exhibitionisme

fantasie of werkelijkheid.....?

Op de Engelse versie van Lit wordt daar met zekere regelmaat over gediscussieerd. Steeds weer zijn er (de vaak wat nieuwere) mensen die de vraag stellen of (en hoe) ze hun partner zullen voorstellen een bepaalde fantasie tot uitvoering te brengen....

Het antwoord is doorgaans toch uiteindelijk dat een fantasie in de meeste gevallen beter een fantasie kan blijven. Ook door de mensen die best heel erg open minded zijn en zelf al redelijk ver gaan wat sex betreft.

Er is een verschil tussen een fantasie en een wens op sexueel gebied denk ik, hoewel de scheidingslijn vaag ik. Misschien is het verschil er ook niet.... maar wat ik wil zeggen is: als je er al heel lang van droomt dat je vrouw je eindelijk eens toelaat in haar mond klaar te komen, dan mag dat een fantasie zijn maar uiteindelijk is het een wens of voorkeur van jou op sexueel gebied. Mijn opinie is dat als je als partners open en eerlijk en regelmatig over sex praat je vanzelf bij dit soort dingen terecht komt. Daarna blijven er misschien de (echte?) fantasieën over waarvan beide partijen donders goed weten dat dát wellicht een héél ander verhaal is om mee op de proppen te komen.

Dat kan 'een keer een trio proberen' zijn bijvoorbeeld, maar dat vind ik persoonlijk toch weer een ander ding. Misschien is een fantasie in de context van sex meer iets waarvan je bijna wéét dat het in het échte leven niet gaat werken. Veel mensen realiseren zich dat maar al te goed. De eerdergenoemde trio's gaan maar zelden goed, maar ook een verkrachtingsfantasie uitvoeren vergt de nodige voorbereiding en héél goede communicatie vooraf. En dan nog..... Mensen die op een gegeven moment heel erg de aandrang krijgen dat soort fantasieën uit te voeren realiseren zich (in mijn ogen) vaak niet dat een fantasie een picture-perfect uitvoering is waarin alleen zij zelf de totale regie hebben. Alles gaat dus zoals zij het wensen en bedacht hebben; inclusief de reacties en gevoelens van hun partners, maar zo werkt het niet natuurlijk.

Ik heb best wel fantasieën over sex met meerdere personen. Maar in mijn gedachten zijn dat naamloze onbekenden zonder gezicht die bijna altijd totaal in dienst van ons (M en mij) staan; er zijn voor ons (mijn?) plezier. Ze doen precies en alleen wat ik wil en zijn, ook in mijn fantasie, totaal geen bedreiging voor onze relatie of ons sexleven. Nou kan ik allerlei theorieën op tafel gaan gooien en allemaal argumenten verzinnen over gevallen waarin dat wellicht nog zou werken ook, maar waarom zou ik? Het is een fantasie, en hoe geil die af en toe ook is...... ik heb beslist niet de wens om die uit te voeren. Dat komt omdat ik vind dat sex iets is dat uiteindelijk tussen twee personen moet blijven wanneer die een (liefdevolle) relatie hebben samen.

Dat betekent overigens niet dat ik de mensen die die fantasieën wél uitvoeren (hoewel het dan dus geen fantasieën meer zijn...) veroordeel. Sterker nog: het lijkt me op zich ook nog wel cool als je ten behoeve van je sexuele plezier die andere gevoelens gewoon voor het gemak effe lekker uit kan zetten. Maar ik zou dat niet kunnen. Nooit. Ik geloof ook niet dat ik het uiteindelijk zou willen....

Lang verhaal, maar mijn antwoord is dus nee; ik heb nog nooit een fantasie tot uitvoering gebracht. Niet in die zin van het woord. Wel zijn er natuurlijk sexuele handelingen geweest die voorzichtig aan geïntroduceerd zijn. Handelingen, posities, locaties... Dat heeft allemaal te maken met elkaar leren kennen op sexueel gebied en steeds weer tot de ontdekking komen "hé, gaaf, vind jij dat ook geil?" Dat is altijd een tijdje aftasten in het begin omdat iedereen redeneert vanuit zijn of haar referentiekader van wat "normaal" is.

