Inbef
Who's to blame?
Ik vermijd de chat als de pest, maar misschien maak ik eens een uitzondering.Hoi, Ik ben Sophie...
30 jaar en Belgische.
als je meer wil weten, kom dan eens wat praten op de chat ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vermijd de chat als de pest, maar misschien maak ik eens een uitzondering.Hoi, Ik ben Sophie...
30 jaar en Belgische.
als je meer wil weten, kom dan eens wat praten op de chat ;-)
Sssst... winterslaap.Amai wel heel stil hier
hallo ik ben een onderdanige man,eerlijk&lief,hou van lingerie&hoge hakken,ben hetero maar vind het zo opwindend om zelf lingerie&hoge hakken te dragen elke dag,wil je chatten ofzo ,zou tof zijn,sophie!Amai wel heel stil hier
Welkom Reinette.Hey allemaal!
Ik ben Reinette, een gezellige chick van 28 jaar uit het prachtige Alkmaar. Na het uitgaan van mijn relatie probeer ik gewoon lekker mijn studie af te ronden en een gelukkig leventje te leiden. Maar goed, een tijdje terug zat ik gezellig te kletsen met een huisgenootje en die vertelde me dus over een of andere datingapp, onlyflirts.nI genaamd, die zij gebruikte voor fuckboys. Eerlijk gezegd was ik niet meteen heel enthousiast, maar besloot een paar weekjes terug toch maar is een kijkje te nemen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er nu toch al wat geile ervaringen door heb gehad. En omdat ik er best een fijne en opwindende feeling door heb gekregen ben ik nu "ontdekkend" naar meer.
Want na mijn relatiebreuk had ik eigenlijk nooit meer zulke sterke verlangens gehad naar meer spanning en lust in mn leven. En nu sta ik er best voor open om nieuwe mensen te ontmoeten en geile avontuurtjes van andere te lezen. Maar dat moet wel goed komen denk ik zo.. Had echt niet verwacht hier nog zo veel Nederlandse Literotica-leden aan te treffen.
Ik denk dat we ook hier wel een gezellige en opwindende tijd kunnen hebben.
Ik kijk iig uit naar het lezen van de verhalen en reacties van andere.
Veel geluk en inspiratie gewenst.Hi iedereen, ik ben Vincent, 33 jaar en ik kom uit België. Ik lees al jaren af en toe verhalen op deze site als ik me verveel, maar ik heb pas vandaag dit forum ontdekt. Ik speel met het idee om wat verhalen te schrijven op basis van recente (bijna-)ervaringen, dus ik ga eens een poging wagen!
Dank je. Het is verder ook niet echt een probleem. Ik red me prima in het Engels. Was meer een spontane verzuchtingEr zitten genoeg mensen hier die nederlands praten. En er staan best wel aardige wat nederlandse vertalen.
Maar ik gebruik vaak de literotica app om te leven. Ik lees en luister literotica al meer dan 10 jaar.
En ja, niet iedereen gebruik de nederlandse forum om te praten. Ze zull3n eerder op de engelse forums zitten.
Gr Remko.
52
Er zitten genoeg mensen hier die nederlands praten. En er staan best wel aardige wat nederlandse vertalen.
Maar ik gebruik vaak de literotica app om te leven. Ik lees en luister literotica al meer dan 10 jaar.
En ja, niet iedereen gebruik de nederlandse forum om te praten. Ze zull3n eerder op de engelse forums zitten.
Gr Remko.
52
Ik weet het. Ik vind vond het zelfde.maar ben een lezer dus ik amuzeer me prima. Er zijn idd nedelandse schrijvers die vragen of ik iets wil lezen. En dat doe ik altijd en geef dan ook aan wat ik leuk vind of niet.Dank je. Het is verder ook niet echt een probleem. Ik red me prima in het Engels. Was meer een spontane verzuchting
Spijtig dat de Lit chat, in mijn opinie, tegenvalt. Ook in het Engels, maar misschien heb ik een probleem.Jammer dat er zo weinig gebeurd op het NL forum. Zou best leuk zijn om ook in mijn moerstaal te kunnen kletsen (hoewel ik niet het goede voorbeeld geef met bijna alleen maar Engelstalige verhalen). Ik loop inmiddels richting 70 en heb Nederland een aantal jaren geleden verruild voor een tropische woonplaats in Azië. Ik ben geen veelschrijver, maar heb hier intussen toch 10 verhalen staan, waarvan enkele waargebeurd en andere fantasiën die van mij best nog eens mogen gebeuren.
In de Engelse chat vind ik nog wel een paar aardige onderwerpen, maar het meeste sla ik ook over.Spijtig dat de Lit chat, in mijn opinie, tegenvalt. Ook in het Engels, maar misschien heb ik een probleem.
Dag meid. Misschien kan je mij ook wakker maken. Ja, ik heb ook een poesje. Ik ben benieuwd.Hé allemaal, ik ben Jillian. Tja, wat valt er te vertellen? Ik ben erg gelukkig getrouwd met mijn man, maar voor een poesje kun je me altijd wakker maken. Ik schrijf graag en ik zal proberen om ook snel hiervan wat te posten.
Interessant. Poesjes die poesjes wakker maken. Ben benieuwd ;-)Dag,
Ik
Dag meid. Misschien kan je mij ook wakker maken. Ja, ik heb ook een poesje. Ik ben benieuwd.
Ik hoop enkel dat ze niets tegen een oude, maar nog steeds krolse, kater hebben.Interessant. Poesjes die poesjes wakker maken. Ben benieuwd ;-)
Ik hoop enkel dat ze niets tegen een oude, maar nog steeds krolse, kater hebben.
Hey, leuk om te horen. Ben je op Lit om alleen te lezen, of ook wel eens wat schrijven?Ik ben Abdel, 39 en geil op bdsm, speciaal Trampling. Ben bisexueel, vind cuckolding ook erg geil om te doen