Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thanks, zal het helpen als ik met de plaatjes stopM's girl said:Ha! Eén goede avond!
Koffie it is....
Tsja... gluurders ( ) zat, haha. Jongens (en meisjes), posten mág hoor!
E's Toy said:Thanks, zal het helpen als ik met de plaatjes stop
Mischien zijn ze wel sprakeloosM's girl said:Euh.... nee... dan hebben we geen posters EN geen viewers
Ik hoop toch altijd dat de viewers uiteindelijk ook iets te melden hebben of gezellig iets komen drinken in het café....
E's Toy said:Mischien zijn ze wel sprakeloos
oke typeloos is het dan ja lekker koffieM's girl said:Dat zou ook nog kunnen. Nou moet je voornamelijk kunnen typen hier.... dus.... ik vind dát ook geen excuus
Maar post rustig verder hoor! Ik zal ook nog een duit in het zakje doen!
Nog een koffie?
ja het was behoorlijk heet ja, mmmmm dit is nu ook wel ff lekker, koel windje enzo.......M's girl said:Cumming up
Het is weer ietsje koeler aan het worden. Misschien gaan de mensen binnenkort gewoon weer om warme choco met slagroom vragen
Wel lekker even een break van de hitte. Het werd af en toe wel errug warm in de slaapkamer! Niet dat ik klaag verder
M's girl said:Iets drinken anyone?
wolf2002 said:Pff met dit hondenweer krijg ik de neiging om meteen aan de whiskey te gaan...
M's girl said:Mwah... kan hoor, je zegt het maar.
Goedemorgen Wolf!
wolf2002 said:Hey sexy... nou ik hou het maar bij een glaasje melk voor de lunch... stoere jongens moeten veel melk drinken toch?
M's girl said:Wat denk jij?
wolf2002 said:Er staat constant dat we 5 viewers hebben dus ik denk dat er een paar in de lurk mode stiekem zitten mee te genieten...
Handjes boven de dekens he mensen!!!
M's girl said:Lekker gegeten?
wolf2002 said:Ja hoor, gelukkig ben ik niet aan het blokjesdieet...
zoekt in zijn zakken, nee dat heb ik niet, sorryM's girl said:Da's dan vier blokjes!