The Dutch Lit Café

labels plakken is ook een vak....

Ehhh je trekt een voorbarige conclusie als je mij tussen de watjes catagoriseer. Het gaat mij hier niet om de aantasting van mijn mannelijkheid o.i.d..
Ik zie niet op tegen een sneetje/knoopje op, tijdens karate heb ik ook menig trap op mijn ballen gehad, zonder tok. :(

Misschien wil ik in de toekomst nog kinderen, mijn vrouw weet zeker dat zij geen zwangerschap meer wil. Plus de ellende van de anti-conceptiepil. Zij heeft dit zelf besloten en we hebben dit samen uitvoerig doorgenomen. IMO is ze vrij om te (laten) doen met haar lichaam wat zij wil, dat heb ik alleen maar te respecteren...

Dr Simon :D

Last edited:
Dus dat houdt in dat je eventueel nog kinderen wil met een andere vrouw, of begrijp ik je nou verkeert?

E.

een kinderhand is gauw gevuld, een kinderwens wordt moeilijker vervuld...

Op dit moment niet, maar ik kan niet zeggen waar ik over 10 jaar zit. Ik heb het nu reuze naar mijn zin met mijn vrouw, en ik denk dat we tot het bejaardenhuis (als dat nog bestaat) bij elkaar zullen zijn, maar niets in het leven is zeker natuurlijk (behalve dat we allemaal dood gaan). Ik ben gek op kinderen (vooral mijn zoontje ;) ), zou meerdere kinderen niet erg vinden, maar ben met mijn huidige situatie ook supertevreden.

De ingreep is nu ook een stuk minder ingrijpend als vroegâh. Er is een kleine incisie in haar navel en een in de schaamstreek gemaakt. Het is niet zo dat het net zo makkelijk als bij een man gaat (poliklinisch), maar ze is er een halve dag voor in het ziekenhuis geweest. Weinig tot geen last gehad, alleen de eerste dagen een beetje buikpijn en de hechtingen jeukten een beetje.

We hebben vannacht en vanochtend heerlijk sex gehad, we konden ons allebei niet meer bedwingen :D ... Het na-sex gevoel is ook zo lekker.... toch net iets anders dan bij masturberen (wat ik uiteraard ook lekker vind :p )...
Maar ik ben een grote kroelbeer.....

Van haar oogoperatie heeft ze trouwens wel veel last gehad, maar dat gaat nu ook weer goed.

ze kunnen beter over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsen...

We hebben dit onderwerp heel vaak en diep besproken (uitgesmeerd over een periode van twee jaar). Zoals ik al zei, we verwachten op dit moment bij elkaar te blijven tot onze dood. We lachen veel en hebben gewoon een goede klik, we zijn echte soulmates zielsverwanten. :heart: Ik ben nog steeds verlied op mijn vrouw. De elf jaar die we samenzijn zijn voorbij gevlogen en we zitten nog vol toekomstplannen. Of ze verwezenlijkt worden? Dat zien we nog wel....

Dit gaat ook niet over het vertrouwen hebben in de relatie, hoewel we beiden begrijpen dat dit als een signaal van onzekerheid zou kunnen worden uitgelegd. Laat iedereen maar denken wat hij/zij wil, maar ik denk dat ik onze visie wel duidelijk heb gemaakt... Dat iemand er anders over denkt? Perfect, het zijn toch de verschillen die het leven afwisselend maken, zowel in positieve als negatieve zin...

Tijd voor een (vr)olijke noot:

Wijntje? :D Wat een woei, he?

Ik ga verder niet op de discussie in (al dat soort zaken zijn voorlopig nog een ver-van-mijn-bed-show), maar doe mij maar een glas melk.

Music was my fist love...

Beide bedankt :)

*snijdt sinaasappels door en perst verse jus .....*
*schenkt melk in voor DarkBee*

Hee darkBee, wat zijn je favoriete bands eigenlijk op dit ogenblik?

