Bdsm

realwanderer said:
Ik vindt dat je dan juist wel met BDSM bezig bent. Welliswaar met een milde vorm, maar het is aleen aan jou en je man om zelf te bepalen hoe ver je gaat. Als er lui zyn die vinden dat je er niet by hoort totdat je iedere keer nog net niet getraumatiseerd bent, laat die dan toch lekker in hun sop gaar koken!! Wat heb je er trouwens aan ergens by te horen. De enige waarby je hoort is je partner.


Precies... dat was ik vergeten te melden.... eigenlijk maakt het me niet zo veel uit of het BDSM is of niet... niet voor mijzelf, en je hebt gelijk... de enige waar ik écht bij hoor is mijn partner.

Maar voor mezelf wil ik dit soort dingen altijd kunnen definieëren. Als iemand zegt "doen jullie aan BDSM" (dat vraagt geen hond, maar ALS.... :D ) dan wil ik "het goede antwoord" ( :rolleyes: ) kunnen geven... if that makes sense at all...

Zo kan ik me over tal van onzinnige dingen vreselijk druk maken en precies willen weten wat het is.... I'm annoying like that! :p
 
realwanderer said:
Als het je allemaal geen worst zou uit maken, zou je hier een saaie piet zyn :rolleyes:


Ik weet wel wat je bedoelt, maar even voor de duidelijkheid: Ik bedoel dat ik niet per sé wil KUNNEN zeggen dat ik aan BDSM doe, noch zou ik het met klem (willen) ontkennen als het wel zo was. Hoewel ik wel de behoefte zou hebben duidelijk te maken dat er bij ons geen gewonden vallen enzo, je weet wel.

Nu kunnen we kennelijk vaststellen dat wij aan een zeer lichte vorm van BDSM doen. Prima... Ik wilde alleen weten wat het was...

Waarom? Dat weet ik zelf eigenlijk niet... :D
 
Ik vind een paar klappen op mijn ballen lekker, en het maakt mij enorm geil. maar ik zou het nou niet als BDSM zien. Wat ik gelezen heb op het BDSM-forum is dat het slaan op de ballen uit den boze is, of ben ik nu abuis?

HELP!
 
E's Toy said:
Ik vind een paar klappen op mijn ballen lekker, en het maakt mij enorm geil. maar ik zou het nou niet als BDSM zien. Wat ik gelezen heb op het BDSM-forum is dat het slaan op de ballen uit den boze is, of ben ik nu abuis?

HELP!


Huh? Waar stond dat? Zie je, van dat soort dingen raak ik dus helemaal in de war! :rolleyes: Ik zou zeggen dat dat toch in ieder geval een beetje in dat hoekje hoorde.

Anouk! Help! We hebben je nodig hier! :D
 
M's girl said:
Huh? Waar stond dat? Zie je, van dat soort dingen raak ik dus helemaal in de war! :rolleyes: Ik zou zeggen dat dat toch in ieder geval een beetje in dat hoekje hoorde.

Anouk! Help! We hebben je nodig hier! :D
was een post van mij over ball slapping in het BDSM forum, de meeste mannen wilde dit niet en de meesteressen vonden dat jammer ;)
 
E's Toy said:
was een post van mij over ball slapping in het BDSM forum, de meeste mannen wilde dit niet en de meesteressen vonden dat jammer ;)


Nah, in ieder geval waren de vrouwen het dan met je eens :D
Maar ja...... wat heb je er aan hè?

Mannen zijn watjes :D (Ja, jij niet dus)

Is dat nou lekker dan? De meeste mannen doen inderdaad erg spastisch als je ook maar in de buurt van hun ballen komt, want oh jee, stel dat er wat met de edele semen-factory gebeurt! ;)
 
M's girl said:
Nah, in ieder geval waren de vrouwen het dan met je eens :D
Maar ja...... wat heb je er aan hè?

Mannen zijn watjes :D (Ja, jij niet dus)

Is dat nou lekker dan? De meeste mannen doen inderdaad erg spastisch als je ook maar in de buurt van hun ballen komt, want oh jee, stel dat er wat met de edele semen-factory gebeurt! ;)
het is echt heerlijk, mits het met zorg gedaan wordt.

Trust me, ballen kunnen echt meer hebben dan de meeste mannen denken
 
E's Toy said:
het is echt heerlijk, mits het met zorg gedaan wordt.

