Bdsm

M's girl said:
Oké..... ik ben nu écht officieel in de war! :eek:

ow nee he!!

M's girl said:
Schiet mij maar lek!

(Zou dát ook BDSM zijn? )

Alleen als je een latexpakje aanhebt, vastgebonden bent en na het lek schieten netjes "dankuwel meester" zegt.. :p
 
meisje1983 said:
ow nee he!!

Alleen als je een latexpakje aanhebt, vastgebonden bent en na het lek schieten netjes "dankuwel meester" zegt.. :p


:D owkeej...... :eek:
 
Tsja een ruim begrip dus BDSM, samen met mijn partner experimenteren wij hier een beetje mee, spanking op mijn ballen bijvoorbeeld, elkaar rimmen (mmmmmmmmm) forced blowjobs....facesitting (jammie), maar we zien het niet als BDSM!
 
en waarom zou je dat niet als BDSM zien? zoals je zelf zegt, het is een ruim begrip. Zeker ballen meppen valt onder BDSM wat my betreft :cool:
 
gaat mij meer om het naamje 'BDSM' voelt als een stempel, snap je?
 
realwanderer said:
en waarom zou je dat niet als BDSM zien? zoals je zelf zegt, het is een ruim begrip. Zeker ballen meppen valt onder BDSM wat my betreft :cool:


Dat kan ik me voorstellen, dat je dat zegt. Dat vind ik ook wel. Aan de andere kant.... als ik zie wat er nog meer onder valt is er eigenlijk een heel groot grijs gebied en eigent de BDSM zich acts toe, die net zo goed hartstikke Vanilla zijn, en andersom.

Ik bedoel.. In die lijst 'van meisje' staat onder "nu gaan we ruig doen" bij wijze van spreken "Buitensex".... :confused:
 
Je hoeft het toch ook niets te noemen/stempeltje.. gewoon lekker doen en genieten!

Die lijst is ook niet bedoelt om aan te tonen wat nou BDSM is.. En buitensex bv IS geen BDSM. Lijst is alleen bedoelt om te kijken wat je in een BDSM relatie wel of niet zou willen doen..
 
meisje1983 said:
Je hoeft het toch ook niets te noemen/stempeltje.. gewoon lekker doen en genieten!

Die lijst is ook niet bedoelt om aan te tonen wat nou BDSM is.. En buitensex bv IS geen BDSM. Lijst is alleen bedoelt om te kijken wat je in een BDSM relatie wel of niet zou willen doen..
helemaal met je eens, gewoon genieten van de klappen en tikken op mijn ballen, mmmmm
 
E's Toy said:
gaat mij meer om het naamje 'BDSM' voelt als een stempel, snap je?

daar kan ik inkomen, maar onder elkaar kan je het beestje toch gewoon by het naampje noemen.

Het is gek met BDSM: veel mensen willen niet weten dat ze aan BDSM activiteiten doen, en zy die vinden dat ze BDSM activiteiten doen willen niet weten dat veel mensen BDSM activiteiten doen :rolleyes:
 
meisje1983 said:
Je hoeft het toch ook niets te noemen/stempeltje.. gewoon lekker doen en genieten!

Die lijst is ook niet bedoelt om aan te tonen wat nou BDSM is.. En buitensex bv IS geen BDSM. Lijst is alleen bedoelt om te kijken wat je in een BDSM relatie wel of niet zou willen doen..


Jawel, dat snap ik ook wel. En stempeltjes? Hmmm.... ik plak ze niet graag op... of misschien ook wel? Ik veroordeel niet gauw of graag, dat is het meer. Ik heb wel graag duidelijkheid. Maar ben geen controlfreak ofzo. Om die duidelijkheid te vinden, vind ik het uitvoerig bespreken van dingen hier op Lit geweldig!
 
realwanderer said:
..... Het is gek met BDSM: veel mensen willen niet weten dat ze aan BDSM activiteiten doen, en zy die vinden dat ze BDSM activiteiten doen willen niet weten dat veel mensen BDSM activiteiten doen :rolleyes:

Ik geloof dat je helemaal gelijk hebt. Ik had eerst ook wel wat meer moeite met het idee dat sommige dingen die wij doen misschien BDSM-achtig zijn. Dat komt ook omdat ik altijd meteen aan heel erg extreem dacht, bij BDSM. Eerlijk gezegd ook aan geweld en veel fysieke pijn enzo. De hele (ruige) scene trekt mij nog steeds niet. Maar je hebt gelijk denk ik :D
 
realwanderer said:
daar kan ik inkomen, maar onder elkaar kan je het beestje toch gewoon by het naampje noemen.

Het is gek met BDSM: veel mensen willen niet weten dat ze aan BDSM activiteiten doen, en zy die vinden dat ze BDSM activiteiten doen willen niet weten dat veel mensen BDSM activiteiten doen :rolleyes:

Misschien omdat veel mensen die niet aan BDSM doen het "eng/freaky" vinden? Ach ik weet het ook niet, ik merk wel vaak dat als ik het met mensen erover heb dat mensen vaak zoiets hebben van "oh dat doen wij ook wat leuk.. " Ze moeten er even achter komen dat het niet persee is zoals je vaak in films ziet..
 
