o1216o
Really Really Experienced
Een van mijn eerste (bij) banen was lijken wassen in the morgue.
(25 gulden per uur voor iemand van 15 is een vét pot).
Heb natuurlijk wel stilgestaan hoe het zal zijn om er eentje te bespringen, maar gezien rigor mortis algeheel is voltrokken leek het me een saai en koude ervaring.
Niet dat dát de enige reden was dat mij weerhield.
(traditioneel-conservatief op dat punt; respect voor oudere en de doden).
Je hoort wel eens verhalen dat er een lijk voor een periode "vermist" werd en later weer opdook. Lijken werden misplaats of lijken die al geheel "aangekleed" waren (make-up en kleren) , weer opnieuw moest worden "geretouched".
Ik probeerde toen al te bedenken wat hun drijfsveren zouden zijn maar ook maar met niets (orgineels) opkwam.
Ik kan de gedachte gang van een pedofiel of iemand die aan bestiality doet wel begrijpen maar necrofilie is ...way out there...
Hoe kom je erbij dat je er op kickt ?!. Hoe botvier je die gevoelens ?!.
Heb je enige vorm van standaarden !?. Waar denk je aan om het goed te praten.
Als er een lijst gemaakt moest worden met taboo's , staat dit onderwerp op nummer één, eenzaam aan de top.....
(25 gulden per uur voor iemand van 15 is een vét pot).
Heb natuurlijk wel stilgestaan hoe het zal zijn om er eentje te bespringen, maar gezien rigor mortis algeheel is voltrokken leek het me een saai en koude ervaring.
Niet dat dát de enige reden was dat mij weerhield.
(traditioneel-conservatief op dat punt; respect voor oudere en de doden).
Je hoort wel eens verhalen dat er een lijk voor een periode "vermist" werd en later weer opdook. Lijken werden misplaats of lijken die al geheel "aangekleed" waren (make-up en kleren) , weer opnieuw moest worden "geretouched".
Ik probeerde toen al te bedenken wat hun drijfsveren zouden zijn maar ook maar met niets (orgineels) opkwam.
Ik kan de gedachte gang van een pedofiel of iemand die aan bestiality doet wel begrijpen maar necrofilie is ...way out there...
Hoe kom je erbij dat je er op kickt ?!. Hoe botvier je die gevoelens ?!.
Heb je enige vorm van standaarden !?. Waar denk je aan om het goed te praten.
Als er een lijst gemaakt moest worden met taboo's , staat dit onderwerp op nummer één, eenzaam aan de top.....