Wat mannen beslist niet willen zien bij vrouwen

Ja, hehe. Extremen zijn er natuurlijk altijd.

Als ik kijk naar de modellen die mij een kostuum presenteren op een show of papier, zou ik deze dus ook niet kunnen dragen omdat:

mijn beentjes te kort zijn
ik de taille uit moet laten nemen
het colbert in moet laten korten

Maar ik draag ze wel.

En touwens, als de dame met het formaat die jij laat zien onder haar legging een paar leuke schoenen aan zou trekken en haar top iets zou veranderen, denk ik dat het er best leuk uit ziet. Kijk naar Rosanne, misschien niet voor iedereen, maar voor mij wel aantrekkelijk.

Ben weer lekker recalcitrant bezig zeg.

Geweldig.
'afgehakte' voeten, je weet het weer mooi te verwoorden.
Ben het met je eens dat er best wel wat aandacht gegeven kan worden aan wat men aantrekt, maar weet je........

Het is net als met eten, die discussie hebben we al gehad, zoals oesters.
Wat de 1 lekker vind kan de ander afschuwelijk vinden.
Het kan dus best zo zijn(wat zeg ik nu weer) Het is dus zo dat wat de 1 mooi vind staan bij zichzelf, de ander verschrikkelijk af kan stoten, zoals leggings met dikke benen enz.

Zelfs 'mooie' dames in leggings is niet mijn ding.....zonde, als het mooie benen zijn, om ze zo in te pakken...

Ik dacht dat ze daar spannende kousen voor hadden uitgevonden, ooit.

Nee, niet precies.
Ik als benen liefhebber(en dat moeten jullie toch weten gezien mijn threads) vindt leggings perfect, mits........

rakeandhoe said:
In mijn geval staat op nummer 1: Kijk mee eens ik heb maatje 36 ribbels over de spijkerbroek.
2: string onder een korte rok/jurk
3: uitgroeing van geverfd haar
4: slecht opgebrachte foundation
5: broek tussen de billen(gevolg van die klote strings)

Geloof me, ik kom het dagelijks tegen.
En jullie?

Wat ik hier boven heb gelezen is verbazingwekkend:
2: string eronderuit > erg sexy (beetje slutty, ....ok) als je mooie billen hebt
3: ok
4: nog nooit opgevallen
5: echt sexy is een broek die zo tussen mooie ronde billen zit. mijn vriendinnetje heeft die Sloggi hipsters, die geven geen lijntje onder de kleding te zien maar zitten wel in de billen > absolute turn-on !

Verbazingwekkend of niet, zo zie je maar dat een ieder een eigen smaak kan hebben.
Maar vind vooral mooi wat je mooi vind.

Mijn eerst post hier:
Wat mannen beslist niet willen zien bij vrouwen?

Voor mij persoonlijk:
  • Zware overbeharing (type sinterklaas)
  • een burka, hoewel sommige kunnen het ervaren als een verassingspakket
  • Ongeschoren O-benen met cowboylaarzen en -hoed en een mannelijke tred
  • lange slierten schaamhaar hangend uit badpak
    vomit.gif
  • zichtbare botten/ribben (brrrrrr), ik prefereer toch wat meer vlees eromheen en krijg koude rillingen van die uitgemergelde modellen.....

Hallo allemaal :) , kzal me zo dadelijk even voorstellen....

Graatmager? Gatver! Ik geef ook de voorkeur aan vrouwen met een beetje vlees aan hun lijf, al zijn er grenzen: op een vrouw met (extreem) overgewicht zit ik niet op te wachten, al moet ik toegeven dat de meeste 'maatje meer'-modellen er wel erg appetijtelijk uitzien...

The bigger the coushin, the better the pushin'

Inderdaad, een vrouw moet imo zacht zijn, als ik een afgetraind lijf wil voelen, pak ik wel een kerel...

Gelukkig zie je steeds vaker vollere modellen, is dat nou dove (reclame)? Die met meerdere hmmmmmmollige types...... Denk dat ik ook maar een douche ga pakken om me 'in te zepen' ;)

Maar overmatige obesitas is natuurlijk weer het andere uiterste wat mannen beslist niet willen zien.....
Wat mannen ook niet willen zien cq aantreffen bij een vrouw is een grote bobbel in de slip van een (vermeende) vrouw :p
En bruine stompjes (slecht gebit)

En toch val ik ook wel voor het type 'heks', lang zwart haar, zwarte 'gothic' dress.... Was vroegâh -als puber- verliefd op Morticia Addams..... en ik geloof nu nog steeds een beetje ;)... Joan Jet :heart: , Heleen van Royen ... heerlijk! Maar ik kan me niet vinden in de gangbare schoonheidsidealen, ik weet niet, heb altijd een beetje andere smaak in vrouwen gehad.
*duikt de douche in* :catroar:

Gothic

M's girl said:
Haha, misschien heb ik iets gemist.... ik plaats haar nou niet direct in het Gothic-hoekje.
Ik ook niet, maar misschien zijn het haar lange zwarte haren?
Als je echte gothic-uitziende vrouwen wilt, kijk dan naar de zangeressen van Nederlandse gothic-metal bands, zoals Within Temptation's Sharon den Adel, After Forever's Floor Jansen of Epica's Simone Simons (damn, ik heb ze gemist op Graspop... vervelende Belgen, irritant lange wachttijden... grr! :devil: ).

Last edited:
Nog meer gothic vrouwen

Er zijn nog veel meer mooie gothic-uitziende vrouwen, zoals Tarja Turunen (ex-Nightwish) (al verschillen de meningen of zij aantrekkelijk is of niet, ik vind van wel), Sabine Edelsbacher (Edenbridge), Amy Lee (Evanescence), Anneke van Giersbergen (ex-The Gathering) en nog veel meer mooie, duistere vrouwen die ik niet ken.

Last edited:
Back