The Dutch Lit Café

Allemaal dingen die waar zijn, als je je koppie blijft gebruiken. Maar er zijn van die momenten dat je maar niet te veel moet nadenken en gewoon moet doen wat je leukt vindt of leuk lijkt te vinden.

Het is net als met olijven en oesters, veel mensen zeggen van te voren, bahhh, gatsie, getver.
Ik vond die dingen vroeger ook niet lekker, maar na wat proeven valt het best mee en ga ik ze (het) steeds meer waarderen.
Snappie??

En een oester ziet er helemaal niet uit toch, dus geen valse schaamte.

He M's, helemaal niets mis mee toch. Het streelt je zo om te gaan met en in je relatie. We zijn allemaal anders toch.

Wat betreft oesters, wat vindt je dr nou zo sexy en beeldschoon aan.
Tenminste, ik zie het niet.
Slijmerige zoute dingen die in elkaar krimpen als je ze aanprikt, om vervolgens kruipend een poging doen in je keelgat een weg terug te vinden naar buiten, waardoor je het idee krijgt steeds iets te voelen kietelen op je strottehoofd. Gatverdegatverde...........brrrrr.

Hééé, goedenavond. :D

Is er nog koffie? Of mag ik al aan de wijn?
Ja, ja ... die kilo's ... ik weet het ...

Ik steek er gewoon weer één op.

:cool:

Nah, 't is wel eens beter geweest. Maar ... ik ben weer op weg om de oude te worden. In ieder geval ben ik weer aan het schrijven.
En dat is toch al bijna een jaar niet aan de orde geweest.
Kun je nagaan wat een klote baan aan energie en levensvreugde vreet.

't Leek wel heel geweldig, maar ik ben blij dat het een projectfunctie was die ik heb terug gegeven. Punt is alleen dat ik nu dus even niet weet waar ik in september terecht kom. Hopelijk krijg ik nog voor de zomervakantie duidelijkheid.

Hoe is 't bij jou? Alles goed met M en de jongens?

:rose:

Oh ja, ik heb die halfbakken lover ook maar de deur uit gedaan. :D

Lekker hoor, soep eten terwijl het regent. Duurt het lekker lang voor je bord leeg is.

He Tulip, je moet overal het positieve van inzien.
Je had nu een halfbakken lover, voor het zelfde geld was het een have gare geweest.
Lucky dus.

Wijn is helemaal niet zo slecht (behalve de alcohol dan...)

Black Tulip said:
Of mag ik al aan de wijn?
Ja, ja ... die kilo's ... ik weet het ...

Ik steek er gewoon weer één op.

Omdat wijn alleen maar gemaakt is van druiven is het drinken ervan (met mate, zoals bij alle dingen die we lekker vinden (oesters weet ik niet, nooit geproefd, ook al ben ik een halve Zeeuw)) niet echt ongezond. Sterker nog, in wijn en andere gerelateerde druivenproducten zitten een hele hoop goede stoffen, waaronder kankerremmende/-voorkomende. Daarnaast is een goed glas wijn gewoon erg lekker.

Sinds ik ben begonnen met afvallen (min of meer) heb ik het bier later staan en ben overgestapt op andere drankjes, waaronder whisky en wijn. Volgens mij scheelt dat al behoorlijk in de hoeveelheid calorieën die ik binnenkrijg.

M's girl said:
Klopt.

Wijn is op zich niet slecht. Sterker nog: ik heb wel eens gelezen dat één glas wijn drinken per dag juist reuze goed is! Maar als je op een streng dieet bent is ook wijn te veel van het goede; er zit natuurlijk toch natuurlijke suikers in. Maar ja, wie daar op let is een kniesoor!

Proost, dus maar!

Hihihi, dat zeg ik nou ook altijd tegen mezelf.
Iedere dag één glas wijn bij het koken, en het restant bij de maaltijd.
Tenzij er eters zijn, dan gaat het tellen meer in flessen dan in glazen.

Ok, jongens, een rondje van mij. Ben even weg, maar hopelijk snel weer terug.
Morgen 1 dagje ziekenhuis, 2 weken thuis op de bank. LOL

Weet niet wanneer ik weer in staat ben achter de pc te zitten. :(

Vermaak jullie!

:D

als ik mag zingen voor een stukje taart zal je jarig zijn geweest.
Van harte, hoor je me al zingen?

Dikke smakkers van mij en nog vele jaren.

M's girl said:
Dank je, dank je! Ja, ik was jarig en omdat we de familie voor die gelegenheid toch allemaal bij elkaar hadden hebben we van de gelegenheid gebruik gemaakt om meteen maar aan te kondigen dat ik volgend jaar "Mevrouw M" ga heten ;-)

Neem dus nog een stuk taart, en een glas Champagne erbij!

Jee! Gefeliciteerd! :cathappy:

M's girl said:
Dank je, dank je! Ja, ik was jarig en omdat we de familie voor die gelegenheid toch allemaal bij elkaar hadden hebben we van de gelegenheid gebruik gemaakt om meteen maar aan te kondigen dat ik volgend jaar "Mevrouw M" ga heten ;-)

Neem dus nog een stuk taart, en een glas Champagne erbij!

sir-smile-tuttisaltanti.gif

Proost!!!

LOL

Altijd al geweten dat ik een showstopper was. :nana:

Ik vind het helemaal geweldig, M's.
Juist omdat je er niet op uit was, denk ik.

Ach, ik ben gewoon een romantische ziel.

:heart:

Back