Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Doe maar een biertje, tsja BT, geen idee waar ze is. Het laatste wat ze schreef was dat ze haar scriptie liet lezen aan iemand, daarna niks meer vernomen...M's girl said:Tot voor kort misschien (never mind the viewers)
Wat gaan we drinken? Jij ook visite zag ik? Ik ook, lekker lang getafeld..... altijd leuk! Heb al een paar drankjes achter de kiezen bij de koffie, maar who cares?
Waar is BT? Ik mis (onder andere!) BT!
E's Toy said:Doe maar een biertje, tsja BT, geen idee waar ze is. Het laatste wat ze schreef was dat ze haar scriptie liet lezen aan iemand, daarna niks meer vernomen...
*proest* heel uitgebreid ja, mondeling zekerM's girl said:Zeeeeeeeeeeeer uitgebreide scriptie!
Biertje voor jou dus..... ik wil nog wel een Cointreau. Ik had eerder vanavond nog twee aangebroken flessen staan, en die zijn nu beiden op! Vandaar dat ik nog maar even in het café iets kom scoren
M's girl said:Tot voor kort misschien (never mind the viewers)
Wat gaan we drinken? Jij ook visite zag ik? Ik ook, lekker lang getafeld..... altijd leuk! Heb al een paar drankjes achter de kiezen bij de koffie, maar who cares?
Waar is BT? Ik mis (onder andere!) BT!
E's Toy said:*proest* heel uitgebreid ja, mondeling zeker
Black Tulip said:Hihihi. Altijd leuk om te merken dat je gemist wordt.
M's girl said:Watertje komt er aan!
Wat heb je gegeten, en wat heb je er PRECIES ( ) bij gedronken? We zijn niet nieuwsgierig, maar willen wel graag alles weten
Was je in de Librije?Black Tulip said:
Zes gangen en bij iedere gang ander glaasje.
Vraag dus maar niet welke wijnen er allemaal voorbij kwamen.
Ik heb geen idee, maar lekker was het wel!
't Eten was , maar ja dat had ook een Michelin *.
Moet nog even boodschapjes doen, zie jullie later wel weer.
Black Tulip said:
Zes gangen en bij iedere gang ander glaasje.
Vraag dus maar niet welke wijnen er allemaal voorbij kwamen.
nou even dan, en dan ben ik ook weg hier....trouwens er is weinig te keepenM's girl said:Welke wijnen kwamen er allemaal voorbij?
Nah, het is errug rustig hier, en vanavond ben ik er niet, dus.....
Ik laat de bar open.... jullie weten waar alles staat! Misschien wil E's weer keepen? (..bar)