Myn beste maat had eens een vriendin die een triotje wilde uitproberen.
Zei had geen bezwaren dat gewoon aan hem te vragen. Het probeem was dat het triotje uit 2 mannen en haar zou betaan. Iets waar myn vriend nou niet direct warm voor liep. LOL
Ze heeft hem toch overgehaald het met my te bespreken. En hoewel ik het aarding van haar vond dat ze wel door my genaaid wilde worden, was het ook niet iets dat in myn smaak ligt. Myn antwoord tegen myn maat: "Nee, ik heb helemaal geen zin om samen met jou te neuken!!!" Want daar kwam het wat my betreft gewoon op neer. Helaas helaas pindakaas, in deze relatie kwam haar wens niet in vervulling. De relatie, zelf heeft op de lange duur geen stand gehouden. Of dat invloed heeft gehad weet ik niet, en denk ik ook niet. Wel is het omgekeerde het geval. Voor wat ik op het internet heb opgevangen; loopt een relatie op de klippen, en heeft iemand sterke fantasien die niet vervult waren, dan gaat zo iemand soms op zoek naar een partner die just daar by past. En hier is het internet natuurlyk een pracht uitvinding, want in het daagelykse leven kun je natuurlyk zoeken tot je een ons weegt voordat je iemand vindt die mee wil doen. (En waarschynlyk pleeg je dan ook nog sociale zelf moord in het process)

Tsja, er zijn natuurlijk genoeg mensen voor wie het wel werkt (trio's enzo), dat blijkt wel hier op Lit. Prima ook, ieder zijn ding, zeg maar. Ik denk ook dat als je dát soort dingen zoekt, je beter meteen op zoek kan gaan naar een partner die daar duidelijk dezelfde ideeën over heeft. Dat zie je ook op het BDSM forum. Uit de statistieken blijkt namelijk (ik weet niet meer wáár, maar ik heb er cijfers van gezien) dat een groot percentage die dit soort dingen probeert de relatie toch niet overleeft vanwege de uitgeleefde fantasie. En dan hebben ze het dus niet over de relaties die toch al niet lekker liepen. Want die moeten, om de boel dan maar een zetje te geven in bed, dat al hélemáál niet proberen!

Ik vind het wel "knap" als je je gevoelens wat dat betreft kennelijk uit kan zetten ten bate van geile sex. Want dat zou het voor mij zijn: gevoelens uitzetten. Wat denken jullie... kunnen (over het algemeen) mannen dat makkelijker dan vrouwen?

Mijn mening: het gras is elders altijd groener... hoezeer je partner ook bij je past, er zullen altijd wel fantasieen zijn die je niet samen kunt uitleven... een van de charmes van fantasieen is immers dat ze mss wel binnen handbereik zijn, maar toch onbereikbaar blijven...

:rose:

Ik denk ook dat een fantasie een fantasie moet blijven. Toch zijn er momenten dat je erover nadenkt en je fantasie wil uitproberen, maar iets weerhoudt me ervan om dat te doen. Natuurlijk wel een fantasie waar jezelf invloed op hebt. Er zijn ook fantasiën waar je geen invloed op hebt. Bijvoorbeeld een fantasie van mij is dat je op het strand ligt op een strandbedje en je ligt te dutten. Opeens voel je een hand en een mond om je pik heen en je wordt heerlijk verwend door een vreemde vrouw.
Dit zijn fantasiën die blijven fantasiën (denk ik!!!).

Mijn partner heeft een fantasie dat ze wil genomen worden door een aantal mannen. Dat vindt ze zo geil, ik vertel haar regelmatig een verhaaltje over een gangbang waarin zij deelneemt, ze komt dan snel gillend klaar. Soms kijken we een gangbang film en elke keer verteld dat ze het een lekker gezicht vindt al die mannen, maar ze zou het nooit in haar hoofd halen om dit in de praktijk te brengen.

Misschien zijn we dan toch geremd om een fantasie uit te voeren, want eigenlijk is het leven maar kort!!!

Tuurlijk heb je ook invloed op die strandfantasie! Jij "droomt" dat een vreemde vrouw je zo maar out of the blue begint te pijpen op het strand. Of je, in je fantasie, zo ver komt als de hele entourage / omgeving erbij te bedenken betwijfel ik (vrouwen zullen dat eerder / vaker doen denk ik). In je fantasie is het een lekker wijf en kijkt ze je waarschijnlijk tussendoor een paar keer smachtend aan voordat je diep in haar keel mag klaarkomen en ze alles doorslikt.

Ofzo.

