Taboe

o1216o said:
Als het aan komt op kwalificaties kunnen we gelijk dit forum sluiten .
Ik denk dat niemand tussen ons hier een psycholoog , seksualoog of een dokter is maar praten uit eigen ervaring en beleving.

Soms is het praten niets minder om je hart uit te luchten en te horen dat je gesupport wordt.

Mannen zien een probleem en zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing , vrouwen hebben liever dat je de probleem erkent. ;)

(waarop ik plagerig tegen mijn vriendinnen zeg wanneer ze zeggen dat ze dorst hebben : "ik begrijp je dorst lieverd". :D )

Je haalt hier my quote even uit zyn juiste context. Natuurlyk kun je je hart uitstorten, en net doen of je de grenzen aan het verleggen bent, maar om het eerlyk te zeggen ik ben hier in het verse gegaan wat betreft dit onderwerp (en ik ga niet verder). Lees het maar eens na erg non commital, en niemand die in zyn kaarten laat kyken, of uit zyn comfort zone komt. Dus ja als je diepte verwacht, dan zit het er niet in. Als je will kyken of er iemand is die nog met iets eigenaardigs komt. be my guest.

Als dit geen goed medium is om anoniem je taboes te durven mee te delen, than what is?!.

Ik zou juist denken dat je juist hier over alles durft te praten.
Het is niet zo dat , nadatje kenbaar maakt of je een pedofiel bent of sex hebt met dieren je moeilijk de mensen onder ogen kan komen.

Ik zelf ben hier gekomen nadat ik genoten heb van een aantal sex-verhalen.
Zoals ik eerder had vermeld is mature and Incest/taboo mijn ding.

Ik vind het supergeil om te lezen hoe een zoon met zijn eigen moeder bedt, of een jonger man een oudere vrouw verleid.
Het is niet zo dat ik dat ambieër van mijn eigen moeder want ze is zo niet mijn type.

Maar als ze net zo "lekker" was als een aantal van mijn vrienden's moeder had ik er zeker over nagedacht.

Ik ben redelijk secure wanneer het aankomt over mijn sex leven en vooral hier op het net . Je weet toch niet wie ik ben. :D

Toen ik in mijn teens was en gedreven sexueel actief was.
Ik vaak voor de ouder dames ging en dan via een soort van Role-play indenken ( en of uitspeelden, hangt ervan af hoe zij er over denkt) dat ze mijn moeder is (kan zijn).

Nu hopen dat ik een vrouw tegen zal komen met een Elektra-complex :D

Yeah i know... I am a baaaaaaaad motherfucker !!! :catroar:

Last edited:
o1216o said:
Yeah i know... I am a baaaaaaaad motherfucker !!! :catroar:

Valt best mee hoor. :rolleyes: Zijn zat mensen met die fetish. (Ik ken er tenminste wel een aantal)

Krystitties said:
Valt best mee hoor. :rolleyes: Zijn zat mensen met die fetish. (Ik ken er tenminste wel een aantal)

Maar als je Taboo verstaat als "not the Norm".
Gewoonlijk zou je je oedipus-fase uitgegroeid ( moeten ) zijn by the age of 5.

What can i say ...i am a baaaaaad Motherrrr*shut your mouth*.. :D

o1216o said:
Maar als je Taboo verstaat als "not the Norm".
Gewoonlijk zou je je oedipus-fase uitgegroeid ( moeten ) zijn by the age of 5.

What can i say ...i am a baaaaaad Motherrrr*shut your mouth*.. :D

Stoute jongen! :rolleyes: *geeft je billekoek* (Of is het billeNkoek?)

Een vriendin van me geilt op sex met dieren... canine lover... ze heeft het nooit echt gedaan maar vindt het idee enorm opwindend...

Ikzelf vind het idee vrij walgelijk. Gaat ook tegen mn principe in (safe, sane & consentual)... is er sprake van consentual bij dieren? 't wel wat anders of je een kip neukt of dat je je vrijwillig laat bestijgen door een Duitse herder... dat beest wil donders graag en is echt wel mans genoeg om zich te verweren als hij geen zin heeft...

Grensgeval dus. Nogmaals, ik wil er eigenlijk niks mee te maken hebben maar in dit geval heb ik wel enig begrip. Ik veroordeel haar niet, zeker niet zolang het bij een fantasie blijft...

Ikzelf heb iets met verkrachting, mock rape etc... speel ermee, fantaseer er over maar zou het NEVER echt doen. Ik vind het eigenlijk alleen geil als de dame in kwestie stiekem meewerkt, en zelf geniet van de verkrachting. Zo niet, dan vind ik het totaal niet interessant.

:rose:

wolf2002 said:
Ikzelf heb iets met verkrachting, mock rape etc... speel ermee, fantaseer er over maar zou het NEVER echt doen. Ik vind het eigenlijk alleen geil als de dame in kwestie stiekem meewerkt, en zelf geniet van de verkrachting. Zo niet, dan vind ik het totaal niet interessant.

Na het een keer in het echt meegemaakt te hebben heb ik dat ook nog eens in een roleplay manier geprobeerd. Was toch weer heeeel anders. :rolleyes:

(Stiekem vond ik dat wel geil..)