M's girl said:
Ik geloof dat je helemaal gelijk hebt. Ik had eerst ook wel wat meer moeite met het idee dat sommige dingen die wij doen misschien BDSM-achtig zijn. Dat komt ook omdat ik altijd meteen aan heel erg extreem dacht, bij BDSM. Eerlijk gezegd ook aan geweld en veel fysieke pijn enzo. De hele (ruige) scene trekt mij nog steeds niet. Maar je hebt gelijk denk ik :D

Maar BDSM is zowiezo niet alleen ruig.. BD staat voor bondage en volgens mij doet bijna iedereen dat wel eens, vast binden tijdens de sex. Ik zelf vind het heerlijk om vastgebonden te worden, jezelf helemaal over te geven aan je partner.. (niet dat dat alleen kan als je vastgebonden ben)
 
dat is de ene kant van het verhaal. aan de andere kant heb je ook mensen die vinden dat als je niet vor 100% van je tyd er mee bezig bent, en als je niet iedere keer met extremere handelingen tevoorschyn komt, dan hoor je er niet by.
Dat lees je soms wel eens op forums. het gaat dan in de trant van: Jy hoort er niet by. Je druipt alleen maar wat kaarsvet over je vrindin. Ik druk sigaretten op haar uit, en geef haar electrishe schokken direct uit het lichtnet, dat is pas BDSM.
Een beetje overdreven, maar je begrypt wat ik bedoel denk ik.
 
realwanderer said:
dat is de ene kant van het verhaal. aan de andere kant heb je ook mensen die vinden dat als je niet vor 100% van je tyd er mee bezig bent, en als je niet iedere keer met extremere handelingen tevoorschyn komt, dan hoor je er niet by.
Dat lees je soms wel eens op forums. het gaat dan in de trant van: Jy hoort er niet by. Je druipt alleen maar wat kaarsvet over je vrindin. Ik druk sigaretten op haar uit, en geef haar electrishe schokken direct uit het lichtnet, dat is pas BDSM.
Een beetje overdreven, maar je begrypt wat ik bedoel denk ik.

Die mensen mogen zichzelf in hun eigen kont gaan neuken van mij.. Vind niet dat je dat voor iemand anders kan bepalen.. Maar daar zijn we het dus over eens..

Vind het maar raar dat mensen die zouden moeten weten hoe het is als mensen je raar aankijken of je niet accepteren dat zelf bij andere mensen doen..
 
meisje1983 said:
Die mensen mogen zichzelf in hun eigen kont gaan neuken van mij.. Vind niet dat je dat voor iemand anders kan bepalen.. Maar daar zijn we het dus over eens..

Vind het maar raar dat mensen die zouden moeten weten hoe het is als mensen je raar aankijken of je niet accepteren dat zelf bij andere mensen doen..


Haha.... je hebt gelijk en neemt geen blad voor de mond.

Dat zei ik: "welkom op Dutch Lit; je bent aangenomen" :D :rolleyes: :p
 
meisje1983 said:
Vind het maar raar dat mensen die zouden moeten weten hoe het is als mensen je raar aankijken of je niet accepteren dat zelf bij andere mensen doen..
Daar hebben we ons op dit forum al eerder over verbaast. toch was er een consensus dat dit geddltelyk wel zo is. Je hoeft allen maar een pooosje rond te snuffelen op de BDSM sectie van literotica om dat soort opmerkingen tegen te komen.
Ik ben van mening dat veel mensen die een bepaalde levensstyl hebben aangenomen dat vaak zo religieus (en onkritisch) doen, dat anderen die daar ook maar een beetje van afwyken met een al als buiten staanders worden beschouwd.
 
realwanderer said:
Daar hebben we ons op dit forum al eerder over verbaast. toch was er een consensus dat dit geddltelyk wel zo is. Je hoeft allen maar een pooosje rond te snuffelen op de BDSM sectie van literotica om dat soort opmerkingen tegen te komen.
Ik ben van mening dat veel mensen die een bepaalde levensstyl hebben aangenomen dat vaak zo religieus (en onkritisch) doen, dat anderen die daar ook maar een beetje van afwyken met een al als buiten staanders worden beschouwd.

Ja jammer is dat.. Niet altijd gelukkig maar je komt het idd wel heel vaak tegen.. Ach ja probeer me er niet al te druk over te maken. Ik probeer zelf mensen niet te veroordelen en hoop dat andere mensen dat ook niet bij mij doen, doen ze dat wel dan zegt dat voor mij al genoeg en zoeken ze het maar lekker uit.
 
nee druk maken niet, dan ben je met het zelfde bezig als die waarover je je opwindt. Je kunt je wel verbazen, of proberen uit te knobbelen waarom ze zo zyn. dat is op zich ook interresant.

Overigens Ik zie dat je van af vanavond geen maagd meer bent.
en nu een experienced medelid. ;)
 
realwanderer said:
nee druk maken niet, dan ben je met het zelfde bezig als die waarover je je opwindt. Je kunt je wel verbazen, of proberen uit te knobbelen waarom ze zo zyn. dat is op zich ook interresant.

Overigens Ik zie dat je van af vanavond geen maagd meer bent.
en nu een experienced medelid. ;)

Das helemaal waar!

Waar een avondje lullen al niet goed voor is, voor je het weet ben je ontmaagd..
 
meisje1983 said:
Das helemaal waar!

Waar een avondje lullen al niet goed voor is, voor je het weet ben je ontmaagd..


Haha, precies, en voor je het weet ben je hier totaal ingewijd in alle geneugten van het Literotica-gebeuren en mag je jezelf een 'guru' noemen ;)

Kijk maar uit dus, het kan razend snel gaan hier.... van meisje naar guru .... hmmmm
 
Back
Top