The Dutch Lit Café

wolf2002 said:
Glaasje sap. Ik ben een redelijk bartype maar niet op dit uur van de dag... kom altijd wat langzaam op gang... tenzij het over sex gaat, dan ben ik ineens klaarwakker... ;)

Ik ook niet hoor (bartype) maar ja, ik run deze tent nou eenmaal, dus... :D Ik heb een verse jus voor je geperst en met wat Kiwi en Aardbeitjes in de blender gedaan. Leek me wel wat voor jou dan.

wolf2002 said:
Glaasje sap. Ik ben een redelijk bartype maar niet op dit uur van de dag... kom altijd wat langzaam op gang... tenzij het over sex gaat, dan ben ik ineens klaarwakker... ;)
zal je baas blij mee zijn :rolleyes:

Goedemiddag allemaal!

Iemand iets drinken? Warme choco lijkt me gepast; het is gewoon weer herfst geworden! :eek:

Oeps....

Beetje late reactie... maar hij komt er aan. Met slagroom?
Verder iemand iets drinken? Het is inmiddels wel borreltijd!

Hallo M's girl, ik vind het langzamerhand wel een geschikte tijd voor een Irish Coffee, als je die op voorraad hebt ?

Dank je :)

Rave

Tuurlijk.... maak ik voor je!

Welkom trouwens! We konden wel wat vrouwelijk gezelschap gebruiken hier!
Ik check straks nog wel even of je er (weer) bent....

Hi Rave,

Nah, we lopen elkaar telkens mis! Tot nu toe dan....
Ik ga een borrel inschenken.... iemand anders iets drinken?

Wat een rust hier in het café... :eek:

Ik ga ook maar slapen denk ik... ;)

Trusten allemaal! :D

Goedenavond!

Wat een onverwacht lekker weer weer dit weekend hè? Ik heb de choco voorzichtig weer opgeborgen.

Wie heeft er trek in een lekker koud drankje? Ik maak er hapjes bij, dus...

M's girl said:
Goedenavond!

Wat een onverwacht lekker weer weer dit weekend hè? Ik heb de choco voorzichtig weer opgeborgen.

Wie heeft er trek in een lekker koud drankje? Ik maak er hapjes bij, dus...
Hi M, doe mij maar een lekker koud biertje, gaat er wel in na een weekend verhuizen en verbouwen bij vrienden :)

E's Toy said:
Hi M, doe mij maar een lekker koud biertje, gaat er wel in na een weekend verhuizen en verbouwen bij vrienden :)

Aha, je hebt hard gewerkt? Nou, dan gaat een koud biertje er wel in denk ik ja. Verdiend ook denk ik? En ben je nou gebroken?

M's girl said:
Aha, je hebt hard gewerkt? Nou, dan gaat een koud biertje er wel in denk ik ja. Verdiend ook denk ik? En ben je nou gebroken?
nee nu niet, gisteravond wel na het tillen van de o zo fijne wasmachine :D Proost

M's girl said:
Vaker doen :D Alles went :p

Proost!

Je moet je partner om een lekkere massage vragen. Tenminste, dat zou ik doen :D jammie....
Hmm die heb ik gehad vanochtend, maar het hielp niet voor mijn rug, zeg maar :nana:

E's Toy said:
Hmm die heb ik gehad vanochtend, maar het hielp niet voor mijn rug, zeg maar :nana:

Moet ze wel je rug masseren natuurlijk! En dan moet jij aangeven wáár ze moet zijn! :rolleyes:

E's Toy said:
ik zal de boodschap doorgeven ;)

Duh! Jij moet aangeven waar het pijn doet om te beginnen! Waar dacht ZIJ dan dat het pijn deed? Of willen we dat niet weten? :rolleyes:

(wel....)

M's girl said:
Duh! Jij moet aangeven waar het pijn doet om te beginnen! Waar dacht ZIJ dan dat het pijn deed? Of willen we dat niet weten? :rolleyes:

(wel....)
Zij dacht dat mijn paal zeer deed, heeft dat opgelost door mij naar een geweldig hoogtepunt te zuigen, mmmmmmmmmmmmm :rose:

M's girl said:
En nu maar hopen dat dat niet in je rug schoot! :eek: :D

Nou ja, if anything.... was je misschien in ieder geval heel even van de pijn af :p
haha nee niet echt, en het was heerlijk, mischien wel beste de blowjob ooit :rose:

M's girl said:
Goedemorgen! Jazeker is er koffie.
Hoe was je weekend?

Ha, lekker.

Tja, het weekend ... veel geschreven aan de scriptie.
Da's lekker, maar ik werd er zo ontzettend kwaad van. :rolleyes:
In dit geval is het niet leuk om gelijk te hebben.

"Vriendje" al tijden niet gezien, heeft een andere mevrouw in beeld.

.....

Doe d'r maar een appelpunt bij, met slagroom!

:D

Back