The Dutch Lit Café

Ik ben bang van wel.... het is rustig... trouwens, nou ben jij ook weer weg!
Ik ga zo de fik er eens in steken :D

(BBQ)

Ik ben er weer hoor, maar het is nu wel heel rustig hier met mensen die posten.

Doe mij maar een koffie btw.......... :)

Ha! Eén goede avond!

Koffie it is....

Tsja... gluurders ( :rolleyes: ) zat, haha. Jongens (en meisjes), posten mág hoor!

M's girl said:
Ha! Eén goede avond!

Koffie it is....

Tsja... gluurders ( :rolleyes: ) zat, haha. Jongens (en meisjes), posten mág hoor!
Thanks, zal het helpen als ik met de plaatjes stop :confused:

E's Toy said:
Thanks, zal het helpen als ik met de plaatjes stop :confused:

Euh.... nee... dan hebben we geen posters EN geen viewers :D
Ik hoop toch altijd dat de viewers uiteindelijk ook iets te melden hebben of gezellig iets komen drinken in het café....

M's girl said:
Euh.... nee... dan hebben we geen posters EN geen viewers :D
Ik hoop toch altijd dat de viewers uiteindelijk ook iets te melden hebben of gezellig iets komen drinken in het café....
Mischien zijn ze wel sprakeloos :p

E's Toy said:
Mischien zijn ze wel sprakeloos :p

Dat zou ook nog kunnen. Nou moet je voornamelijk kunnen typen hier.... dus.... ik vind dát ook geen excuus :D

Maar post rustig verder hoor! Ik zal ook nog een duit in het zakje doen!

Nog een koffie?

M's girl said:
Dat zou ook nog kunnen. Nou moet je voornamelijk kunnen typen hier.... dus.... ik vind dát ook geen excuus :D

Maar post rustig verder hoor! Ik zal ook nog een duit in het zakje doen!

Nog een koffie?
oke typeloos is het dan :p ja lekker koffie

Cumming up :D

Het is weer ietsje koeler aan het worden. Misschien gaan de mensen binnenkort gewoon weer om warme choco met slagroom vragen :D

Wel lekker even een break van de hitte. Het werd af en toe wel errug warm in de slaapkamer! :rolleyes: Niet dat ik klaag verder :p

M's girl said:
Cumming up :D

Het is weer ietsje koeler aan het worden. Misschien gaan de mensen binnenkort gewoon weer om warme choco met slagroom vragen :D

Wel lekker even een break van de hitte. Het werd af en toe wel errug warm in de slaapkamer! :rolleyes: Niet dat ik klaag verder :p
ja het was behoorlijk heet ja, mmmmm :D dit is nu ook wel ff lekker, koel windje enzo.......

Precies.

Maar morgen moet het weer warm en zonnig worden :D
Ik ga de tent zo dicht gooien, het is mooi geweest!

Bier staat koud, als je nog wil.... misschien tot morgen?

Goedemorgen allemaal !

:nana:

Lekker zo'n regenbuitje.... alle stof overal weer even af en zowaar temperaturen onder de 20 graden.

En dan mag het nu weer mooi weer worden :D

Iets drinken anyone?

wolf2002 said:
Pff met dit hondenweer krijg ik de neiging om meteen aan de whiskey te gaan... ;)

:rose:

Mwah... kan hoor, je zegt het maar.

Goedemorgen Wolf!

M's girl said:
Mwah... kan hoor, je zegt het maar.

Goedemorgen Wolf!

Hey sexy... nou ik hou het maar bij een glaasje melk voor de lunch... stoere jongens moeten veel melk drinken toch?

wolf2002 said:
Hey sexy... nou ik hou het maar bij een glaasje melk voor de lunch... stoere jongens moeten veel melk drinken toch?

Ja, en eieren eten :p

Het is een beetje stilletjes in de toko. Iedereen op vakantie, of hebben we ze weggejaagd? Wat denk jij? :D

M's girl said:
Wat denk jij? :D

Er staat constant dat we 5 viewers hebben dus ik denk dat er een paar in de lurk mode stiekem zitten mee te genieten...

Handjes boven de dekens he mensen!!!

wolf2002 said:
Er staat constant dat we 5 viewers hebben dus ik denk dat er een paar in de lurk mode stiekem zitten mee te genieten...

Handjes boven de dekens he mensen!!!

Ja, dat wel, met die lurkers gaat het wel goed :D
Lekker gegeten?

wolf2002 said:
Ja hoor, gelukkig ben ik niet aan het blokjesdieet...

Ik weet (nog steeds) niet precies wat het is.
Ik wil het niet weten ook denk ik :eek:

Back