Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M's girl said:Dan kan je wel naar het Koningshuis kijken en heel hard roepen dat je met je kutbaantje een rotsalaris verdient, maar het loont meer om in plaats daarvan jezelf op te werken, nieuwe dingen te leren, slimmer te worden en zodoende je eigen inkomen op te waarderen. Alles bij elkaar hebben we het niet slecht hier in Nederland. Natuurlijk kan ik ook met 20.000 voorbeelden komen van misstanden en onrechtvaardigheid en als het aan mij zou liggen zouden er een héleboel dingen ook radicaal anders gaan. Maar als je écht wat wil, moet je er zelf iets aan doen!
Ik vind dat een monarchie ook wel weer zijn charme heeft. Dat zal de romatiek dan wel zijn ofzo. Maar denk je nou echt dat als we dat niet hadden dat het geld dat daar mee gemoeid gaat over zou blijven? Keep dreaming.
En dus? Misschien is het een mooie balans voor al die tokkies die hem er met hun zatte kop en bijstandsuitkering ook keer op keer "in prikken" en nog meer van die snottebel kinderdelinquenten produceren. Wat denk je dat dát kost? Dat betaal jij ook allemaal hoor via je belastinggeld.
M's girl said:Je kan heel makkelijk zelf 'best lekkere' appelflappen maken met bladerdeeg. Heel eenvoudig. Receptje hebben?
Goed brood? Hmmmmm.... mis je dat uit Nederland? Oké, we hebben tegenwoordig steeds meer lekker brood, maar ík kom net uit Frankrijk en ik mis weer het brood van dáár...
En koffie verkeerd..... dat kan je toch zelf ook maken? Of is de koffie zo anders in de VS? Niet gemerkt destijds, maar ik ben geen echte koffieleut!
Nou ja....
M's girl said:Waar ga jij heen op vakantie? Kom je naar NL?
M's girl said:Yellowstone... dat is toch van Yogi Bear?
Als we met Kerst wél ook in NL zijn moet je koffie komen drinken - dan haal ik boterkoek voor erbij
M's girl said:Mooi, McKenna, maar het roept wel (nieuwsgierige) vragen op
Hoe gaat het met je?
M's girl said:Goed je weer te zien!
Hier ook prima, thanxxx. En met jullie?rakeandhoe said:alles okay met jullie allemaal?