wolf2002
Moderator
M's girl said:er zijn dingen die je tegen mij écht geen twee keer hoeft te zeggen omdat ik anders zo uit mijn slipje glijd... (duidelijk genoeg?)...
Eh nee, licht eens toe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M's girl said:er zijn dingen die je tegen mij écht geen twee keer hoeft te zeggen omdat ik anders zo uit mijn slipje glijd... (duidelijk genoeg?)...
wolf2002 said:.... om, in het heetst van de strijd, 'geil sletje' genoemd te worden of iets dergelijks...
wolf2002 said:Eh nee, licht eens toe...
M's girl said:Als hij in mijn oor kreunt dat ik zo lekker nat ben en dat mijn hete nauwe kutje zo heerlijk aanvoelt... als hij zegt dat hij zo geil wordt van mijn billen...
wolf2002 said:Wow, dat bedoel ik nou... Zie je dat het heel goed kan in het Nederlands...
Deze thread is voor mij geslaagd!
lastmanonearth said:Ik hou erg van praten bij het vrijen, van beide kanten het liefst. Ooit deed ik dat meteen vrouw die daarin wel meeging, maar die absoluut het woord 'geil' niet wilde horen of uitspreken. Alles mocht gezegd, maar dat woord niet. Ik heb dat nooit goed begrepen.
Als ik even als nieuwkomer mag binnenvallen, ik vind de nederlandse taal gewoon niet zo geschikt om sexueel getinte gesprekken te voeren. De meeste cyber die ik heb met nederlandse mannen, vervalt al snel in het engels omdat dat gewoon geiler, en gemakkelijker is. Ik vind persoonlijk dat de nederlandse taal gewoon niet sexy is. En dat heeft bij mij niets met preutsheid te maken, ik vind de woorden gewoon niet mooi voor die dingen.