E's Toy
Literotica Guru
het is heel rustig, maar ik ben in goed gezelschap met jouM's girl said:Tuurlijk heb ik Sambuca....
Proost!
Het is wel rustig hier hè, just you and me... what's up with the rest?
Proost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
het is heel rustig, maar ik ben in goed gezelschap met jouM's girl said:Tuurlijk heb ik Sambuca....
Proost!
Het is wel rustig hier hè, just you and me... what's up with the rest?
E's Toy said:het is heel rustig, maar ik ben in goed gezelschap met jou![]()
Proost
He het was gezellie, maar ik ga er vandoor, welterusten straksM's girl said:Ahwwww..... thanks

realwanderer said:Niemand aanwezig!!! even de bar plunderen!! mmmmm wat kan ik drinken?
Ahhhh Chivas Regal met coca cola!!!
GULP
GULP
GULP
![]()
![]()
![]()

realwanderer said:Oh hey M's girl, slaap lekker hoor, Ik leen je laptop even on op het nederlandse forum te kyken!

M's girl said:(special van de dag; drie kleine broodjes met verschillend beleg)Belegd met .......?!?
Die gratis lap-dance? Mwah... moet in een andere tent geweest zijn hoor....![]()
" Shake ur ass, but watch ur self.... Shake ur ass , show me wat you're working with.". 

realwanderer said:oh daar is ze, heb je een kopje koffie voor me?![]()

o1216o said:Gezien het vrijdag is , en ik wellicht vanavond aan de vis ga ().
Zal ik maar beginnen met een flesje witte wijn, Chateau d'yquem als je het hebt.
Maare een lap-dance is zonder de aanraking van degene die het ontvangt.
Het is eigenlijk meer een up-close sexy dance.
All the power ligt (once again) by de vrouw.
Maarre als jíj genoodzaakt voelt om het te droppen like it's hot , denk ik dat weinig mannen er nee zouden zeggen.![]()
Wat is er te eten in dit tent.......voor voedsel.
" What's the daily specials ma'am ? ".

ja ik had mijn camera laten liggen hierM's girl said:Het is een beetje een 'dooie' boel hier.... maar ja, iedereen is naar de foto-shoot... hé, E's .... moest jij daar ook niet zijn? Ik kom alleen even wat props halen.... zit jij hier!!?![]()
Hup hup.... you've got work to do!![]()
E's Toy said:ja ik had mijn camera laten liggen hier![]()
) in de lucht... het arme kind vat nog een kou... 
ja kom eraan, is er genoeg lube?M's girl said:Sufferd....
Nou ja, ik zeg niks... ik had ook de sexy outfits laten liggen... Ga je mee dan? Krysti zit al uren met de bips () in de lucht... het arme kind vat nog een kou...
![]()
E's Toy said:ja kom eraan, is er genoeg lube?