Svenska tråden

bra... sa... when is the flight? (jag vet inte hur man säger det pa svenska.)
 
bra... sa... when is the flight? (jag vet inte hur man säger det pa svenska.)

"När går flyget?"
It leaves ASAP!

Kanske borde ansöka om semester först.... eller ska man säga upp sig från jobbet kanske? :D
 
jag maste inte ansöka om semester... jag arbeta bara ibland, när de fraga mig (när nagon där i arbetet är sjuk och de behöver mig) - sa masta jag bara säger att jag kan inte hjälpa när jag är inte där...
 
ja... men för mig är det inte sa viktigt eftersom jag maste studera ocksa i helg, men jag arbeta inte hela tyden...
 
Jag kan också skriva under på att det är skönt med helg! Det är alltför sällan jag hänger på lit nu för tiden.
 
Det vore väl förstås kul men jag borde nog hålla mig till amateur pic området.

Men det hindrar ju inte att jag postar en länk till en av mina favoriter.

Min favoritbild
 
jag är för "shy"... kanske en dag ska jag postar en bild, men inte nu...

ja, helgen är skön... om jag inte hade problemer med min computer.
 
Jag tänkte sparka igång tråden och se om vi hade några nya svenskar på Lit?

Puss på er alla!
 
Hejsan!
Jag är en Finlandssvensk kvinna från Österbotten.Jag hittade Lit när jag sökte efter romantik att läsa på nätet.Det var för lite över ett år sedan och nu är jag på Lit varje dag om jag kan.:)

Jag har inte träffat på någon annan från Finland.Några Svenskar har jag skickat Pm åt.Jag bodde i Stockholm 1983-85 och sommaren 86.

Lotta
 
Hallå där!

Jag är både svensk och ny här. Jag har hållt på med amatörporr i ca ett halvår och jag gillar det bara mer och mer. Blir riktigt kåt av att göra andra upphetsade. Vad går upp mot en riktigt fin och hård kuk!?! Mmm... ;)

Jag har postat lite bilder på mig själv i en annan tråd. Den hittar ni här: http://forum.literotica.com/showthread.php?t=654337

Hoppas ni gillar dem!

Puss puss // rockbabe
 
Hej,

Vad kul med lite extra aktivitet här. Det händer mycket när våren är i luften.
 
hej rockbabe, välkomna pa svenska traden!

hej swede...

jag skulle vara mera här men jag alltid maste studera studera studera...
 
Back
Top