Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E's Toy said:Ja koffie is prima...............het loopt lekker zeg hier, gaaf hoor
E's Toy said:jawel maar ben kapot
zit midden in een testweek, de kids zijn hier en had vanmiddag een solicitatiegesprek.............M's girl said:What happened?
Misschien heb je een oppepper nodig ?
ja was een heel goed en open gesprek, kreeg meteen een uitnodiging voor een tweedeM's girl said:Testweek? (Ik denk vast de verkeerde kant uit )
Sollicitatiegesprek? En?
vingeren is primaM's girl said:Cool, goed gedaan dan denk ik? Zal voor je vingeren, eh..... duimen
(Sorry, kon het niet laten.... hij is flauw, ik weet het )
Anyway..... jammer...... van die testweek
Black Tulip said:LOL
Ik heb m'n twee liter van vandaag nog niet op.
Dat wil zeggen, van water.
De rosé gaat erin als limonade.
M's girl said:Geen probleem! Ik ben alleen bang dat ik een beetje een party-pooper ga zijn want ik duik zo mijn bed in. Vannacht slecht geslapen dus de luikjes vallen een beetje dicht
Kom je snel weer eens langs?
Trusten voor straks.... en wel eerst de Perriertjes leeg drinken hè? Zie? Ik zet er drie neer voor je. That should do it!
Ciao!
E's Toy said:Doe mij maar een Senseo darkroast..........
thanks, ja ben vandaag vrij.... zo even een bootje kopen voor de kids en dan varen op ee meertje hier in de buurt..........M's girl said:Goedemorgen.
Dat kan.... komt er aan!
Alles goed?
E's Toy said:thanks, ja ben vandaag vrij.... zo even een bootje kopen voor de kids en dan varen op een meertje hier in de buurt..........