Svenskaflicka -

Jag har varit arbetslös sen i maj... 02!!!:( Det RIKTIGT deprimerande är att jag fick sparken från McDonalds... jag menar, då är det illa!:D

Media... du har lite konkurrens inom den branschen. Lärarvikariat... hoppas du får bättre klasser än dem jag fick! DAMP-ungar, hälften av dem...:rolleyes:

A bartender in my town introduced me to a whole new brand of alcoholic cider. You were supposed to only have one small glass, and sip on that for hours. It was very strong, very sweet, and very thick. After I had finished my glass, I felt as if I had eaten a ham sandwich. I even had a taste of ham in my mouth! I have to go there again and ask for the name of that thing.
 
e-yew!

Who wants a drink that tastes like a ham sandwich.

My cider is sweet like me (and I taste more like a pear than a ham).
 
Oh, but it's very practic! One small glass of that cider, and you won't need to have any dinner!:)
 
Lovepotion69 said:
Earl, "Grattis pa forsta ar och licka till tand London."
Translated: Happy one year and lick to tooth London." :D

I was going for 'Happy first year and good luck in London.' A bit more practise required maybe?

It's the thought that counts. Now, what was I thinking about?

The Earl
 
Svenska, oj da arbetslos i ett ar! Auch, jag borjar bli orlig for det med. Jag kan fa stadjobb och vardjobb, men ar inte sa fortjust i det. Kanske blir vard over sommaren om jag verkligen far for mig det. Vikarie later mycket battre dock. 100SEK/tim.

Vad jobbar du annars inom? Litet tips, om du och hubby skall flytta ihop, gor det i ett engelsktalande land. Det slutar annars med att han maste lara sig svenska och det ar svarare for en immigrant att fa jobb har. Lattare for dig att soka jobb i ett engelsktalande land.

Earl, of course it's the thought that counts! With your imagination I'm sure you had many nice thoughts too...
 
Jag brukade sitta modell för en konstskola - de betalade mig 100:-/timme för att sitta eller stå ett par timmar om dagen/kvällen. Lätta pengar...
 
Back
Top