Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mmmmm die ziet er nog mooi uit........M's girl said:Mmmmmmm, deze misschien?
M's girl said:Maar je zei dat je de kans had het ooit eens uit te proberen maar dat er toen geen 'slachtoffer' voor handen was.... was je op een beurs ofzo? Ben je trouwens wel eens op de Kama Sutra Beurs geweest? Is dat wat? Hij staat op ons lijstje om een keer te gaan kijken maar komen er op de één of andere manier steeds niet toe!
wolf2002 said:Nope, in beide gevallen... ik was bij iemand thuis en die liet me even proberen maar weigerde te bukken
En de K-beurs staat ook op mn lijstje, al hoor ik dat het erg tegenvalt... vrij plat etc...
wolf2002 said:Als het plat moet zijn, dan meteen ook goed... tijdens vakantie ga ik altijd wel even kijken in de plaatselijke rosse buurt als ik de kans krijg... de rauwe sexualiteit daarvan kan ik wel weer waarderen...
realwanderer said:1] Maar wat heeft prostitutie toerisme met BDSM te maken?
2] Laten we proberen deze string weer op te vyzelen.
3] Overigens M's girl je kunt niet tellen, er zyn hier veel meer postings dan op je 9/11 onderwerp.
4] OK BDSM vraagje, wie gebruikt/ heeft wel eens gebruik gemaakt van het stoplicht.
Groen: ga zo door, of tewel ietsje meer mag ook wel. (met het zweepje)
Oranje: Je zit op de grens. (M'n vel begint behoorlyk pyn te doen)
Rood: Stop nu, Ik vindt het niet leuk meer. (hier hou ik lidtekens aan over).
M's girl said:4] Nooit nodig gehad. Ik wil het ook niet nodig moeten hebben. Dat is zo vreselijk NIET mijn ding! Ik wil een partner die ten alle tijden WEET HOE VER HIJ KAN GAAN. Ik moet me op mijn gemak kunnen voelen anders kan ik me niet overgeven aan sex en beleef ik er geen plezier aan.
meisje1983 said:Ik zie het zo: als je “gewoon” sex met elkaar hebt geef je ook aan wat je wel en niet lekker vind. Zeker in het begin van je relatie weet je nog niet wat iemand fijn vind en daar kom je achter door het uit te proberen. Dan ga je ook niet alles van te voren uitvoerig bespreken zodat je precies weet hoe of wat. Dat zou de spanning eraf halen.
En met BDSM is dat net zo, als je van te voren alles zou bespreken zou de spanning eraf gaan. Dus weet je ook nog niet precies waar de grenzen van je partner liggen. Maar daarom is het wel belangrijk om zelf te weten waar ze liggen zodat je die aan kan geven.
ofzoiets..
meisje1983 said:Ik zie het zo: als je “gewoon” sex met elkaar hebt geef je ook aan wat je wel en niet lekker vind. Zeker in het begin van je relatie weet je nog niet wat iemand fijn vind en daar kom je achter door het uit te proberen. Dan ga je ook niet alles van te voren uitvoerig bespreken zodat je precies weet hoe of wat. Dat zou de spanning eraf halen.
En met BDSM is dat net zo, als je van te voren alles zou bespreken zou de spanning eraf gaan. Dus weet je ook nog niet precies waar de grenzen van je partner liggen. Maar daarom is het wel belangrijk om zelf te weten waar ze liggen zodat je die aan kan geven.
ofzoiets..
M's girl said:elkaar met kettingen slaan tot bloedens aan toe, voor het sexgenot
meisje1983 said:Ah ok. Hier is een voorbeeld van zo’n subbielijst. http://www.wanderingspirits2001.com/03/0305/index.html
Een heleboel mensen doen dingen die je als BDSM kunt zien alleen veel mensen weten dat niet. Ook omdat veel mensen BDSM alleen kennen van films e.d. als in lak, leer, extreem pijnigen etc. Erg jammer. Terwijl de polsen van je partner vasthouden zodat hij/zij geen kant opkan tijdens te sex in principe al die kant opgaat. Je hebt dan een bepaald soort macht over iemand en daar gaat het om.
meisje1983 said:Maar goed, niet dat ik er nou zoveel vanaf weet