Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah, een klassieker. Mijn Thunderbird is ook een klassieker, ook al lijkt de vorm erg modern, hij is al in 1963 ontworpen door Gibson. Zie ook de Flying V en de Explorer (uit de jaren '50 zelfs) en de Firebird (jaren '60). De Epiphone Goth-uitvoering is wel vrij nieuw.EddySpaghetty said:Ik kan me nauwelijks nog herrinneren dat ik 20 was....
Zo ziet mijn basgitaar eruit...Een Rickenbacker uit 1977, een erg fijne bas met nog fijner geluid.
E.
M's girl said:Je hebt waarschijnlijk gelijk (hoewel, laat ik alleen voor mezelf praten) maar ook als je zegt dat je zo oud bent als je je voelt. En gelukkig schatten ze me meestal nog jonger in, hoewel dat soms ook door M kan komen die jonger is....
Oh well.... je hàd mijn zoon kunnen zijn .... leeftijdsgewijs
Eh, hoe kom je daar nou weer bij?Black Tulip said:Zoon? Verrek, ik heb steeds gedacht dat Darkbee een vrouw was.
Sorry. Was zeker een senior moment dan.
Nja, ik moet toegeven dat ik me regelmatig vrouwelijke namen/personages aanmeet, zowel online als in computerspellen, dus het kan inderdaad verwarrend zijn.Black Tulip said:Uh, inmiddels goedenmiddag. Is er nog koffie?
Ja, het blijft boeiend wat mensen zich voor identiteit aanmeten hier of elders op het net.
Ik realiseer me dat ik bij DarkBee volledig op de naam ben afgegaan.
Over het algemeen ga ik er maar vanuit dat mensen bewust een naam en een av gekozen hebben. Maar ja, dan neem ik dus wel mezelf als referentiekader. LOL
Ja, dat is Emma Peel, ik ga als haar verkleed komende Halloween (ongeveer).M's girl said:Hey, is dat Emma niet? Anyway, deze Av past beter bij je naam. Ik dacht in eerste instantie trouwens ook dat je een vrouw was door de naam. Ik heb soms het idee dat ik één van de weinige mensen ben op internet (nou ja, BT dan ook) die laat zien wie ze is. Ik geef mijn werkelijke identiteit niet graag prijs om allerlei redenen maar wat ik schrijf en vertel is waar en ben ik. Als iemand die mij kent de posts van M's 'per ongeluk' zou lezen zou hij/zij mij uit duizenden herkennen denk ik.
Wat betekent dat, DB, als je als man telkens achter vrouwspersoon-namen schuil gaat als man?
Ik zal de psychologie achter mijn naam en AV uitleggen:M's girl said:Wat betekent dat, DB, als je als man telkens achter vrouwspersoon-namen schuil gaat als man?