Krystitties
Really Really Experienced
o1216o said:Gelukkig hebben we de beelden nog.
Niet van mij toch?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
o1216o said:Gelukkig hebben we de beelden nog.
Krystitties said:Nou vooruit dan maar.
M's girl said:Goedesmorgens trouwens!
Eén Spa Rood en een ..... Remy.... (Martin?)
Jij bent er vroeg bij!? (Maar dat wisten we al).
Heb zelf gisteren op de board van afrika gekeken...M's girl said:Het blijft een raar taaltje, dat Nederlands van ons..
realwanderer said:Mischien zouden we de zuid afrikanen officieel kunnen uitnodigen
Krystitties said:Ik heb 3 nationaliteiten.
realwanderer said:Mischien zouden we de zuid afrikanen officieel kunnen uitnodigen
lastmanonearth said:Natuurlijk! En de Vlamingen, Surinamers en Antillianen, of hebben die niet ergens een forum?
ja lekker, zwart met suiker please. LIT loopt lekker he, geinig hoorM's girl said:Goedenavond!
Koffie iemand?
E's Toy said:ja lekker, zwart met suiker please. LIT loopt lekker he, geinig hoor
nee is een beetje saai, doe er maar een ponche cabellero bijM's girl said:Mwah..... best wel... nu nog wat meer volk in het café, ik bedoel.... die Twister wordt ook niks met z'n tweetjes. Oh, en we hebben bezoek uit de VS wederom, nou, drie dan...
Maar de koffie komt er aan!
E's Toy said:nee is een beetje saai, doe er maar een ponche cabellero bij
spaans likeurtjeM's girl said:Een watte?
E's Toy said:spaans likeurtje
thanks, lekker, hmmm deze smaakt mufM's girl said:Oh, die...
*veegt stof van een fles die ergens helemaal achterin zielig staat te zijn*
Tadaaaaa!
shoot!E's Toy said:thanks, lekker, hmmm deze smaakt muf
heb je sambuca?M's girl said:shoot!
Nou, dan moet je iets anders verzinnen... maar ik zal nieuwe bestellen, speciaal voor jou ...
E's Toy said:heb je sambuca?