*Zet 'Windowpane' van Opeth op*

SimonLeBonbon said:
Beide bedankt :)

*snijdt sinaasappels door en perst verse jus .....*
*schenkt melk in voor DarkBee*

Hee darkBee, wat zijn je favoriete bands eigenlijk op dit ogenblik?

*Zet 'Windowpane' van Opeth op*
Dank voor de melk.
Opeth is natuurlijk altijd goed. Favo bands? Eh, heb je even? Ik heb het liever over favo stijlen, op dit moment luister ik graag naar power metal en ben begonnen met naar sludge doom/metal te luisteren, al blijven sommige bands/stijlen gewoon altijd goed (Duitse speed metal zoals Blind Guardian, Helloween en Gamma Ray is gewoon top).

Ik heb altijd problemen gehad in het onderscheiden van doom/dauth/nu en weet ik veel wat voor namen ze eraan geven.... Luister eigenlijk wel naar alles behalve R&B, gangsta rap, en Nederlandse ehhhh jeweetwel :p

Mijn all time favorits zijn toch wel System of a Down, Rage Against the Machine, Slayer, Metallica maar ook oudere (vnl britse) metal, Scorpions (Yes) , Michael Schenker Group, Ufo, Rainbow, Purple, Sabbath, LedZep... je kent het wel ;).

Ben nu naar Devin Townsend's Ocean Machine aan het luisteren.... naar mijn mening errug goed.... Veelzijdig en veellaags, ik weet niet hoe het anders te omschrijven.... Regulator is mijn favo track *bangs head*... Maar het is echt zo'n album dat je in zijn geheel moet volgen, mooie lijn....

Maar kan ook errug genieten van Viking muziek zoals Ammon Amarth...heerlijk!!!

SimonLeBonbon said:
Ik heb altijd problemen gehad in het onderscheiden van doom/dauth/nu en weet ik veel wat voor namen ze eraan geven.... Luister eigenlijk wel naar alles behalve R&B, gangsta rap, en Nederlandse ehhhh jeweetwel :p

Mijn all time favorits zijn toch wel System of a Down, Rage Against the Machine, Slayer, Metallica maar ook oudere (vnl britse) metal, Scorpions (Yes) , Michael Schenker Group, Ufo, Rainbow, Purple, Sabbath, LedZep... je kent het wel ;).

Ben nu naar Devin Townsend's Ocean Machine aan het luisteren.... naar mijn mening errug goed.... Veelzijdig en veellaags, ik weet niet hoe het anders te omschrijven.... Regulator is mijn favo track *bangs head*... Maar het is echt zo'n album dat je in zijn geheel moet volgen, mooie lijn....

Maar kan ook errug genieten van Viking muziek zoals Ammon Amarth...heerlijk!!!
Tijd voor een lesje harde gitaarmuziek ;) Nah, luister lekker verder en laat je niet hinderen door kennis of onwetendheid. Ook al heb ik een muziekstudie gedaan, ik heb puur luisteren om het luisteren (en genieten) altijd strikt gescheiden weten te houden van luisteren om te analyseren.

Ik moet er toch nog even bij vermelden dat het verschil tussen blipcore (grindcore met extreem korte lengte van nummers) en sludge doom (extreem trage doom metal met soms enorm lange nummers) toch wel erg duidelijk is, net als diverse andere onderverdelingen in de metal. Bij house vind ik het persoonlijk een stuk lastiger om te onderscheiden waarom ze de ene soort progressive noemen en de andere 2-step of speedgarage of wat voor naam ze er ook aan geven. Zelf maak ik ook af en toe wat house en andere elektronische muziek, maar ik hou me niet aan één stijl (voor de geïnteresseerden: www.cu2.nl/darkbee).

Heb nu Halford opstaan, ook lekker.

M's girl said:
Even doorgeklikt natuurlijk. Dus die muziek maak jij? Cool. Ik ken die site verder helemaal niet, kan dat kloppen?

