The Dutch Lit Café

Spaatje? Ik doe mee.... er moet een paar liter wijn en héél veel lekker eten (brood, croissants) af.... zucht. Nog vijf weken; dan mogen we terug!

Maarre, je gaat goed, toch? Met je kilo's?

Ik vind van wel. 3 kg in 2 weken. :cool:

Maar ik heb af en toe wel visioenen van chocola. *zucht*

Nou, proost. Met bubbeltjeswater.

:D

Ik vind 't goed.... zo snel gaat het bij mij nou nooit, bubbeltjeswater of niet. Maar ja.... zucht.

Proost indeed.....

hej hallo,

Tulip, gefeliciteerd met de kilo's die je kwijt bent.
Ik ben alleen lichter als ik mijn portemonee heb geleegd.

M's, bakje koffie voor de mij alstubelieft.

Black Tulip said:
Ik vind van wel. 3 kg in 2 weken. :cool:
:D

Dat wil ik ook... laatst gaf de weegschaal meer dan 80 kg. aan :mad:

Mocht het ooit nog eens mooi weer worden, dan ga ik hardloopschoenen kopen en de Gaasperplas onveilig maken. Voorlopig laat ik het bier even staan (maar whisky is ook erg lekker).

Last edited:
DarkBee said:
Dat wil ik ook... laatst gaf de weegschaal meer dan 80 kg. aan :mad:

Mocht het ooit nog eens mooi weer worden, dan ga ik hardloopschoenen kopen en de Gaasperplas onveilig maken. Voorlopig laat ik het bier even staan (maar whisky is ook erg lekker).

:D :D :D 80 kg??? Tssss, da's niks. LOL

Doe maar een spaatje. D'r moet nog 8 kg af.

:eek:

Water.......?
Gatver, daar doen kikkers vieze dingen in.

Goedemorgen allemaal, doe mij een bakje thee.......met een blaadje munt (nanna) a.u.b.

Ja, mensen ook?
Plassen en zo........brrrrrrrr.

Munt en rietsuiker, daar maak je het ultieme kopje thee mee.

Hier alles okay, en bij jou?

ja, en dan te weten dat het vandaag 28 C word in Helsinki.
Pffff......wat doe ik hier nog.

Hahahaha, ja geweldig is dat he. Geeft er een extra dimensie aan, lijkt wel of alles nog natter word.

Goedemiddag trouwens.

Voor ons was het ook een perfect weekend, visite uit Zweden, veel praten, veel eten en drinken en bovenal; een heeeeeeleboel sex.

Dat hadden wij pasgeleden met een raam vernieuwen tijdens de storm van een paar weken terug.
Thuis gebleven, komen ze met een kraan en 7 man. Ff vertellen dat ze met dit weer geen stijger neer gingen zetten. Klojos, we zitten nog te wachten.

M's, er zou toch niets mis mee wezen als we sex ( al was het maar een beetje ) zouden hebben gehad met onze visite uit Zweden?

Back