Als (....) het in het echt al zou gebeuren zou je waarschijnlijk merken dat je een paar minor details voor het gemak vergeten was (want die maakten het er niet echt leuker op). Namelijk dat voorbijgangers haar (en jou erbij) zouden laten arresteren. Of dat haar kerel ineens langskwam, haar een pak rammel verkocht en jou nog net niet de nek omdraaide. Of dat je in je enthousiasme haar aan haar haren over je lul trekt en ze dáár zó niet van gediend blijkt (toch gek want ze pijpt me toch vrijwillig?) dat ze uit verontwaardiging er hard in bijt. Of het is een dame met ballen die pakt wat ze wil (jou in dit geval) maar het is zo vreselijk NIET jouw type, haha. Moet ik doorgaan?

In een fantasie gaat alles perfect; zijn er geen tegenslagen en is alles en iedereen juist en toevallig in voor hoe jouw perfecte sessie er dan uit zou moeten zien. Doesn't work that way. Daarom gaat het zo vaak fout, omdat men dat vaak voor het gemak even uit het oog verliest.

Ik hoef waarschijnlijk niet uit te leggen hoe met die gang bang van je vriendin hetzelfde zou kunnen gebeuren. Dat één man (jouw man) precies weet en doet wat jou pleziert in bed is al heel wat en vergt de nodige tijd en communicatie; laat staan twee of meer geile perfect strangers die op zo'n moment waarschijnlijk meer met hun lul dan met hun hoofd denken. ;)

Maar dat is mijn idee er over.... sorry, ik ben wellicht te nuchter voor dit soort dingen. Maar in een fantasie blijft het allemaal wel spannend natuurlijk :p

Daar gaat mijn fantasie, wordt ie helemaal onderuit gehaald!!!! hahahaha.
Moet ik vanavond een andere fantasie verzinnen!!!

Natuurlijk is het allemaal maar een fantasie. Blijft een lekker idee.

Ik moet zeggen dat ik het ook leuk vind om erover te praten. En ook de fantasies te delen. Ben ook erg nieuwsgierig naar fantasiën van anderen. Ik heb al gemerkt dat de fantasiën sterk uit elkaar liggen.

Gelukkig maar want anders hadden we maar een saai en eentonig sexleven. Toch verbaasd het me over de diversiteit van fantasiën. Soms zijn er fantasiën waar ik van walg en zelfs nooit in me opgekomen zijn.
Ik heb al verschillende verhalen gelezen op het forum, dus ik weet de fantasiën.

Welke vinden jullie niet leuk of wel leuk?

Tsja..... de ontnuchtering..... solly :D

Gewoon lekker blijven fantaseren, want daar is niets mis mee. Lijkt me leuk als anderen ook reageren hier, maar ik denk dat we voorlopig beter even kunnen fantaseren over hoe we meer Nederlanders naar dit forum kunnen slepen....
Ze zijn er wel hoor.... maar on the English side I'm afraid...

Misschien moeten we een aantal nieuwe topicsm aanmaken met interesante onderwerpen. Wie weet wordt deze forum dan wat actiever.

Ik zal een een paar topics bedenken die misschien goed aanslaan.

Goed idee. Aan zoiets zat ik ook te denken. Als je aan de Engelse kant kijkt komen daar best leuke dingen voorbij. Wat ik daar wel grappig vind is dat er een duidelijk onderscheid is tussen How To en How To Café. Dat hebben we hier niet maar daar is de Nederlandse tak ook (nog) te klein voor.

We kunnen uiteraard aan paar onderwerpen van dáár (Engelse versie) 'kapen' en ze hier ook aanslingeren. Ik vraag me alleen dit af: loopt de NL versie wellicht niet omdat de meeste Nederlanders in ieder geval voldoende de Engelse taal beheersen om daar mee te kunnen 'praten'? Als de meesten de taal genoeg beheersen én hun weg naar de USA versie vinden dan zit daar natuurlijk véél meer dynamiek in en ben je bijna verzekerd van méér reacties.

Toch denk ik dat sommige topics ook voor hier interessant kunnen zijn, want wat ik wél merk is dat er soms toch wel een beetje cultuurverschil is en ik zou sommige dingen/onderwerpen wel eens tegen de 'Nederlandse markt' willen houden.... maar dan moet er wel meer respons komen om een beetje een goed 'beeld' te krijgen.

