Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M's girl said:Uhm......?
Erotika_1963 said:Wat doe je, als je een tamelijk opwindende mailwisseling hebt met een heerlijke opwindend man die je - in zo'n korte tijd - "virtueel verwent" met zijn fantasietjes over jou en wat hij met je wil doen?
Ga je dan stilzitten, of doe je net zo lekker mee, waarbij de mailtjes zwoeler en zwoeler worden (in ieder geval schaam ik me niet om te schrijven dat dit mailcontact met die heerlijke man me danig opwindt), soms wel zo erg dat ik af en toe stiekem op mijn werk kijk of hij weer is "langsgeweest"
Geweldig toch! Bedoel je zoiets als dit (uit mijn mailbox)?Erotika_1963 said:....waarbij de mailtjes zwoeler en zwoeler worden (in ieder geval schaam ik me niet om te schrijven dat dit mailcontact met die heerlijke man me danig opwind).....
DarkBee said:Als je het zo lekker vind, waarom zou je dan afvragen wat je moet doen? Gewoon doorgaan, lijkt me, tenzij het je natuurlijk in problemen zou kunnen brengen, dan is het een heel ander verhaal.