E's Toy
Literotica Guru
nee mijn enkelsM's girl said:Ja, heb ik in mijn tas. Zes tubes genoeg denk je?
Waarom trouwens? Is je camera een beetje stroefjes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nee mijn enkelsM's girl said:Ja, heb ik in mijn tas. Zes tubes genoeg denk je?
Waarom trouwens? Is je camera een beetje stroefjes?
E's Toy said:nee mijn enkels
o1216o said:Zitten wij hier toch 'eenzaam' op een vrijdag avond ...
So...What's new kitty-kats?!
M's girl said:Goedemorgen!
Zijn we een beetje wakker?
Nee niet echt en ik ben sjaggie tijd voor een borrel of 6.........M's girl said:Goedemorgen!
Zijn we een beetje wakker?
yep i know, ik geloof dat ik voor eerst weer in 2 jaar tijd een avond alleen thuis ben, gaapo1216o said:Dude...It's Zaterdag !!!!...
" We " Zijn maar met z'n zessen...
Ben zelf ook aan het verkleden om de stad in te trekken.
Ik denk dat iedereen het druk heeft om een leven te hebben.( of tenminste dat willen ze zich voor doen)
E's Toy said:yep i know, ik geloof dat ik voor eerst weer in 2 jaar tijd een avond alleen thuis ben, gaap
E is er niet, helaas maar die komt snel terug hooro1216o said:You can always have fun with E's and her 5 friends tonight.
Kaarsen aan, Parfume spuiten in de lucht....Filmpje erbij.....
Gentleman.......start spanking your......
..Thats so cute..E's Toy said:E is er niet, helaas maar die komt snel terug hoor
in jouw wereldo1216o said:..Thats so cute..
E staat voor je hand palm met haar 5 (vinger) vrienden.
doe mij maar water, pfff iets teveel bier op al............M's girl said:Tsja.... de koffie gemist dus....
Het is inmiddels wel borreltijd!
Wie kan ik iets te drinken inschenken?
Thanks, dus jij oet wel haast naar Billy geweest zijn......? was het leuk daar?M's girl said:Ja, er valt ook bijna niet tegenop te drinken, tegen deze hitte en benauwdheid! Moet je ook niet met bier willen proberen denk ik
Anyway... een water voor meneer, met een berg ijsklontjes erin...
Ik was gisterenavond in Ahoy bij een concert. Pfew zeg! Dáár was het écht superbenauwd. Je moet er soms wat voor over hebben om één van je idolen (.....) live te willen zien
Nee ik werk niet bij Ahoy, en ook niet gelezen hier! Leuk om te horen dat het een goed concert was....M's girl said:Ja klopt. (Had je vast gelezen in een andere thread of werk je bij Ahoy ofzo?) Het was hartstikke leuk..... en warm dus. Maar de man kan het nog steeds kan ik je melden. Hij wordt ook een dagje ouder maar zingt (en speelt) er niet minder om!
E's Toy said:Nee ik werk niet bij Ahoy, en ook niet gelezen hier! Leuk om te horen dat het een goed concert was....
daarom............M's girl said:Huh? Nou ja.... whatever...