realwanderer
Literotica Guru
o1216o said:Als het aan komt op kwalificaties kunnen we gelijk dit forum sluiten .
Ik denk dat niemand tussen ons hier een psycholoog , seksualoog of een dokter is maar praten uit eigen ervaring en beleving.
Soms is het praten niets minder om je hart uit te luchten en te horen dat je gesupport wordt.
Mannen zien een probleem en zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing , vrouwen hebben liever dat je de probleem erkent.
(waarop ik plagerig tegen mijn vriendinnen zeg wanneer ze zeggen dat ze dorst hebben : "ik begrijp je dorst lieverd". )
Je haalt hier my quote even uit zyn juiste context. Natuurlyk kun je je hart uitstorten, en net doen of je de grenzen aan het verleggen bent, maar om het eerlyk te zeggen ik ben hier in het verse gegaan wat betreft dit onderwerp (en ik ga niet verder). Lees het maar eens na erg non commital, en niemand die in zyn kaarten laat kyken, of uit zyn comfort zone komt. Dus ja als je diepte verwacht, dan zit het er niet in. Als je will kyken of er iemand is die nog met iets eigenaardigs komt. be my guest.