Proost trouwens, de jus is lekker!
Ik eerst ook niet, totdat ik zag dat vrienden van mijn broertje (zie Firemen of Death) daar een pagina hadden, waar ze hun muziek hadden neergezet. Zoiets leek me ook wel handig, dus heb ik een eigen pagina aangemaakt.
Een deel van de gebruikers doet het om een persoonlijke pagina te hebben, anderen om hun muziek te kunnen promoten/plaatsen, zoals ik.

Dat was goeie melk zeg!

Last edited:
M's girl said:
Maar is die site bekend in de muziekbusiness ofzo? Ik bedoel... je kan dus je eigen muziek uploaden maar feitelijk kan dat ook op YouYube enzo. Waarom deze?

Wat ik hoorde zou het ook goed doen als filmmuziek ofzo, of zeg ik nu iets heel naars? :eek:
Ik heb geen flauw idee, en eigenlijk boeit me dat totaal niet; mocht iemand geïnteresseerd in mijn zooi zijn, moet diegene vooral contact met me opnemen, maar in de eerste plaats doe ik het gewoon voor de lol van het muziek maken: creatief bezig zijn met elektronische geluiden, samples, drums, etc.
Grolsch schijnt iets te doen met talent scouten of zo... ik heb me aangemeld onder Dance/Producer, maar verder nooit meer naar omgekeken. Zoals ik al zei: het zal wel.

M's girl said:
Oké..... het is toch in ieder geval een grappig idee (denk ik) dat anderen op deze manier tóch naar je muziek luisteren. En je weet maar nooit hoe een balletje kan rollen, nietwaar?

Maak je die muziek thuis, of in een studio ergens?
Uiteraard, waardering is sowieso leuk en erg egostrelend ;)
Ik maak het allemaal op mijn pc-tje. Ik heb in de loop van zo'n 10 jaar meer dan 50000 samples verzameld en die kan ik op allerlei manieren toepassen. Inmiddels omvat mijn discografie 7 albums en 1 EP, tezamen 9 uur en 20 minuten.

Luister wel gewoon naar muziek, al die moeilijke termen.

Bee, als ik jou zo hoor zit er voor jou dus veel verschil tussen beroemd worden met schrijven(gezien je reacties, submits, ego) en muziek?
Mag ik dat een beetje strange vinden, vast wel he!?

rakeandhoe said:
Luister wel gewoon naar muziek, al die moeilijke termen.

Bee, als ik jou zo hoor zit er voor jou dus veel verschil tussen beroemd worden met schrijven(gezien je reacties, submits, ego) en muziek?
Mag ik dat een beetje strange vinden, vast wel he!?
Je mag vinden wat je wilt, dat is het boeiende en tegelijkertijd problematische van internet: anonimiteit. Mijn verhalen zullen (neem ik aan) alleen gelezen worden door onbekenden, terwijl mijn muziek deels door onbekenden maar ook door bekenden wordt geluisterd en heb ik via de pagina waar ik mijn muziek op heb gezet mezelf letterlijk en figuurlijk een gezicht gegeven, misschien dat ik daardoor er anders over praat etc.

rakeandhoe said:
[...]beroemd worden met schrijven (gezien je reacties, submits, ego) en muziek?[...]
Oh, en ik hoef ook niet beroemd te worden met schrijven, da's ook gewoon voor de lol.
De enige manier waarmee ik eventueel beroemd zou willen worden is een metalband, met mezelf het liefst achter de microfoon en een basgitaar om m'n nek.

M's girl said:
Stoer ding wel.

Hmmmm ik ben niet zo goed met metal. M luistert wel naar Metallica en dat soort maar dat telt zeker niet?

Zal ik maar weer eens iets te drinken inschenken anders?
Jawel, Metallica telt/telde wel, vroeger in ieder geval wel.
Die bas is trouwens de basgitaar die ik zelf heb, fijn dingetje (al zou ik liever zoiets hebben, een Chapman Stick, of zo eentje, een 6-snarige bas).

Een goeie dag samen!
Is er nog koffie?

Zo, de vakantie is voorbij.
Het werk dwingt me weer tot wat normalere tijden. LOL

:D

Back