Enfin, we gaan het proberen, toch? Ik zal ook eens een paar dingen aanslingeren. Maar niet nu, want ik ga zo met mijn liefje en een fles bubbels op de bank hangen en naar een - voornamelijk groen - vierkant beeldscherm kijken.

Hup Nederland! :D

betterthink said:
Misschien moeten we een aantal nieuwe topicsm aanmaken met interesante onderwerpen. Wie weet wordt deze forum dan wat actiever.

Ik zal een een paar topics bedenken die misschien goed aanslaan.

Pompiedompiedom......... :rolleyes:

betterthink said:
Ik vraag me altijd af wat mensen vinden van exhibitionisme. Ikzelf vind het spannend om naakt of gedeeltelijk naakt een foto te nemen van mezelf. Dit kan zijn in huis maar ook buiten. Ik ben wel in beginneling want ik probeer wel een foto te nemen wanneer er niemand kijkt. Terugkijken van de foto's is erg opwindend.

Wat vinden jullie van exhibitionisme? Hebben jullie dezelfde ervaringen of gaan jullie hier verder in?

Ik ben benieuwd.

De gedachte om gezien (betrapt) te worden is geil natuurlijk, maar persoonlijk heb ik er niet echt wat mee. Er naar kijken is veel leuker........ :D

wolf2002 said:
Eerlijk gezegd dat ze meer problemen krijgen met copyrighted foto's dan met expliciete amateurplaatjes. Alhoewel ik nergens meer raar van opkijk met die nieuwe Amerikaanse wetgeving... zou die ook gelden op het Dutch forum trouwens?;)

De regelgeving met betrekking tot sex verschilt per staat in de US, het zal mij niks verbazen als de LIT-servers in Europa staan.......

E's Toy said:
De gedachte om gezien (betrapt) te worden is geil natuurlijk, maar persoonlijk heb ik er niet echt wat mee. Er naar kijken is veel leuker........ :D

Ik denk dat we de definitie van "exhibitionisme" inmiddels wat aan het oprekken zijn, maar dat is prima. Ik ben inmiddels een fantasie/werkelijkheid thread gestart, maar dat had je al gezien geloof ik.

Je bedoelt naar mensen kijken die exhibitionistisch gedrag vertonen? Of kijken naar mensen die sex hebben - met of zonder dat zij het weten (niet dat ze sex hebben maar dat jij kijkt :rolleyes: )?

Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit mensen écht all the way sex zien hebben in mijn bijzijn (In het echt dus hè? Ik heb het niet over film kijken enzo). Ik heb dus geen idee hoe ik zou reageren. Dat zou er aan liggen a] wie het waren/zijn en b] (denk ik) of zij zouden weten dat ik zat te kijken.

In mijn fantasie kijken er wel eens mensen als M en ik sex hebben. Die raken daar dan vreselijk opgewonden van en dat leidt dan ook weer tot allemaal 'grappige' (ahum) taferelen. Maar dat is in mijn fantasie. In het echt zou ik waarschijnlijk niet weten hoe snel ik mijn kleren weer aan zou moeten trekken en keurig rechtop zitten alsof er niets aan de hand was. Held op sokken, ik weet het. Maar het idee dat iemand vreselijk geil wordt van de sex die M en ik hebben windt me wel heel erg op. Hmmmmm dilemma's, dilemma's... ;)

E's Toy said:
De regelgeving met betrekking tot sex verschilt per staat in de US, het zal mij niks verbazen als de LIT-servers in Europa staan.......

Daar heb je een punt.... en dat van die servers zou heel goed zo kunnen zijn. Ik heb geen idee. Enfin, we merken het wel. Ik zie dat je foto's gepost hebt. Cool, alleen eh... de links werken niet! Kan je ze op een andere manier linken ofzo?

M's girl said:
Daar heb je een punt.... en dat van die servers zou heel goed zo kunnen zijn. Ik heb geen idee. Enfin, we merken het wel. Ik zie dat je foto's gepost hebt. Cool, alleen eh... de links werken niet! Kan je ze op een andere manier linken ofzo?

ja deeplinken mag dus niet via LIT, heb nu maar een paar pics geattached....die het wel doen ;)

Seriepotloodventer gepakt (SexNieuws van woensdag 12 juli 2006)

Al zes jaar zat de politie achter een potloodventer aan in Clearwater. Men kreeg meldingen dat de man actief was bij scholen, verpleegtehuizen, kantoorgebouwen, bij mensen thuis en in de stadsparken.

