The Dutch Lit Café

Ohjee... en nu nóg steeds een kater? Dan vielen ze ook niet echt lekker neem ik aan? Eens even kijken..... ze zeggen dat een Bloody Mary helpt :D Ik zou het niet weten eerlijk gezegd want ik heb het nooit nodig gehad.

Alka Selzer schijnt ook goed te helpen. Watertje anders maar?

M's girl said:
Ohjee... en nu nóg steeds een kater? Dan vielen ze ook niet echt lekker neem ik aan? Eens even kijken..... ze zeggen dat een Bloody Mary helpt :D Ik zou het niet weten eerlijk gezegd want ik heb het nooit nodig gehad.

Alka Selzer schijnt ook goed te helpen. Watertje anders maar?

'khad genoeg water gedronken voordat ik ging slapen, maar zelfs dat werkte niet, dus ik was gisteren de hele dag brak.
Ach ja, hebben we dat ook weer gehad...

Tsja, moet kunnen af en toe nietwaar?

Zo, ik heb zojuist een nieuwe-oude auto gekocht. :nana:

rakeandhoe said:
Slavin, vervelend zeg. De griep. Ik hoop dat de baas je goed heeft verzorgd?
Beterschap meid.

Hij is een heel goede verpleger. ;)

Dankjewel - vandaag voelde ik me een stuk beter. Heerlijk weer ook. Eindelijk ziet het er naar uit dat de zomer in aantocht is. :D

Zo, zulk lekker weer! We gaan straks maar eens kijken of de BBQ het nog doet ;)

Had ik van die leuke tuinfakkels gekocht, blijkt de lampolie tóch op. Nou ja, als dát alle ellende van vandaag is valt het mee natuurlijk :D

rakeandhoe said:
Hej Slavin/Huismus,

zit je in een identiteits crisis op het moment?

Haha - nee, mijn laptop is overleden dus ik werk weer op computer waarop ik hiervoor werkte en daar stond m'n andere naam nog ingesteld. Had geen zin om het te verbeteren. Ik dacht die paar mensen die hier komen weten toch wel dat ik het ben. :eek:

M's girl said:
Zo, zulk lekker weer! We gaan straks maar eens kijken of de BBQ het nog doet ;)

Had ik van die leuke tuinfakkels gekocht, blijkt de lampolie tóch op. Nou ja, als dát alle ellende van vandaag is valt het mee natuurlijk :D

Ja, echt fantastisch weer - ik word er helemaal vrolijk van. :)

Ik hoorde dat het vanaf dinsdag weer wat minder wordt. Maar ja, dat kon ook niet zo blijven duren in midden april. Toch wel super deze paar daagjes in de zon. Ben al helemaal bruin. :D

Ik vind die tuinfakkels altijd super gezellig!

Ik denk toch dat ik met het badje nog even wacht - da's misschien een beetje té enthousiast en mij kennende jaag ik daarmee de zomer weg. Hehe.

Ja, geweldig dit weer.
Al helemaal rood gekleurd en dat in april.
Maar we zijn de enigen niet hoor, had kennisen uit midden Zweden aan de telefoon en ook daar waren de weersvoorspellingen optimaal voor het weekeinde. 22C aldaar.
Ze weten niet wat ze meemaken.

rakeandhoe said:
Maar we zijn de enigen niet hoor, had kennisen uit midden Zweden aan de telefoon en ook daar waren de weersvoorspellingen optimaal voor het weekeinde. 22C aldaar.
Ze weten niet wat ze meemaken.
Ja, precies - 't is echt vreemd weer. En dan al die sneeuw in Amerika. Ook zoiets raars in deze tijd van het jaar.

leuk toch die weersveranderingen.
Kijk nu al uit naar de komende nieuwe wintercolecties. Geen dassen en sjaals meer, dunne jacks etc.

rakeandhoe said:
leuk toch die weersveranderingen.
Kijk nu al uit naar de komende nieuwe wintercolecties. Geen dassen en sjaals meer, dunne jacks etc.
Haha - ja, dat wel. Maar ik denk dan even aan die film/documentaire over het klimaat en dan maak ik me toch een beetje zorgen.

Niet doen joh, geen reden voor.
Ik denk dat ze er weer helemaal naastzitten.
De temp. is sind 1900 maar met 0,8 graden gestegen terwijl we midden 90ér jaren een temp.verlaging hebben gezien.
In de 17e eeuw is er zelfs een mini ijstijd geweest.
Allemaal gegevens waar we door de hype voor het gemak maar overheen stappen.

Een Opel Astra Station....

Handig met de kids en vakanties enzo... en voor mijn bedrijf in oprichting.

De BBQ gisteren was helemaal goed; tot een uur of half twaalf buiten gezeten... Tuinhaard aan, drankje erbij (na de BBQ dus :rolleyes: ) .... helemaal goed...

Ik bedacht gisterenmiddag ook dat je best kans hebt dat we hier richting een warmer klimaat gaan. Zit ik straks (definitief) ergens in Zuid Europa en dan vallen híer de mussen dood van het dak van de hitte, haha.

Nou ja, dat zal zó'n vaart ook weer niet lopen denk ik.

Een Astra station, fijne auto.
hebben wij jaren in gereden, toppertje.

En klimaat? Bullshit denk ik.

Jammer dat we elkaar niet kennen M's, had wel een braadworste van de bbq gelust.

Tsja, braadworst had ik niet. Ik had speklapjes gemarineerd, tomaten/paprika schotel uit de oven erbij en een paar zelf in elkaar gedraaide sausjes. Oh, en brood uit de oven en een koele rosé erbij natuurlijk. Ging goed.

Haha, voor hetzelfde geld woon je om de hoek. Kan zo maar. :D

Ja zou kunnen, mits er bij ons een hoek zou zijn.
Maar goed, een speklapje is ook lekker hoor

rakeandhoe said:
Niet doen joh, geen reden voor.
Ik denk dat ze er weer helemaal naastzitten.
De temp. is sind 1900 maar met 0,8 graden gestegen terwijl we midden 90ér jaren een temp.verlaging hebben gezien.
In de 17e eeuw is er zelfs een mini ijstijd geweest.
Allemaal gegevens waar we door de hype voor het gemak maar overheen stappen.

Ja, dat heb ik inderdaad ook in een andere documentaire gezien. Weet je wat het is - je kunt een professor voor elke mening vinden, da's nu juist het frustrerende: er is niet een waarheid. Ja, die is er (denk ik) wel - maar wat is die dan? :confused:

Okay - ik denk dat mijn hersentjes oververhit zijn en dat ik maar eens even lekker naar buiten ga om een plekje in de schaduw te vinden met een boek. :eek:

rakeandhoe said:
Lees ze Slavin, wat voor boek ben je aan het lezen?

Egidius, waer bestu bleven?

Okay - even m'n zonnebrand zoeken en dan lekker de tuin in.

Tot ziens allemaal - fijne dag!

Gisteren was het lekkerder.... het begint te waaien en in de schaduw is het "nog maar" 16 graden.... :eek: En ik had nog wel een vervolg-BBQ geplanned ...

Back