The Dutch Lit Café

Geweldig zeg. Het allerbeste voor jullie.
Jammer dat we Slavin nooit meer zien hier, anders hadden we er nog een leuk feestje van kunnen maken.

Nou, ik keb er ondertuuuussssen een paar glaaazen op genomn, asl nijm gerles niet reme te lezen nijz, excuuuus. Bhhhhhrrrruuuu.

Skollllllll!!!!!!

Voor de rest alles okay met jullie, helemaal in de wedding mood heb ik begrepen.
Hoe was de reactie van de kids, ook belangrijk wel.

Deze is voor mijn rekening:

VasqueChampagneEtainSupport_G.jpg

Uitslagen van weefselonderzoek e.d. zijn binnen.

:nana: :nana: :nana:

Ja, ik heb preventieve chirurgie laten uitvoeren: eierstokken laten verwijderen. Dat is op zich niet zo'n ingewikkelde ingreep, maar toch spannend omdat er toch al iets gevonden kan worden. Niks, noppes, nada, helemaal schoon en het opgestuurde weefsel ook.

Ik ben een tijdbom kwijt en dat is wel een klein feestje waard.

Je hebt gelijk, het is kut weer! Heb hardnekkig de ramen open, maar dus wel een trui aan.

:cool:

hey , gefeliciteerd M's vrouw ;)

ben weer terug van vakantie, paar weekjes frankrijk. denk ik kijk ff kort het topic door :)

Nog even "nagenieten" van 3 heerlijke weken vakantie op Lesbos (neen ik ben niet Lesbisch) ;) kom ik vanavond wel even binnenvallen met een wodka met spa rood), mijn laatste, want ook bij mij moeten er wat kilo's af :(

Groetjes Erotika

Tulip, gefeliciteerd.
Altijd goed te horen dat alless okay is.

Omdat er zoveel blide dingen te vieren zijn tracteer ik op Russische kaviaar en Scandinavische gerookte zalm op pompernikkel.

Eet ze.

Oh, yummy! Zalm met roggebrood.

Ik heb net mijn vakantie geboekt: weekje Frans kasteel eind juli. :nana:

Het is jaren geleden dat ik in Frankrijk ben geweest en ik verheug me er waanzinnig op.
Vorig jaar ging ik nergens heen, ja richting afstuderen. LOL

:cool:

Eén van de vele langs de Loire of de Sarthe. Nou ja, daar in ieder geval.

En natuurlijk moet het mooi weer zijn. Dit is toch he-le-maal NIKS!!!
De tuin stond gisteren bijna blank.

:(

Doe mij maar een bakkie troost.

:D

Luitjes,

niet te veel zeuren over het weer van het moment, zijn we de prachtige weken in het voorjaar zo snel vergeten?

we zijn wel echte nederlanders he, te warm, te nat.
Hen al eens meer gezegd, mooi land Frankrijk, jammer dat er Fransen wonen.
duh.

Onzin en het is nog rotzooi ook.
In mijn ogen is er maar 1 remedie om lichter/slanker te worden en dat is:

gewoon minder eten, drinken en meer bewegen.

Werkt perfect.

Back