E's Toy
Literotica Guru
daar vallen namen toch ook onder?M's girl said:Ja, je mag geen persoonlijke informatie geven, ook niet over derden.
Maar wel schattig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
daar vallen namen toch ook onder?M's girl said:Ja, je mag geen persoonlijke informatie geven, ook niet over derden.
Maar wel schattig.
hij staat er tussenM's girl said:Ja, precies (volgens mij wel), hoewel niemand jou kent, laat staan je vriendin/vrouw... maar ja, laten we ons maar aan de regels houden.
Besides, who cares... al zou je een naam noemen, dan schieten we nog niks op.
*checks list....... Ellen, Eline, Esther, Ellie, Els, Emerentia, Eva (Eva?), Esmeralda, Elisa, Evelien, Emma, Eeeeeehhhhhhhh ...... zucht*
okay is goed.............M's girl said:
Ja, maar dat kan gauw....
Ik geef het op!
dan moet donker haar zijnM's girl said:Haha, roodharig..... óók NIET goed!
Thanks voor de rest!
Het moet gewoon zo zijn, toch?M's girl said:Want?
Je hebt nog blond..... grijs.... bruin...
grmmmbbblllllM's girl said:Mwah..... ik zeg (nog) niks ....
grr het kan niet anders dan, dat je donkerbruin haar hebt ruilen? Hmmm okayM's girl said:Haha, je móet het weten hè?
Mwah.... er staan nog een paar postjes van jou open, ofwel we hebben nog een paar spannende verhalen tegoed van je...
Ruilen?
o1216o said:Wat voor beeld ik krijg van Kristities is : dat ze hails at 1,62 meter en 49Kg is.
Met donker lang en half krullend haar dat au naturel op haar hoofd hangt.
Een mesopotaanse uiterlijk heeft en dat ze athletische stevige dijen heeft and curvaceous is.
Hot tempered maar ook weet hoe ze een man moet inpakken met haar strallende lach en zowat " onschuldige " blik.
Ze draagt graag cargo(capri) pants en heeft een collectie puma's en addidas kicks. ( van cortez tot old skool).
Ze woont in Dord. maar studeerd mileustudie aan de hogeschool in delft.
Naast haar "Baan" als drummer werkt ze ook in een Grand-café als waitress.
Ze heeft een grijze kat maar die is net als haar baasje ook meer buiten dan thuis.
Ze had sinds kort een vriend maar kwam snel tot de conclusies dat alle mannen "in heart"gewoon losers zijn. En niet de romantische zielen die ze zich voordoen.
Ze houd niet van sissy-boys maar op de wat ruigere , vol geinkt en tattooed bad-boy. Gezien ze vaak alleen maar "Pijn" ondervind in zo'n relatie is ze haar zichtveld aan het bijstellen en wellicht is ze binnenkort van plan om het te proberen met een good-guy.
Koken is niet haar beste kant maar ze kan wel een killer spaghetti bolognese en gevulde paprika's maken .
Ze drinkt graag een rode wijn maar is niet vies van om haar merkje bier open te trekken (Jupiler of grolsch).
Make-up draagt ze haast niet maar ze heeft wel altijd lip-gloss , masscara en eye-liner op.
Ze doet zich vaak voor als one of the boys maar diep in haar hart wil ze ook een prinsesje zijn.
Een kruising van Christiane Amanpour meets Drew Barrymore .
o1216o said:Peculair... meestal met het zoveel zeggen heb je een grote kans dat je iets goed hebt.
LOL@ ik ben goed in gestoomde groente..
Ik kan ook water koken als de beste
M's girl said:Oké, wat is de vraag? Als je al een bepaald beeld bij iemand (hier) hebt.. kun je dan omschrijven waar dat op gebaseerd is?
M's Girl
Uiterlijk: Halflang blond haar, soms los soms samengebonden. Een regelmatig gezicht, niet al te mager, een beetje 'gezonde Hollandse meid'. Weinig make-up, maar wel iets. Niet al te slank lichaam, maar ze beweegt zich er zelfbewust en elegant in. Tamelijk grote borsten, die niet onnatuurlijk recht vooruit staan, maar gewoon doen wat de zwaartekracht van ze vraagt. Billen ook zo. Ze lakt de nagels van haar tenen in de zomer altijd (mooi staat dat). Blote voeten onder de computer.
Persoonlijkheid: Hartelijk en open. Een zeer te waarderen eigenschap (waar ze de mannen mee voor zich kan winnen, als ze dat zou willen) is haar vermogen om goed te luisteren naar wat mensen eigenlijk écht willen zeggen (in tegenstelling tot de camouflerende praatjes die er uit komen). Ze heeft de neiging te koesteren en te verzorgen, een beetje Florence Nightingale, maar niet zo dat het op de zenuwen gaat werken. Ehh.. genoeg even, lijkt me
M's girl said:Je komt wel in de buurt denk ik.... ik ben NIET blond.... ik heb donkerbruin haar tot op mijn schouderbladen en ik heb een rubensfiguur met bijpassende borsten ( ) die, overigens en gelukkig, niet alleen dankzij mijn postuur die afmetingen hebben...
Het karakter klopt wel denk ik.... ik zal het M eens vragen. Ik heb er minder moeite mee mezelf op een positieve manier neer te zetten als iemand anders dat op de achtergrond back-upt. Dat is geen valse bescheidenheid maar eerder een vorm van onzekerheid denk ik. Ik weet dat veel mensen mij lief en aardig, mooi en eerlijk en creatief en.... zo vinden maar ik vind het moeilijk dat van mezelf te zeggen. In mijn uitingen en optreden kom ik overigens doorgaans niet onzeker over.
M's girl said:Ja, komt er aan.... even uitwerken. Heeft dit met ijdelheid te maken? Ik bedoel.... zo'n schets is op zooo weinig gebaseerd! Maar wel grappig. Geef me even......