The Dutch Lit Café

tis stil hier...

*Roept: "Volluk!"*

En helpt zichzelf aan een capucino....
Meer gegadigden?

Hmmmmz, kantklossen.... daar is een leuk anagram van te maken...
Cryptische omschrijving: een meesterlijk achterwerk.

ik zie ik zie wat jij niet ziet....mist...

*schenkt gewone koffie (met een beetje liefde) in*

De bandage-lenzen zijn verwijderd, maar haar zicht is nog wel wazig...
Gelukkig heeft ze geen pijn meer. :D

kmoet eten....zie je nog!
:kiss:

kijken kijken...en de rest erbij denken...

*trekt de fles met witte huiswijn open*
"Nog iemand?"

Van dichtbij is haar zicht nu behoorlijk goed,maar in de verte wordt het mistig. Af en toe ziet ze scherp in de verte, maar dat is wel vermoeiend. C. zegt dat het is alsof ze scheel moet kijken om goed te zien.

En de verwennerij is nu wel afgelopen, hoor (kmoet ook naar het werk)...
Zondag naar een kinderverjaardag in Renesse, ik hoop dat file-leed ons bespaard blijft....

Last edited:
Nooit meer naar een verjaardagsfeest...

^J/K
*Neemt nog een slaapmutsje*
(of ga je nu weer zeggen: Simon! omdat ik nemen en muts in een zin gebruik :p )

Het mooie was dat ik door mijn excellente wegenkennis (lees: dom geluk) geen last van de files heb gehad :D Precies de juiste secundaire weggetjes gevolgd :D

En het was warm en zonnig er was een zwembad voor de kids (allemaal 5 en jonger) dus die vermaakten zich ook wel.

Heb lekker gebabbeld met oude bekenden , die er ook waren. Na de verjaardag hebben we bij mijn moeder gegeten, waar Barry bleef slapen..... zodat wij een 'goede nachtrust' (ahum ;) ) hebben gehad..... denk dat onze buren een andere mening hierover hebben :p

*proost*

Volluk!

één koffie en een jus d'orange....

Ik heb mijn ontbijt al genuttigd; twee paracetamols.

Gisteren een surpriseparty bij een goede vriend die 100 meter verderop in het huizenblok achter me gaat wonen. Het feestje was in zijn nieuwe huis en was erg gezellig. De rosé vloeide rijkelijk en aan het einde van de avond, of beter gezegd begin van de nacht, was hij door zijn drankvoorraad heen. De weg terug naar huis was voor mij twee keer zo lang als de heenweg *hips*.

Toen ik thuiskwam nog 'even' achter de pc. Erg leuke chatsessie gehad en ik raakte erg opgewonden van mijn gesprekspartner, die me helaas moest verlaten. Aangezien mijn vrouw vandaag moest werken, heb ik die met rust gelaten en mijn armen (alle drie :p) even goed getraind. Later kwam mijn gesprekspartner ( :heart: ) nog eventjes online en tsja.... het vlees is zwak.... maar was zeker niet zacht :p

Toen ik naar bed ging (om een uur of half zes) nog even de koffie geprepareerd zodat mijn zoontje 's ochtends alleen maar het schakelaartje hoefde om te zetten. Ben alleen nog een beetje zweverig....

Als ik kom, dan ga ik...

Gelukkig wel :)

Maar soms hebben mannen trek in een snack en wil/kan/is de vrouw er niet...

*neemt nog een slok verse koffie....*

Vreemdgaan... ach... Ik heb nu elf jaar dezelfde vrouw en heb mijn ehhhh roerstaaf niet in een andere pot gehangen... wel zelf geroerd...vaak....heeeeeel vaak ;)

En masturberen dan? is dat vreemd gaan in jouw optiek?

*draait niet om de hete brei heen* :p

oh ehhh
:kiss: , want je bent toch wel erg lief :)

Dat was duidelijk

Ben het in grote lijnen zeer zeker met je eens.

De klad zit zeker niet in onze relatie, we lachen nog heel wat af en de sex is eigenlijk alleen maar beter geworden in de loop der tijd.. Met de komst van de kleine (hij is nu niet klein meer) was het wel even zoeken naar ruimte/tijd voor sex. Als de kleine een keer bij opa en oma logeert, wordt het huis weer grondig verkend ;P.

Maandag kan ik weer.... gelukkig maar, want ik begon er een beetje als popeye uit te zien ;)

Is goed M's. Doe maar een lekker Hollands bakkie, heb voorlopig weer ff genoeg van die coffeine houdende drap wat ze in Finland schenken.
Maar goed, ben weer in het land.

Iedereen blijft met zijn poten van mijn noten...

Wijn... lekker (maar niet te veel... ;) )

Nah... mijn vrouw is recentelijk gesteriliseerd, dus ik moet nog wat geduld hebben.

Ze kreeg steeds meer last van de bijwerkingen van de pil, en nadat we alle voors en tegens tegen elkaar weggeschrapt hadden (dit duurde twee jaar), is ze onder het mes gegaan. Zit tegenwoordig weer in de ziektekostenverzekering en binnen een paar uur was het gebeurd.

:heart:

Hahahaha M's vakantie? Nee, dit jaar niet. De armoe dreef mij naar het verre noorden, werkwerkwerk en nog eens werk.

Deze gesteriliseerde man kan trouwens zeggen dat er niets mis WAS en dat er ook nu niets mis IS met zijn ballen en het daaraan gekoppelde sexuele beleving..
Voor veel van mijn soortgenoten lijkt/zal het een (geestelijke) aantasting in hun mannelijkheid zijn om zich te laten steriliseren.

Voor mij is het afwegen wie er geholpen gaat worden geen reden, mannen zijn binnen een half uurtje klaar om dat stukje spaghetti te laten verwijderen.
Vrouwen hebben over het algemeen even wat meer tijd nodig.

Spreekt natuurlijk wel vanzelf als de tegenpartij buiten het normale erg veel last heeft van hormoniale problemen de keuze natuurlijk anders moet worden bekeken.

Dr. Rake

Ben natuurlijk blij dat ik dus niet in jouw rijtje "watjes" thuis hoor dan.
Stelt geen reet voor, beetje pijn in je ballen, so what. Had ik vroeger met voetballen elke training en wedstrijd (was het niet onder de douche dan wel door een leren bal of voetbalschoen)

Back