exhibitionisme

M's girl said:
Verder kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik heel erg opgewonden zou raken.

Als een vrouw dit tegenover mij zou doen, zou ik tegen het plafond opspringen van geilheid... of het moet wel een heel erg verlopen type zijn of iemand met duidelijk psychische problemen... Helaas komen dit soort dingen denk ik weinig voor, behalve dan in mijn fantasieen ;)

:rose:

wolf2002 said:
Als een vrouw dit tegenover mij zou doen, zou ik tegen het plafond opspringen van geilheid... ... Helaas komen dit soort dingen denk ik weinig voor, behalve dan in mijn fantasieen ;)

Het verschil tussen mannen en vrouwen. Overigens.... als een fantasie is het weer een héél ander ding!! Daar kan ik wel wat bij bedenken! Maar dan reageer ik ook héél anders dan zoals ik zojuist schetste! Dat zeg ik: het verschil tussen mannen en vrouwen :D

Off Topic? Een beetje....

De Turkse overheid heeft haar vrouwelijke ambtenaren verboden, om een g-string tanga te dragen. Volgens de dienst Privatisering die het verbod uitvaardigde, zien dames die de g-string dragen, er uit alsof zij geen ondergoed aanhebben. En dat schijnt de mannelijke collega´s danig in verwarring te brengen. Die willen blijkbaar een slipje kunnen zien, als ze naar de kont van een vrouwelijke collega gluren. De vraag is eigenlijk ook of dan helemaal geen ondergoed meer dragen onder de kleding ook verboden is.

Wat in mijn opinion verboden moet worden zijn the mannelijke thongs... i mean really !!!. Gebruik dan liever zo'n Jockstrap .

o1216o said:
Wat in mijn opinion verboden moet worden zijn the mannelijke thongs... i mean really !!!. Gebruik dan liever zo'n Jockstrap .

Geheel mee eens. Wat mij betreft een item voor de komende verkiezingen... de partij die dit punt in zijn programma opneemt krijgt mijn stem... :p

wolf2002 said:
Geheel mee eens. Wat mij betreft een item voor de komende verkiezingen... de partij die dit punt in zijn programma opneemt krijgt mijn stem... :p

En de mijne.....

Ik twijfel even of ie hier hoort want hij kan net zo goed in een topic als voyeurisme en misschien is het geen van beiden....

Heb je wel eens gehad dat iemand binnen kwam stormen (ik heb het niet over kleine kinderen die nog niet precies weten wat er eigenlijk precies aan de hand is) terwijl je sex had of masturbeerde? Wat was de reactie en had je het in sommige gevallen wel lekker gevonden als die persoon het als een uitnodiging (niet bedoeld, maar toch) had opgevat?

Droom je daar wel eens van?

M's girl said:
De Turkse overheid heeft haar vrouwelijke ambtenaren verboden, om een g-string tanga te dragen. Volgens de dienst Privatisering die het verbod uitvaardigde, zien dames die de g-string dragen, er uit alsof zij geen ondergoed aanhebben. En dat schijnt de mannelijke collega´s danig in verwarring te brengen. Die willen blijkbaar een slipje kunnen zien, als ze naar de kont van een vrouwelijke collega gluren. De vraag is eigenlijk ook of dan helemaal geen ondergoed meer dragen onder de kleding ook verboden is.

Pffft, gewoon een burka aantrekken! :cathappy:

M's girl said:
Ik twijfel even of ie hier hoort want hij kan net zo goed in een topic als voyeurisme en misschien is het geen van beiden....

Heb je wel eens gehad dat iemand binnen kwam stormen (ik heb het niet over kleine kinderen die nog niet precies weten wat er eigenlijk precies aan de hand is) terwijl je sex had of masturbeerde? Wat was de reactie en had je het in sommige gevallen wel lekker gevonden als die persoon het als een uitnodiging (niet bedoeld, maar toch) had opgevat?

Droom je daar wel eens van?

Het is wel eens voorgekomen dat ik mijn " business " deed en ik onderbroken werd door een vriend(in) of familelid.
Ik heb weining scruples wanneer het aankomt op zaken waar ik voor sta. ;)

Ben niet zo zeer boos op die persoon maar op zijn actie waardoor ik, door de schrik, haast weer van voren af moet opbouwen.

Je zit eenmaal in een Bubble van lust en fantasieen en komt er iemand binnen die het even kapot plopped. :devil:
Wat niet zozeer een probleem voor mij is maar meer voor mijn partner.

Back