Kon ik wel raden eigenlijk. Ben nog nooit iemand tegengekomen die haar verkrachting achteraf geil vond. Wel heb ik 1 keer meegemaakt dat een meisje uitdrukkelijk haar eigen verkrachting wilde naspelen in roleplay... een soort therapie denk ik...

Doorgaans is het toch heel iets anders... ook dames die een nare RL ervaring hebben gehad, zien de roleplay als iets heel anders...

wolf2002 said:
Kon ik wel raden eigenlijk. Ben nog nooit iemand tegengekomen die haar verkrachting achteraf geil vond. Wel heb ik 1 keer meegemaakt dat een meisje uitdrukkelijk haar eigen verkrachting wilde naspelen in roleplay... een soort therapie denk ik...

Doorgaans is het toch heel iets anders... ook dames die een nare RL ervaring hebben gehad, zien de roleplay als iets heel anders...

Ach, ik vond het echte niet eens zo erg, had alleen medelijden met die vent dat hij zo triest is dat ie dat moest doen. :rolleyes:

(Ik was ook behoorlijk dronken, dus echt veel weet ik er niet meer van)

wolf2002 said:
Als je zo doorgaat slaat mn fantasie weer op hol... :devil:

Laat maar gaan! :rolleyes: Fantasie is een mooi iets! En om on topic te blijven; alle taboes (of taboeen?) mogen in je fantasie. :rolleyes:

Is het trouwens een taboe om misbruik te maken van dronken meisjes? Ik bedoel niet in jouw geval, maar als ze zelf ook wel zin heeft?

wolf2002 said:
Is het trouwens een taboe om misbruik te maken van dronken meisjes? Ik bedoel niet in jouw geval, maar als ze zelf ook wel zin heeft?

Wat mij betreft niet, maar dat is voor elk meisje weer anders denk ik. :rolleyes:
Het wordt natuurlijk pas een probleem als ze achteraf gaat klagen.

Ik had toch meer gedacht (gehoopt) dat er meer indepth gedebateerd zou worden.Uitleggend waarom het voor jouw zo turn on/off is. wat je drijfsveren zijn.

Waar het begint of stopt met fantaseren en hoe je omgaat dat het helaas alleen bij fantaseren blijft. ben je bang dat het uit de hand kan lopen . heb je het weleens aangekaart in je vriendenkring, en hoe ze daarop reageren.
Scenarios waarbij je zat te dagdromen waarbij je je fantasie uitspeelt and so on and so forth.

Wellicht ben ik te veel eisend maar om het interessant te houden voor de lezer je het iets meer kan opbouwen.

Maar het kan ook zijn dat "we" pas in het aftasten fase zitten.

Last edited:
wolf2002 said:
Is het trouwens een taboe om misbruik te maken van dronken meisjes?

Dronkenschap diminishes reason. thus making it non consented .
Punishable by law and morality.

Ik geef me niet graag bloot, zeker niet op een publiek forum, maar kan wel iets zeggen over de achtergrond van deze fantasie... het komt allemaal neer op controle. Ik ben vrij dominant, ben graag in charge. De verkrachtingsfantasie is daar een extreme uitwas van... de hinderlaag, de jacht, de bespringing, het gevecht, de uiteindelijke onderwerping... je kent het wel...

Overigens heb ik ook wel de omgekeerde fantasie... zou geen bezwaar hebben om door een of meerdere vrouwen verkracht te worden... maar dan zou het geen verkrachting meer zijn he... ;)

wolf2002 said:
Ik geef me niet graag bloot, zeker niet op een publiek forum, maar kan wel iets zeggen over de achtergrond van deze fantasie... het komt allemaal neer op controle. Ik ben vrij dominant, ben graag in charge. De verkrachtingsfantasie is daar een extreme uitwas van... de hinderlaag, de jacht, de bespringing, het gevecht, de uiteindelijke onderwerping... je kent het wel...

Overigens heb ik ook wel de omgekeerde fantasie... zou geen bezwaar hebben om door een of meerdere vrouwen verkracht te worden... maar dan zou het geen verkrachting meer zijn he... ;)

ow je bent een switch dus in bdsmtaal?

E's Toy said:
ow je bent een switch dus in bdsmtaal?

Inderdaad...

Maar ik denk dat weinig mannen er bezwaar tegen zouden hebben om door een bende botergeile vrouwen te worden verkracht, dat heeft weinig met bdsm te maken.. ;)

M's girl said:
Kan je zoiets dus wel afspreken als je normaal niet gewend bent van die afspraken te maken?

In mijn ervaring gaat het allemaal redelijk vanzelf. Met een vaste partner dan weliswaar. Je pakt haar vast, bent hardhandiger dan anders... zij sputtert tegen maar met net te weinig overtuiging... er scheurt een kledingstuk, je bedwingt haar etc...

Ik zou me niet snel wagen aan dit soort spelletjes met een vreemde (bijv one night stand) want voor je het weet zit je op het politieburo...

M's girl said:
Nee, eerder een reversed gang-bang... die term kwam ik laatst tegen... :D

In bdsm termen heet het queening... mannelijke (vastgebonden) sub die wordt bevredigd (of juist gepijnigd) door meerdere dominante dames...

Back