Wat is jouw fetish?

E's Toy said:
eeuh ja, maar dat zit wel snor :p


Snorren, bleg ;)

Maar good for you! Heeft dat nog spannende dingen opgeleverd? We willen wel de smeuige details natuurlijk (schrijf je smeuig zo? vast niet, maar geen zin om Van Dale tot de orde te roepen! :p )
 
M's girl said:
Snorren, bleg ;)

Maar good for you! Heeft dat nog spannende dingen opgeleverd? We willen wel de smeuige details natuurlijk (schrijf je smeuig zo? vast niet, maar geen zin om Van Dale tot de orde te roepen! :p )

jazeker wel, niets is geiler als je weet dat je partner een kruisloze panty draagt, bv in een restaurant of op een feestje ;) de rest kan je wel raden denk ik.
 
E's Toy said:
jazeker wel, niets is geiler als je weet dat je partner een kruisloze panty draagt, bv in een restaurant of op een feestje ;) de rest kan je wel raden denk ik.


Ja, kan ik wel, maar ik vind het leuker als je het vertelt. IN DETAIL!

:p :p :p

Ohw cum on! Je hebt vast één geile anekdote dan. Dat móet haast wel!

:kiss: Please?!
 
M's girl said:
Ja, kan ik wel, maar ik vind het leuker als je het vertelt. IN DETAIL!

:p :p :p

Ohw cum on! Je hebt vast één geile anekdote dan. Dat móet haast wel!

:kiss: Please?!

Haha blijven pushen he, nah de geile verhalen komen nog wel een keer. Wie wat bewaart............... :p
 
Nou op feestjes en in de auto kan het het heel spannend zijn om langzaam je hand naar de binnenkant van haar dijen te laten afzakken, met alle gevolgen vandien natuurlijk.
 
E's Toy said:
Nou op feestjes en in de auto kan het het heel spannend zijn om langzaam je hand naar de binnenkant van haar dijen te laten afzakken, met alle gevolgen vandien natuurlijk.


Partypooper!

Dat kan ik ook nog wel verzinnen!
 
Krystitties said:
Latex. <3

Latex.... mooi, maar ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk... :eek:

Maar ik vind de outfits vaak schitterend en een paar van de mooiste erotische foto's die ik op mijn computer heb staan zijn van (voornamelijk) dames in Latex! Ik zal er binnenkort een paar zoeken en die in de erotische foto-thread plaatsen (of misschien wel hier, even kijken...)
 
Tsja, het kan benauwend zijn, maar mmm, wat voelt dat toch heerlijk strak! :cathappy:
 
Waar zal ik beginnen? :D
Het zyn er zoveel....
OK IK zou er een noemen: IK ben zeer geintereseeerd in OBE, of tewel time travel. Je varlaat je lichaam en je geest kan zich in alle dimesies verplaatsen. Dit zou je in staat stellen om de ultimate voyeur te zyn :devil:
 
realwanderer said:
Waar zal ik beginnen? :D
Het zyn er zoveel....
OK IK zou er een noemen: IK ben zeer geintereseeerd in OBE, of tewel time travel. Je varlaat je lichaam en je geest kan zich in alle dimesies verplaatsen. Dit zou je in staat stellen om de ultimate voyeur te zyn :devil:


Ik zou meteen een kijkje gaan nemen in een "Dangerous Liaisons"-achtige setting. Ken je die film? Heel erotisch...dramatisch ook... maar dat maakt het mooi.

Maar goed... er waren er zo veel? Noem nog eens iets dan?
 
M's girl said:
Maar goed... er waren er zo veel? Noem nog eens iets dan?

Ahhh, eentje maar had ik gezegd. OK de laatste, Ik fantaseer graag dat ik een rentenier ben die zyn geld aanwend om een harem op te bouwen :cool:
 
realwanderer said:
Ahhh, eentje maar had ik gezegd. OK de laatste, Ik fantaseer graag dat ik een rentenier ben die zyn geld aanwend om een harem op te bouwen :cool:

:nana: cool!
En die haren zou dan bestaan uit....?
(We willen plaatjes!) ;)
 
M's girl said:
:nana: cool!
En die haren zou dan bestaan uit....?
(We willen plaatjes!) ;)

Ja ik heb helaas bog geen protocol uitgewerkt om myn hersengolven direct met myn computer te laten communiceren. Maar ik beloof je dat zo spoedig ik dat in orde heb, je de plaatjes kunt verwachten.

Als je wil zien wat myn type vrouw is, kyk dan even by de erotise pictures op dit forum. Ik heb maar een keer een foto geplaatst, maar het komt redelyk in de buurt hoe myn ideaal beeld van en vrouw er uit ziet. :catgrin:
 
realwanderer said:
.... Als je wil zien wat myn type vrouw is, kyk dan even by de erotise pictures op dit forum. Ik heb maar een keer een foto geplaatst, maar het komt redelyk in de buurt hoe myn ideaal beeld van en vrouw er uit ziet. :catgrin:


Ohja, die foto's ja.... mooie meiden.
 
Back
Top