The Dutch Lit Café

Mag ik vragen waar je scriptie over gaat? En (dus) waarom je er zo kwaad over werd? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, ik wil gewoon graag alles weten :rolleyes:

Vriendjes die andere mevrouwen op het oog hebben zijn geen goede/échte vriendjes. Niet grappig.

Je hebt, alles bij elkaar, dus wel een stuk zelfgebakken appeltaart mét een berg slagroom verdiend ;) :p

Wat die scriptie betreft, kern van de zaak is risicojongeren die bijna nergens in het beroepsonderwijs terecht kunnen - gedragsstoornissen, beetje dom, psychiatrische stoornissen enz.
Wat me zo kwaad maakt, is dat zowel ministerie als gemeente de mond vol hebben van zorg en "iedereen moet zijn talenten kunnen ontplooien", maar als het op de praktijk aankomt, heeft niemand het over deze groep. Alleen op papier. :mad:

En dan wel lekker de volledidge leerplicht verhogen tot 18 jaar. :rolleyes:

Van die vriendjes, dat weet ik natuurlijk ook wel. Kost gewoon tijd om afscheid te nemen, in ieder geval voor mezelf. Want hij is zo leuk. :eek:

Zelfgebakken? Ohhhh, lekker!

Zeg, hoe was jouw weekend? Beetje leuker, hoop ik.

:D

Moest even denken over mijn reactie ... wordt namelijk wel heel herkenbaar zo. :rolleyes:

Ik werk in een onderwijsproject voor risicojongeren en ik onderzoek of er behoefte is aan ondersteuning door maatschappelijk werk. Tja, ik studeer namelijk af als maatschappelijk werker. Vandaar.

Ben het trouwens helemaal met je eens. Eerste actie is zelfvertrouwen kweken. Zeker bij deze groep is het belangrijk dat ze leren dat ze ook talenten in huis hebben en niet alleen maar 'een lastpak' zijn. En ze zijn zo leuk! Echt waar, ik kan er zo van genieten. Maar dan heb ik het wel over pubers hè? 16-23, niet van die kleine etterbakjes, want daar vind ik nou weer niks aan.

meer zin in een digestivo, het is al laat.

Ik help me zelf wel even hier met een Fernet.

Overigens vind ik dat ook jong talent vaak in Nederland in het verdom hoekje zit. Kopjes en maaiveldjes, en grasmaaiertjes. Dat is het wat in Nederland de klok slaat.

realwanderer said:
meer zin in een digestivo, het is al laat.

Ik help me zelf wel even hier met een Fernet.

Overigens vind ik dat ook jong talent vaak in Nederland in het verdom hoekje zit. Kopjes en maaiveldjes, en grasmaaiertjes. Dat is het wat in Nederland de klok slaat.

LOL 't Is maar goed dat onkruid niet vergaat.

Goedemorgen M's girl,

Geef mij maar een bakkie. Even flierefluiten voor ik weer serieus word.

Goedemorgen!

Koffie komt er aan. Schiet het een beetje op met je 'werkstuk'? :D

Gisteren lekker niks gedaan. Alleen denken. :rolleyes:

Heb ik vandaag weer frisse moed. Ga zo weer aan de slag.

:nana:

Moet ook gebeuren af en toe. Ik (her)ken dat wel... eerst op iets broeden en vervolgens bedenken hoe je het op papier gaat zetten. Dat kan even duren maar als het dan komt ratel ik het zo op papier dan....

Werkze voor vandaag... ik ben bang dat het verder een rustig dagje gaat worden hier... :eek:

Klopt, dat werkt bij mij ook zo.
Eerst sudderen en dan vliegt het eruit.

Nou ja, meestal dan. :rolleyes:

Ik ga aan het werk. Misschien kom ik vanavond nog even een afzakkertje halen.

veel plezier met het baby sitten. Is you logee oud genoeg om hier achter de bar te werken?

Het is al middag, Ik heb wel zin in een biertje voor het eten!!

realwanderer said:
veel plezier met het baby sitten. Is you logee oud genoeg om hier achter de bar te werken?

Het is al middag, Ik heb wel zin in een biertje voor het eten!!

Haha, neej.... ze is tien, niet oud genoeg dus. Maar ik ben er, dus ik kruip wel even achter de bar! Biertje komt er aan!

Hoe gaat ie?

Ook goed, vertel je logee dan maar dat je haar over 8 jaar aan een niew forum zal voorstellen. Ze zal dan waarschynlyk antwoorden oh literotica, nou als je dat gehym had willen houden had je maar beter de cash moeten wissen!!
dank je voor het biertje!!!
alles OK hier even rustig weer op gang komen zo te zeggen.

Tsja, wie weet hè? Misschien, tegen de tijd dat zij 18 is, doen we met z'n allen nóg minder spastisch over sex enzo en heeft iedereen het overal over sex alsof het over een kilo aardappelen kopen gaat. Hoewel.... dat zo het spannende er wel voor het grootste deel af halen denk ik. ;)

de hele samenleving zwaait als een pendulum heen en weer.
Kyk maar naar Amarica hoe purityns ze nu zyn invergelyking met 20 jaar geleden. of Venetie in de renacance, die waren liberaaler dan wy nu.

Dus over 8 jaar zou dit wel eens taboe kunnen zyn :confused:

E's Toy said:
doe mij nog maar een koffie

Had ik je al ingeschonken dan? :confused:
Nou ja... één koffie komt er aan. En een huppel dus... houd die 100 euro maar vast paraat :D

M's girl said:
Had ik je al ingeschonken dan? :confused:
Nou ja... één koffie komt er aan. En een huppel dus... houd die 100 euro maar vast paraat :D
mmmmm jammie, hoe ga je het doen? (wappert al met 100 euro biljet)

Back