Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goed maar rustig, veel kijkers weinig posters. Alles goed daar?M's girl said:Zooooo.... jongens en meisjes ook! Hoe is het hier?
lastmanonearth said:Wat betekent toch '10 viewing', als er hier niets gebeurt? Begrijp er niets van. Het doet denken aan wat bij het baanwielrennen 'sur place' heet: wel in de wedstrijd, maar net doen alsof dat niet zo is... Maar dat geldt voor mijzelf natuurlijk ook, anders had ik niet geweten dat er al een tijdje '10 viewing' zijn. Dag allemaal!
E's Toy said:Goed maar rustig, veel kijkers weinig posters. Alles goed daar?
Nah het blijkt wel dat je een trekkende factor bent op dit forum en dat siert jeM's girl said:Ja, thanks.... beetje druk op mijn manier.
Hoe was het hier gisteren en eerder vandaag? Ik moet nog bijlezen en reageren, maar ben ook zo al weer weg...
realwanderer said:Hu???? neven activiteiten??? is dat wel toegestaan voor moderators
E's Toy said:Nah het blijkt wel dat je een trekkende factor bent op dit forum en dat siert je
*proest* schijnbaar wel, een dubbelrolM's girl said:Trekkende factor? Hier ook al?
E's Toy said:*proest* schijnbaar wel, een dubbelrol
M's girl said:Trekkende factor? Hier ook al?
lastmanonearth said:Kom, kom, kinderen, laat het niveau niet al te veel dalen....
M's girl said:Kon het nóg verder naar beneden dan? Tsssssssss.....
realwanderer said:Snel even een drankje in de KLM lounge waar ik nog 5 minuten internet heb, en dan er weer van tussen. Doei
lastmanonearth said:Het was IRONISCH!! Zag je niet het subtiele gebruik van de smilies?