Black Tulip
Not so delicate flower
LOL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
laat maarM's girl said:Nou?
LOL dat is zonde jaM's girl said:Neehee, voor ons!
E's Toy said:nu we het toch over grote hebben, ik ben wel eens met iemand naar bed geweest en die was een beetje ruim van onderen, djees dat is echt niks
met meerdere trouwens
mwah dat valt wel mee met dat oprekken, oke in het begin wel, maar trekt ook weer bij, soms is dat niet het geval....... En er zijn ook zat vrouwen die geen kind hebben en die wel ruim zijn, zo zijn er dus ook zat mannen met een kleine of juist grote lul.M's girl said:Als vrouwen kinderen gekregen hebben dan rekt dat de boel meestal wat op. Ik hoor wel meer mannen daarover klagen, maar wat willen ze dan? Het is een klein beetje unfair, zeg maar....
E's Toy said:mwah dat valt wel mee met dat oprekken, oke in het begin wel, maar trekt ook weer bij, soms is dat niet het geval....... En er zijn ook zat vrouwen die geen kind hebben en die wel ruim zijn, zo zijn er dus ook zat mannen met een kleine of juist grote lul.
Mijn mening is als hij doet wat ie moet doen en beide partners zijn daar tevreden mee, laat dat meetlint/lineaal lekker in de kast liggen en geniet van elkaar