rikovandijk said:bij deze een cola light.
Voor mezelf schenk ik een watertje in.
Hoe is het vandaag?
Koud!!
Ben druk bezig met inpakken want we verhuizen over een paar weekjes. Dat houdt me dan wel weer een beetje warm.

En met jou? Alles goed?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rikovandijk said:bij deze een cola light.
Voor mezelf schenk ik een watertje in.
Hoe is het vandaag?

rikovandijk said:Ben weer terug uit Rusland.
Iemand een vodka?
slavin said:Koud!!
Ben druk bezig met inpakken want we verhuizen over een paar weekjes. Dat houdt me dan wel weer een beetje warm.
En met jou? Alles goed?
rikovandijk said:Momenteel met de verwarming aan gaat het nog een beetje, maar je merkt dat de winter er aan komt.
Verder is alles wel goed...beetje moe (of misschien eerder lui)
Het is inmiddels 11 dagen geleden dat ze praktisch al haar posts (7149 in totaal!) heeft verwijderd en nooit meer iets van zich heeft laten horen...EddySpaghetty said:Begrijp ik nou goed dat M's Girl het forum gaat verlaten?
Als ik dat goed heb wil ik haar vanaf hier even bedanken voor haar inzet om het forum een beetje gaande te houden.
Gaat best veel tijd inzitten, weet ik uit ervaring.
Dus een hartelijk dank van mij aan jou M's Girl. Je inzet is gewaardeerd.
Dank..
E.
Absoluut, maar niemand behalve zijzelf heeft enig idee welke dat is.EddySpaghetty said:Ja, ik zag 'deleted' bij haar posts staan, en Leaving bij haar naam...
Ze zal wel een goeie reden hebben.
EddySpaghetty said:Begrijp ik nou goed dat M's Girl het forum gaat verlaten?
Als ik dat goed heb wil ik haar vanaf hier even bedanken voor haar inzet om het forum een beetje gaande te houden.
Gaat best veel tijd inzitten, weet ik uit ervaring.
Dus een hartelijk dank van mij aan jou M's Girl. Je inzet is gewaardeerd.
Dank..
E.

Helemaal mee eens.Black Tulip said:Daar sluit ik me graag bij aan, Eddy.
Cheers, Girl.
![]()
![]()
![]()

Jeetje! Je zult wel geschrokken zijn.
Klap op je hoofd gehad of zo?
![]()
Kut, kut, kut.
Ga je naar slachtofferhulp?
't Is echt goed om er over te praten.
![]()

Ja hoor. Ik ga binnenkort met mensen van de Mc zelf praten, gewoon nog ff napraten over het gebeurde. Gisteren en eergisteren ben ik gewoon gaan werken, maar voorlopig nog even niet bij de drive, 's avonds na sluitingstijd...