The Dutch Lit Café

Black Tulip said:
Hmmmm ... zeg ... E's ...

Kunnen wij een deal sluiten?
Ik masseer jou, masseer jij mij.

:D

Kan ik ook eens genieten, ben altijd de klos. LOL

Ik help wel met de catering, M's.
Ben ook min of meer een keukenprinses. :cathappy:
Tuurlijk BT, je bent na MG aan de beurt oke? mag je daarna mij masseren..........wil je nog wat drinken?

M's girl said:
Euh....... ook lekker, mmmmm......

Maar ik bedoelde eigenlijk die striptease :D Dáár ging ik voor zitten. Maar ga nou maar door :p

Bossa Nova? Oy.... helemaal goed....

Pfff dat scheelt kan ik weer gaan uitsmijten! Doe mij nog maar een martini rosé :D

Black Tulip said:
Hmmmm ... zeg ... E's ...

Kunnen wij een deal sluiten?
Ik masseer jou, masseer jij mij.

:D

Kan ik ook eens genieten, ben altijd de klos. LOL

Ik help wel met de catering, M's.
Ben ook min of meer een keukenprinses. :cathappy:

Je bent meestal 'vaak de klos' als je iets goed kan. :D Je kan het dus als een compliment beschouwen maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik stuur E's zo wel even door.

Nog een keukenprinses? Cool? Wat zijn je specialiteiten c.q. favo's?

*rent het podium op* roept nog 'sorry MG, moet strippen' en begint langzaam te strippen :D

meisje1983 said:
Pfff dat scheelt kan ik weer gaan uitsmijten!

Ja, nee! Je moet evengoed óók strippen! Benchmark, varieteit enzo. Maar drink rustig door, dan schroeft de klusjesman de pole nog even snel vast en kan jij in de stemming komen :devil:

M's girl said:
Op de zwoele klanken van een Bossa? Jammie! :D
precies ;) he goed publiek vanavond, welkom bij de E's stripshow allemaal, ja jij ook real :D

meisje1983 said:
whoehoe! en dat het maar een lange show mag worden!
as long as you want it......*speelt wat met shirtje* en geeft een vette ;) naar meisje en de rest van de dames.........

E gaat verder met strippen, zijn shirt is uit en knoopt zijn broek los *kijkt een beetje verschrikt de zaal, mmmmm volle dames. Oeps daar gaat de slappe lul voor de finale :eek: *

E's Toy said:
E gaat verder met strippen, zijn shirt is uit en knoopt zijn broek los *kijkt een beetje verschrikt de zaal, mmmmm volle dames. Oeps daar gaat de slappe lul voor de finale :eek: *

Moest ie slap dan? Van mij niet hoor!

Let's get ONE THING STRAIGHT HERE :D :devil: Dit is the Dutch LITEROTICA café, oké? Bring it on!

meisje1983 said:
Meisje fladdert nog wat rond.. Op zoek naar een geschikte "stripoutfit"..

Deur naast de toiletten.... heb ik wel iets leuks liggen. Niet te veel aantrekken :rolleyes: .... het moet toch allemaal weer uit :D

M's girl said:
Moest ie slap dan? Van mij niet hoor!

Let's get ONE THING STRAIGHT HERE :D :devil: Dit is the Dutch LITEROTICA café, oké? Bring it on!
yeah baby, *trekt zijn broek uit, en door de contouren van zijn slip is een stevige erectie te zien* huppel nog wat rond en showt zijn kleine ass, hey meisje get ready, jij bent zo aan de beurt. *draait zich met een super stijve lul* Thank you.................. :D

Haha, meisje is even 'omkleden'.... hihi

Maarre, dat ziet er niet verkeerd uit :eek:

meisje1983 said:
Nou daar gaat ie dan.. Blijf nog even staan dan kun je me "helpen" ..

Ah, ze is er al klaar voor.... nah....... * leunt achterover in stoel *

BT, joh.... it's all happening here! :D

meisje1983 said:
Nou daar gaat ie dan.. Blijf nog even staan dan kun je me "helpen" ..
ik wil je wel helpen hoor :devil: neehee dat is de verkeerde paal ;)

meisje1983 said:
* martiniglas nog in m'n hand* negin sensueel om E's heen te dansen..
mmmmm jij snapt het spelletje, je mag de paal niet loslaten ;)

M's girl said:
Ah, ze is er al klaar voor.... nah....... * leunt achterover in stoel *

BT, joh.... it's all happening here! :D

Ja maar het lampje is steeds uit, nou ik denk dat ik nog wel even rond hang. dat wil ik niet missen.
Zeg meisje die 1983 is dat jou bouwjaar? mmm goed jaar voor striptesen :p

realwanderer said:
Ja maar het lampje is steeds uit, nou ik denk dat ik nog wel even rond hang. dat wil ik niet missen.
Zeg meisje die 1983 is dat jouw bouwjaar? mmm goed jaar voor stripteasen :p

Dat zeg ik.... :rolleyes: Ik leun maar wat achterover in mijn stoel.... hier moest ik me maar eens NIET mee bemoeien verder :D ;)

Back