The Dutch Lit Café

Erbij neerleggen kan altijd nog natuurlijk.
Volhouden is de remedie.
En wat krijgen we nou, je komt bij mij altijd over als een vrouw die met beide benen in het leven staat. Dus zeggen dat het niet werkt vind ik, met alle respect, onzin.
Doorzetten, doe ik ook. Eens zijn mijn beentjes in verhouding tot de rest.

eraf sexen, ja dat lijkt me wel wat.
Bij mij werkt het oude spreekwoord:
"wie vrijt met zin, gaat er dik tegenin"
hehehe

Sex met een feestmuts en een piramide. Voor dat op gang is kost het wel een paar batterijen, denk ik.
Laat me horen hoe hij in gebruik is, schaf ik hem ook aan voor mijn Hoe'tje

Even een pot verse koffie voor 't geval er nieuwkomers binnenwaaien. LOL

Eind van de week ga ik ook richting Frankrijk. :nana:

Wat doe je, als je een tamelijk opwindende mailwisseling hebt met een heerlijke opwindend man die je -in zo'n korte tijd-"virtueel verwend" met zijn fantasietjes over jou en wat hij met je wil doen?

Ga je dan stilzitten, of doe je net zo lekker mee, waarbij de mailtjes zwoeler en zwoeler worden (in ieder geval schaam ik me niet om te schrijven dat dit mailcontact met die heerlijke man me danig opwind), soms wel zo erg dat ik af en toe stiekem op mijn werk kijk of hij weer is "langsgeweest"
:kiss:

Erotika_1963 said:
Wat doe je, als je een tamelijk opwindende mailwisseling hebt met een heerlijke opwindend man die je - in zo'n korte tijd - "virtueel verwent" met zijn fantasietjes over jou en wat hij met je wil doen?

Ga je dan stilzitten, of doe je net zo lekker mee, waarbij de mailtjes zwoeler en zwoeler worden (in ieder geval schaam ik me niet om te schrijven dat dit mailcontact met die heerlijke man me danig opwindt), soms wel zo erg dat ik af en toe stiekem op mijn werk kijk of hij weer is "langsgeweest"

Als je het zo lekker vind, waarom zou je dan afvragen wat je moet doen? Gewoon doorgaan, lijkt me, tenzij het je natuurlijk in problemen zou kunnen brengen, dan is het een heel ander verhaal.

Erotika_1963 said:
....waarbij de mailtjes zwoeler en zwoeler worden (in ieder geval schaam ik me niet om te schrijven dat dit mailcontact met die heerlijke man me danig opwind).....
Geweldig toch! Bedoel je zoiets als dit (uit mijn mailbox)?
"I want you," I answer. As you rise, I lower myself down onto my knees on the warm wet floor, stradding the drain. Your cock is glistening and wet, tempting and very tasty. I swallow your entire length deep into my throat at once, greedily wanting all of you.

Then I pull back, drawing my tongue along the bottom of your smooth shaft. I encircle the head with my rounded lips, the O shape grasping firmly under your ridge as I suck and tug rhythmically. With my hands I stroke the wiry hairs of your inner thighs, moving up to your wrinkled wet scrotum, hanging tightly with excitement as I continue to pleasure your stiff cock.

Net als de bezige bij ;), ben ik van mening dat zolang het goed voelt, je lekker kan doorgaan natuurlijk!
Maar blijf ervan bewust dat dit aangename fantasie en geen realiteit is, anders zou je van een koude kermis thuis kunnen komen.....

@Black Tulip: Bon voyage, mais doucement... au revoir belle fleur....

Last edited:
DarkBee said:
Als je het zo lekker vind, waarom zou je dan afvragen wat je moet doen? Gewoon doorgaan, lijkt me, tenzij het je natuurlijk in problemen zou kunnen brengen, dan is het een heel ander verhaal.

Helemaal mee eens, DarkBee.

En Simon? Mooi gedicht, al is mijn Frans niet zo geweldig.

:cool:

Graag gedaan hoor, gij schoone bloem. :)

Maar het gedicht is niet van mijn hand, kan het wel lezen en vertalen, maar zelf schrijven in het Frans? Dat gaat me niet echt goed af... kHeb al moeite met fatsoenlijk Engels... ehhh fatsoenlijk... ehhh.... in grammaticaal opzicht dan... :cattail:

Veel warm/heet plezier toegewenst tijdens je verblijf in la France...

Als ik zo vrij mag zijn, naar welke streek ga je eigenlijk?

Ik zag hier ook een discussie over dieten/afvallen. Voor het eerst in mijn 41-jarige leven heb ik een dieet gevolgd (samen met mijn ega). Ik ben 9 kilo in 5 weken afgevallen met het wasborddieet en ben al een paar weken stabiel rond de 94kg (ben 1m94) en zit weer wat lekkerder in mijn vel. In principe is het gewoon vaak eten (6x per dag) en er op letten wat je eet (niet zozeer de hoeveelheid). Elke week is er ook een dag waarop je kan zondigen en gewoon eten wat je wilt, dus das makkelijker vol te houden. Zelfs boterhammen met pindakaas worden aangeraden. De oefeningen in het boek doe ik eens per week, das zat voor mij (2 tot 3x per week wordt aanbevolen in het boek). Zeker een poging waard.... Het is ook niet echt een strak dieet, er wordt in het boek gemeld wat goede voedingstoffen zijn en welke niet.

Natuurlijk ben ik mij ervan bewust dat het een fantasiewereld is, maar het wel een erg lekkere fantasiewereld om samen met hem deze te delen.

Overigens zal ik er niet van in de problemen komen, tenslotte ben ik single en heb ik aan niemand verantwoording af te leggen :)

Als het aan mij ligt gaan we in ieder geval niet stoppen met deze heerlijke mailwisseling (en hopelijk spoedig een opwindende chat) :p

Super!

Geweldig!
Hoop dat het een be'vruchtbare' samenzijn is/wordt/blijft. :)

Kan erg opwindend/stimulerend zijn heb ik aan den lijve ondervonden...(figuurlijk dan.... of toch letterlijk? :p )
Is het voor het eerst dat je zo'n soort contact hebt? Ik bedoel op deze manier?

Veel plezier!!

Nee

Ik heb natuurlijk meer contacten met andere opwindende mannen tenslotte ben ik een erotische vrouw met veel fantasieën.

Zo heb ik ooit een lange tijd gechat (toen nog via icq) met een zeer opwindende man waarbij ik mij er niet voor schaam om te zeggen dat deze man mij dusdanig op kon winden dat ik regelmatig heftige (lekkere) dingen met mezelf deed (laten we het daar maar op houden.

Helaas is dat contact opgehouden omdat hij verliefd werd (en ik vind alles leuk en aardig, maar met verliefde mannen kan ik niet zoveel)!,

Nadien heb ik nooit meer een man virtueel ontmoet die mij zo kon opwinden als hij dat deed. :)

Hoe is het mogelijk

Via ICQ? dan heb je toch wel dat "uh oh"-geluidje uitgezet? ;)

Ik heb nog wel ICQ, maar gebruik het eigenlijk nooit meer, tegenwoordig meer YIM en MSN voor spannende en leuke dingen... Lekker ongecompliceerd :D

Eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt, iemand die verliefd werd en er niet mee om kon gaan... Wel geweldige live audio sessies mee gehad... Jammer...

Heb er nog steeds contact mee, maar met enige gepaste afstand.

Ik heb nog niet gewebcammed.... komt nog wel een keer...

Back