The Dutch Lit Café

Geen idee waar iedereen is, doe maar een biertje btw..... ha dit is post 1200 in het cafe, cool..............

Last edited:
Goeiemorgen ! ( Nou ja... nog net dan ;-)

Het is wel leeg hier maar ik zal even net doen of ik bardienst heb en een pot koffie zetten !

Het lijkt stil, maar er schijnen hier tien bezoekers te 'viewen''. Waar zijn die dan, vraag je je af. Ik kan geen koffie meer drinken, nu. Maar toch bedankt.

Wat betekent toch '10 viewing', als er hier niets gebeurt? Begrijp er niets van. Het doet denken aan wat bij het baanwielrennen 'sur place' heet: wel in de wedstrijd, maar net doen alsof dat niet zo is... Maar dat geldt voor mijzelf natuurlijk ook, anders had ik niet geweten dat er al een tijdje '10 viewing' zijn. Dag allemaal!

tsja deze tak van Lit wordt gedreven door een paar personen, maarre ik doe graag een bakkie met je mee hoor :rolleyes:

lastmanonearth said:
Wat betekent toch '10 viewing', als er hier niets gebeurt? Begrijp er niets van. Het doet denken aan wat bij het baanwielrennen 'sur place' heet: wel in de wedstrijd, maar net doen alsof dat niet zo is... Maar dat geldt voor mijzelf natuurlijk ook, anders had ik niet geweten dat er al een tijdje '10 viewing' zijn. Dag allemaal!

Tsja, kijkers hè? Mag op zich natuurlijk; het is alleen jammer dat er niet meer mensen posten, mee doen... Ik vind het ook wel jammer dat je niet kan zien WIE het zijn, en natuurlijk zitten de wél-posters er ook bij in de telling.

Ik houd het een beetje bij, en het aantal viewers is zeker omhoog gegaan. Ik merk dat het aantal omhoog gaat als er meer gepost wordt hier, maar ook dat het uitmaakt in welk onderwerp er voor het laatst gepost is. Die thread staat namelijk in de forum-index-lijst en dat trekt al dan niet mensen aan natuurlijk.

E's Toy said:
Goed maar rustig, veel kijkers weinig posters. Alles goed daar?

Ja, thanks.... beetje druk op mijn manier. :D
Hoe was het hier gisteren en eerder vandaag? Ik moet nog bijlezen en reageren, maar ben ook zo al weer weg...

M's girl said:
Ja, thanks.... beetje druk op mijn manier. :D
Hoe was het hier gisteren en eerder vandaag? Ik moet nog bijlezen en reageren, maar ben ook zo al weer weg...
Nah het blijkt wel dat je een trekkende factor bent op dit forum :nana: en dat siert je :rose:

Snel even een drankje in de KLM lounge waar ik nog 5 minuten internet heb, en dan er weer van tussen. Doei

realwanderer said:
Snel even een drankje in de KLM lounge waar ik nog 5 minuten internet heb, en dan er weer van tussen. Doei

Trek je niets aan van luidruchtige groepen Indiërs aan boord: die hebben alleen maar lol, en zijn niet in het bezit van bommen, in het algemeen.

Zo ff tussen de visite door, ik doe straks een borrel in het cafe om een uur of 10 half 11, so be there...........

lastmanonearth said:
Het was IRONISCH!! Zag je niet het subtiele gebruik van de smilies?

Jawel hoor..... :D

Nog iemand wakker? Nah, de visite is weg en de afwas gedaan. Iemand nog een drankje voor het slapen gaan?

Back