Hoe lang, zeg je?! (The Best Of....)

E's Toy said:
nu we het toch over grote hebben, ik ben wel eens met iemand naar bed geweest en die was een beetje ruim van onderen, djees dat is echt niks :mad:


met meerdere trouwens
:rolleyes:

Als vrouwen kinderen gekregen hebben dan rekt dat de boel meestal wat op. Ik hoor wel meer mannen daarover klagen, maar wat willen ze dan? Het is een klein beetje unfair, zeg maar.... :eek:
 
M's girl said:
Als vrouwen kinderen gekregen hebben dan rekt dat de boel meestal wat op. Ik hoor wel meer mannen daarover klagen, maar wat willen ze dan? Het is een klein beetje unfair, zeg maar.... :eek:
mwah dat valt wel mee met dat oprekken, oke in het begin wel, maar trekt ook weer bij, soms is dat niet het geval....... En er zijn ook zat vrouwen die geen kind hebben en die wel ruim zijn, zo zijn er dus ook zat mannen met een kleine of juist grote lul.

Mijn mening is als hij doet wat ie moet doen en beide partners zijn daar tevreden mee, laat dat meetlint/lineaal lekker in de kast liggen en geniet van elkaar :rose:
 
E's Toy said:
mwah dat valt wel mee met dat oprekken, oke in het begin wel, maar trekt ook weer bij, soms is dat niet het geval....... En er zijn ook zat vrouwen die geen kind hebben en die wel ruim zijn, zo zijn er dus ook zat mannen met een kleine of juist grote lul.

Mijn mening is als hij doet wat ie moet doen en beide partners zijn daar tevreden mee, laat dat meetlint/lineaal lekker in de kast liggen en geniet van elkaar :rose:

Oh oké, tsja, ik zou het niet weten... heb zelf geen kinderen. Maar ik heb wel mannen over hun vrouwen (of ex-vrouwen) horen klagen dat er verschil was voor en na de geboorte van hun kind(eren), dus vandaar.

En verder heb je gelijk natuurlijk :D
 
Gemiddeld denk ik wel. Alhoewel dat bij condooms dus RUIM genomen is >:/. Heb zoiets van 6 merken condooms gebruikt, en geloof me "medium" is daar dus echt nooit een maat =/.

En verder....tsja, hoe je hem gebruikt doet ertoe natuurlijk, en als dat niet gaat heb je altijd je tong nog ;)
 
Is die hele 'maatvoering' in condooms niet een beetje overdreven? Ik bedoel, met een beetje goede wil kan je zo'n gemiddeld condoom zo ongeveer over je hoofd trekken (nooit geprobeerd, maar het schijnt te kunnen) dus wat nou small, medium, large?!

Maar goed, ik heb (te) weinig ervaring met condooms. Ben in eerste instantie een beetje van vóór het tijdperk dat condooms écht nodig waren, zeg maar. Op een gegeven moment moest het wel natuurlijk, toen aids ontdekt was, maar heb sindsdien niet hele ritsen vriendjes afgewerkt. Geen condoom-expert dus.

Ik moet wel lachen om die size-threads... daarom ben ik deze maar eens gestart. Gelukkig hebben de meeste mensen hier wel in de gaten dat het eigenlijk ook weinig uitmaakt. Een man kan nog zo'n indrukwekkende/mooie/grote of wat dan ook hebben.... als hij niet weet wat hij er mee moet doen (en laten vooral ook soms) om een vrouw te plezieren kan ie wat mij betreft zo de prullebak in!

Sex komt van tussen de oren. Wat een man met zijn handen, mond en lichaamstaal kan.... wat hij tegen me zegt en als hij weet wanneer hij wát moet zeggen... dat soort dingen zijn zo veel meer belangrijk dan de maat van dat ding!
 
Back
Top