Nederlandse Lit-Leden - Stel jezelf voor.

De Engelse fora zijn wel zeer actief. Ik heb het wel niet zo met de chat functie van Lit, die stamt uit de jaren nul.

Hallo Kim, het is erg leuk dat er een nieuwe Nederlandse vrouw is op dit platform. Je zult populair zijn onder de Nederlanders hier, maar dat zijn er helaas erg weinig. Dus hoop dat je Engels goed is.

Gedachten en ervaringen uitwisselen kan altijd, maar ik denk dat jongere mensen je voorkeur hebben.

Ruud
ha die Ruud..

oudere mannen vind ik okee hoor....

en ja, veel is in het Engels....maar dat kan ook..
gelukkig is er Google Translate.... :)

Mijn naam is Ruud, en ik dacht hier misschien vrije geesten te vinden. Ben getrouwd en mag hier van mijn partner vrijuit chatten. Maar, hoe mooi de site ook werkt ik zie weinig activiteit
waar ik als jonge vrouw naar kijk is het profiel. weet een man iets over zichzelf te vertellen. of een verhaal te schrijven. een achtergrond foto...een profiel foto....

Ben je hier gekomen omdat er dynamiek in je persoonlijke leven is? Wil je daarover iets kwijt? Of is het puur speelse hobby?

Erotische energie is voor mij altijd een positieve bron geweest. Nu heb ik gelukkig de vrijheid om hier speels mee om te gaan. Maar....het lijkt er op dat er weinig ontspannen en vrij gesproken wordt. Bedrog van de partner is meestal eerder de weg dan het gesprek over vaak erg onschuldige verlangens. Ook lijkt het voor mij dat er maar weinig vrouwen eerst tederheid en langzame streling eisen. Terwijl de natuur toch laat zien dan mannen veel voor het behagen van partners over hebben. Meer begrip hiervoor en discussie hierover hebben mij hier (en ook op andere sites) gebracht. Toch voel ik mij wat alleen inmiddels. Het lukt mij niet om mannen van bedrog af te praten, en vrouwen lijken hun grenzen veelal te verliezen. Misschien wil jij meedenken? En nee, ik verwacht verder niets.
uhm....misschien kun je het simpel houden? gewoon dat doen wat jij hier leuk vindt?
want daarom ben ik zelf hier. is het niet meer leuk, dan ga ik weg...zoiets..

Goedendag,

Mijn naam is Stu Bishop, Kunstenaar, ben nieuw hier. Ik heb een verleden in de BDSM scene (als Daddy). Deze tijd heb ik inmiddels achter mij gelaten.

Waar ik mij huidig mee bezig hou, is het maken en beheren van mijn eigen Website (niet commercieel). Schrijven. En Fotografie in Fine Art. (Straat Fotografie / Fotografie van Vrouwen)

Wilt u meer informatie, over wie ik ben, wat ik doe, kijk dan op mijn profiel hier op Lit.

Daarnaast wil ik mij hier op Lit bezig gaan houden met Schrijven van korte verhalen, om de gedachte te prikkelen...

Hallo. Mag het ook een Belg zijn ? Mijn lit naam is fidustutus. Een beetje Latijn ….
Ik kom hier graag en nlees vooral wat exhib verhalen. Ik heb er ook 2 geschreven… in het Engels welsiwaar. Benieuwd wat jullie ervan vinden en dan is de toon dadelijk gezet

Hallo. Mag het ook een Belg zijn ? Mijn lit naam is fidustutus. Een beetje Latijn ….
Ik kom hier graag en nlees vooral wat exhib verhalen. Ik heb er ook 2 geschreven… in het Engels welsiwaar. Benieuwd wat jullie ervan vinden en dan is de toon dadelijk gezet
Landgenoot.

Ik ben een man van 59 uit het noorden van het land ik vind dit een super site. Ik geniet heel erg van de incest verhalen tussen jong en oud en jong en jong en verhalen tussen jong en oud spreken mij heel erg aan .

Hallo ik ben Bert 59 jaar uit het noorden van het land uit drenthe. Ik kijk hier nu al een tijdje rond en heb al veel lekkere verhalen gelezen. Mijn voorkeur gaat uit naar de incest verhalen en de jong met oud verhalen.

Leuk om hier meer nederlandstalige mensen te zien hier zowel vrouwelijk als mannelijk.

Hallo,

Ik ben Katinka uit Almere. Ik ben werkzaam in de ICT en heb daarnaast een gezonde sexdrive. Ik heb nooit de pil gebruikt en ik vind dat dat duidelijk bijdraagt aan de sexbeleving. Met mijn huidige vriend ben ik al een tijd samen en we neuken er op los, buiten de "gevaarlijke" dagen. We willen wel kinderen dus wanneer er eens een zaadje langer blijft hangen is dat niet erg. Zoals gezegd draagt het bij aan de verhoogde sexbeleving.

Voor mijn verhalen gebruik ik eigenlijk altijd asstr.org en storiesonline.net. Ook kijk ik op erotischeverhalen.com en eroticstories. com. Ik heb enkele verhalen geplaatst en ben met een aantal tegelijk bezig. Meestal gaat dit om unsafe sex, geschoren kutjes (ik haat lichaamshaar en bij mij is mijn gehele kut en onder mijn armen gelaserd), jonge meisjes.

Ik ben nieuw op literotica en ben benieuwd naar de verhalen op de site.
leuk voorstel berichtje leuk om jou hier te leren kennen

Hallo allemaal ! ik ben Floris, een Nederlandse man van 51 en helemaal gek van lange vrouwen, hoe langer hoe beter, zeker als ze wat dominant zijn. Jaren geleden heb ik enkele verhalen geschreven in het Nederlands en heb die destijds op thevalkyrie.com geplaatst onder "Dutcher". Wellicht dat ik het schrijven weer oppak, dit is in ieder geval een inspirerende plek 😊

Hoi 68jr bi man. Ik ben op zoek voor mmv. ik heb gepijpt maar nu wil ik geneukt worden als ik de vrouw beffen

Nederlandse Amerikaan hier. Woon sinds mijn universiteitsstudie in noordoost VS.
Ik ben bezig aan twee verhalen, hopelijk lukt dat (beiden in Engels, sorry). Een ervan speelt wel in Nederland.

Back