lastmanonearth
Really Experienced
Ik bedoelde het niet onaardig. Inderdaad had ik dat neerbuigend klinkende laatste zinnetje niet moeten schrijven. Excuses.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lastmanonearth said:Ik bedoelde het niet onaardig. Inderdaad had ik dat neerbuigend klinkende laatste zinnetje niet moeten schrijven. Excuses.
Krystitties said:Wat is er 'under construction' ?
hahaha, ok dan, ik weet genoeg.o1216o said:Mijn signature... wilde het mooi opbouwen qua lijnen en kleuren..
Frankly , i wasnt that bothered anymore.
I should have found a sign that says :" Heavy Structure " to portray me better .
M's girl said:Ha! Ik mag een vraag stellen aan Krysti (mag ik je Krysti noemen? is makkelijker..)
Uhm.. je vertelde dat je drumt. Doe je dat professioneel? En kan je iets vertellen over het soort muziek dat je dan speelt?
M's girl said:Cool! Ben je een soort sessiemuzikant?
Ik ben wel gek van funk en jazz, wat minder van metal en rock en van klassiek moet ik eigenlijk nog veel leren (wordt daar veel gedrumd dan?).
Ik ben wel heel erg een muziekliefhebber. Wil je uit elk genre dat je noemde een favo van je noemen?
in welke band speel jij?Krystitties said:Pan-seksueel.
En bedankt voor de link, ik zal eens kijken.
E's Toy said:in welke band speel jij?
M's girl said:Nou..... E is even foetsie, dus ik stel ondertussen maar even een nieuwe vraag... ben je net zo'n bewegelijk mannetje als je Av doet vermoeden?
Krystitties said:Nou als je zo --> <-- danst kom je er bij mij niet in!
o1216o said:Well, there goes that dream...
* crosses Kristi off from his To-Do list *
Krystitties said:pfffft, spelbreker.
M's girl said:Oké, wat is de vraag? Als je al een bepaald beeld bij iemand (hier) hebt.. kun je dan omschrijven waar dat op gebaseerd is? Kun je laten zien, wellicht aan de hand van een afbeelding, hoe de persoon er volgens zou uit ziet?
o1216o said:Sheesh louise , make up your mind....
* puts a Question mark after Kristi's name on his TO-DO list.)