De man masturbeerde in het openbaar terwijl er mensen stonden te kijken. In eerste instantie liet hij zichzelf alleen aan volwassenen zien, maar zijn slachtoffers werden steeds jonger. Agenten hielden hun ogen open, maar tot heden was de naaktloper nog niet gepakt. Nu heeft de poltitie een man gearresteerd waarvan men denkt dat dit de potloodventer is.

Frank Lugo, 49 jaar oud, heeft bekend drie tot vijf keer per week zijn geslachtsdelen te laten zien aan voorbijgangers. Lugo werd afgelopen week opgepakt. Hij werd al eerder gearresteerd voor soortgelijke overtredingen in 1978. Lugo raakte zijn slachtoffers nooit aan, maar ze moesten hem alleen bekijken. Zijn werkgever is geschokt. Hij was een echte model-burger, een goede werknemer, nooit iets mee hand. Het komt als een totale verrassing, aldus Jeff Conway, Lugo’s directeur. Lugo heeft inmiddels spijt betuigd. Hij zegt ziek te zijn, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij zomaar vrij uit gaat.

Hoe zal je dat moeten uitleggen in de gevangenis; tussen de serial raper, serial murderer even a cereal killer heeft nog meer "status" dan een serial flasher.

Ik herinner me, dit nieuwsbericht lezend, dat lang geleden een vriendin mij ooit vertelde dat zij in een treincoupé (zo'n afgezonderd compartiment) met een jongen alleen zat - een haar onbekende andere reiziger. Ze zaten allebei te lezen, maar opeens zag zij een regelmatige beweging onder zijn boek of krant. Ze probeerde door te lezen maar raakte enorm afgeleid. Die jongen ging allengs zichtbaarder te werk, tot het er uiteindelijk van gekomen is dat hij zich, terwijl zij zwijgend toekeek, tot een orgasme bracht.
Daarna hebben ze er nog over gepraat samen.

lastmanonearth said:
Daarna hebben ze er nog over gepraat samen.

Nou stop je weer als het interessant wordt! Ben juist zo benieuwd hoe die conversatie verliep... de meeste meisjes zouden hier aanstoot aan hebben genomen... blijkbaar vond ze het wel spannend dus...

Geen Hallmark moment..."en ze leefden nog lang en gelukkig samen?."

wolf2002 said:
Nou stop je weer als het interessant wordt! Ben juist zo benieuwd hoe die conversatie verliep... de meeste meisjes zouden hier aanstoot aan hebben genomen... blijkbaar vond ze het wel spannend dus...

Het is lang geleden, maar ik geloof dat ze het toen deed voorkomen alsof ze die jongen geen trauma wilde bezorgen door weg te lopen of iets dergelijks. Maar wij dachten natuurlijk allemaal dat ze daar had zitten genieten van het gebodene (wat ook wel zo geweest zal zijn).

lastmanonearth said:
Het is lang geleden, maar ik geloof dat ze het toen deed voorkomen alsof ze die jongen geen trauma wilde bezorgen door weg te lopen of iets dergelijks. Maar wij dachten natuurlijk allemaal dat ze daar had zitten genieten van het gebodene (wat ook wel zo geweest zal zijn).

Tsja, als je eens wist wat iemand dacht...

Ik probeer me het voor te stellen. Om te beginnen ligt het er aan wie er tegenover me zit. Als het een goeduitziende man is, mwah.... Als het een glibberig of smerig/smoezelig ventje is of een dork dan hoef ik sowieso niet.

Verder kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik heel erg opgewonden zou raken. Ik zou eerder geamuseerd zijn. Om die reden zou ik het wellicht niet afkappen en daarna zelfs een conversatie met hem kunnen hebben.

Ik : "zo, lucht dat op?"
Hij : "ja, sorry, moest even"
Ik : "en dat kon niet even wachten?" (*glimlacht*)
Hij : "uh... nee, maar je vond het toch niet erg? ik zag dat je het niet erg vond"
Ik : "Ik heb er niets van gezegd.... misschien is dat iets anders..."

:D enzo

Misschien... :D

Het is niet mijn ding... niet met vreemden in ieder geval. Maar als je de behoefte hebt... Op Engelse Lit is er een heel Role Playing forum en alternatively kan je hier natuurlijk ook een thread starten. Ik vraag me alleen af of we op dit moment genoeg 'spelers' zouden hebben. Tenzij je je verhaal one-on-one houdt...

Back