Wat mannen beslist niet willen zien bij vrouwen

Ik moet er ineens aan denken dat ik idd wel een klein beetje een Gothic tintje heb (gehad). Ik pas alleen niet zo in die lifestyle, maar verder.... Toen ik een stuk jonger was en veel uit ging was zwart erg in de mode en ik ben gek op zwart (in de mode of niet). Ook toen droeg ik al vaak zwart. Verder droeg ik zwarte nagellak en (jawel) zwarte lipstick. Stond wel "cool" vond ik zelf en anderen meestal ook. Interressant is misschien een beter woord. Ik heb van nature donkerbruin haar dat ik tegenwoordig verf en zo wordt het vaak zo donker dat het tegen zwart aan zit.

Maar ik ben beslist geen Gothic, wat mijn neefje ook roept ;)

mmmmmmm.... lekker....

Nou het hoeft niet persé gothic te zijn, ik ben ook een ogen-man en ik kan je vertellen dat Amy Lee echt een paar fantastische ogen heeft (heb haar dit jaar bij pinkpop van heel dichtbij gezien). Dat is ook niet het enige fantastische paar wat ze heeft, haar stembanden mogen er ook wel zijn ;). Ze is wel klein, toch vreemd dat we beiden naar elkaar opkeken :p

Maar bijvoorbeeld Björk is vanaf haar suikerklontjes-tijd al favoriet.

Ik ben ook een sucker voor roodharigen, maar korte indo-/aziatische types doen me niets... Oosterse schonen (bijvoorbeeld turkse buikdanseressen) weer wel. Ben zowieso gek op wat langere vrouwen, maar dat komt door mijn eigen lengte...

edit: Mooie link...ThanXX!

Last edited:
dansen.... Jaaaaaaah!!

Ehhh nee, maar ik zie weinig films/tv....
Is het een aanrader?

*hopeloos bezig met multitasking* :)

rijjijofrijik?

Hmmmm, ik ga op jou af, heb hem net gevonden en met 45 min zal ik de dvd binnen hebben....(God, ik hou van het internet!)...

Ik zei jou, want ik neem aan dat ik de Godin van dit gedeelte van het board wel mag tutoyeren.. :p

plop!

Ik heb de film wel voorbij zien gaan op de publieke omroep geloof ik....
Zal toch weer eens zin, tijd en gelegenheid moeten vinden om hem te bekijken..... zoveel anderee dingen die mijn (vrijwillige) aandacht opeisen....

Heb je 'farewell my concubine' gezien? Daar schoot ik van vol....tranen wel te verstaan (blijft toch een erotisch forum :p )

On topic: Wat ik ook beslist niet wil zien bij vrouwen is het bungelende touwtje van een tampon *barf*....

De beste stuurlui bevaren ook de rode zee....

Wat mannen ook niet willen zien:

Exessieve zwaartekracht....

SimonLeBonbon said:
Wat mannen ook niet willen zien:

Exessieve zwaartekracht....
Ik neem aan dat hij bedoelt "als bepaalde lichaamsdelen richting het zuiden gaat".

Last edited:
Niet naar het zuiden gaan, maar in het zuiden zijn ;)

Precies!
Als de tepels niet alleen bij het fietsen, maar ook bij het wandelen de knieen raken...

Wat willen mannen nog meer niet zien bij een vrouw? (Ik dan)
Een 'slurf'! (=een venusheuvel die eruitziet als een neus van een aardvarken :)

SimonLeBonbon said:
Precies!
Als de tepels niet alleen bij het fietsen, maar ook bij het wandelen de knieen raken...

Wat willen mannen nog meer niet zien bij een vrouw? (Ik dan)
Een 'slurf'! (=een venusheuvel die eruitziet als een neus van een aardvarken :)

Dus ik neem aan dat je eerst informeert naar de status van de heuvel, vooraleer je je in die richting beweegt...

Dombo kon vliegen ondanks zijn slurf....

Een slurf is vaak herkenbaar terwijl de dame in kwestie nog gekleed is...
Dus informeren doe ik met mijn ogen... en die zijn nog prima in orde :)

SimonLeBonbon said:
Een slurf is vaak herkenbaar terwijl de dame in kwestie nog gekleed is...
Dus informeren doe ik met mijn ogen... en die zijn nog prima in orde :)

En hoe reageren de dames als je zo naar hun kruis aan het staren bent?

Zeg je dan gewoon dat je haar checked op eventuele aanwezigheid van een 'slurf', whatever that may be?

Kamelenvoet? Nee.... Drommedarisbult!

Nahhh geen cameltoe....
Een slurf is zoals het woord al zegt een slurf.... komt voor bij zeer corpulente oudere dames....

En het getrainde oog ziet dit in één oogopslag. Nu ben ik niet zo zoekende, ben tevreden met mijn eigen vrouw (zonderslurf ;)), die mij perfect weet te verwennen.....

Wel zoek ik spanning, maar ik neuk niet rond...

Ik kijk nooit naar de naakte lichamen en of het geslacht van de zeer corpulente dames..Geen idee dus wat 'de slurf' is en hoe deze eruit ziet. Het idee alleen al dat een vrouw daar iets heeft hangen waarmee een olifant zichzelf wast is al genoeg om niet naar 'slurf' te googelen.

Als je eigen vrouw niet in het bezit is van zo'n slurf, hoe ben je dan uberhaupt achter het bestaan van zo'n slurf gekomen?

Onder de kleding van besproken corpulente vrouwen zal het ding niet te zien zijn omdat daar volgens mij een soort buik overheen hangt doorgaans. Misschien het een en ander ontdekt in de sauna?

Of een naakte dikke vrouwen pagina in de bookmarks?

Back