Trust me, ballen kunnen echt meer hebben dan de meeste mannen denken


:devil: M! Honey! SURPRISE!!! :D
 
E's Toy said:
ja stel het eens voor, en vertel hier je ervaringen :) wie weet krijg je een hele hete avond ;)


Ja, en anders wel verbaal :D

[Ben je nou helemaal GEK geworden?] :D We'll see...
 
M's girl said:
Ja, en anders wel verbaal :D

[Ben je nou helemaal GEK geworden?] :D We'll see...
:catroar: wacht in spanning af op de verhalen die komen gaan :catroar:
 
M's girl said:
Ik weet wel wat je bedoelt, maar even voor de duidelijkheid: Ik bedoel dat ik niet per sé wil KUNNEN zeggen dat ik aan BDSM doe, noch zou ik het met klem (willen) ontkennen als het wel zo was. Hoewel ik wel de behoefte zou hebben duidelijk te maken dat er bij ons geen gewonden vallen enzo, je weet wel.

Nu kunnen we kennelijk vaststellen dat wij aan een zeer lichte vorm van BDSM doen. Prima... Ik wilde alleen weten wat het was...

Waarom? Dat weet ik zelf eigenlijk niet... :D

dat is myn visie, dus als naar een sex beurs gaat, kun je vol trots zeggen dat je aan een lichte vorm van BDSM doet. En als ze dan op je neer kyken, antwoord je gewoon van uit de hoogte: We zyn gewoon meer geintereseerd in een psycologishe benadering van power play. Daar habben ze dan niet van terug. OK maar dat is maar 1 stem, zyn er nog andere die hier een mening over hebben, of gaan we maar met een over op het wie weet de meest exotishe BDSM vorm van uiting spelletje.
 
realwanderer said:
.....of gaan we maar met een over op het wie weet de meest exotishe BDSM vorm van uiting spelletje.

Cool ja! Ik ben gek op spelletjes!

Kom je Twisteren?
Om de hoek rechts, derde pand van de hoek (Dutch Lit Café)

Kan je meteen uitleggen hoe het spel werkt ;)
 
M's girl said:
Cool ja! Ik ben gek op spelletjes!

Kom je Twisteren?
Om de hoek rechts, derde pand van de hoek (Dutch Lit Café)

Kan je meteen uitleggen hoe het spel werkt ;)

Nou, twister ken ik wel hoor!!! :p maar dat is een wel heeeeel lichte vorm van BDSM. Ik weet niet of de hard core life stile beoefenaars dat accepteren als officeele fetish :confused:
 
realwanderer said:
Nou, twister ken ik wel hoor!!! :p maar dat is een wel heeeeel lichte vorm van BDSM. Ik weet niet of de hard core life stile beoefenaars dat accepteren als officeele fetish :confused:


Ohja, dilemma.... :D

Nee, maar, we zouden Twister The BDSM version doen (boven een spijkerbed :D ) en dan kon jij nog effe de spelregels van jouw mind-game uitleggen, snap je?
 
Wat mogenlyke BDSM twisters:
1) spyker bed
2) verschillende dots op het twister board hebben verschillende functies: :devil: Blauw = aangesloten op schrik draad voeding; groen = ingesmeerd met een bytend zuur; Rood = een hete plaat; geel = een teiltje met urine
3) deelnemers zyn geketend
4) wie valt krygt de zweep
5) de meerst dominate deelneemer (M/V) bedient de draai schyf en die is gemaakt van beenderen met latex kleuren.

meerdere opties zyn welkom
 
Ik dacht meer aan:

- titty twister
- clitty twister
- ball twister (ouch)

;)
 
wolf2002 said:
Ik dacht meer aan:

- titty twister
- clitty twister
- ball twister (ouch)

;)


Als je ball slapping doet krijg je E's misschien mee... heb ik begrepen? :D
Nou 't is me what! Mag ik dan maar het wijzertje spinnen?
 
e-Twister:
Groen: prostaat melken
Blauw: strap on
Rood: ballen meppen
Geel: dat weten we nog niet


mmmmm dat wyzertje spinnen dat zou ik eigenkyk wel willen doen :devil: of moet ik je soms de zweep laten voelen :D
 
realwanderer said:
Ja, maaar uitsluitend als je dat wil :) , en alleen omdat het een rollenbevestigende uitwerking heeft :rose:


Ohjee.... de hiërarchiën gaan bepaald worden? :D
 
Flogger

Mwah..... mag deze ook dan, in plaats van zweepje?

Even zonder gekheid, though, is het wat zo'n ding? Iemand ervaring mee?
 
Back
Top