The Dutch Lit Café

E's Toy said:
mmmmm jij snapt het spelletje, je mag de paal niet loslaten ;)

Da's prima maar dan moet jij of iemand anders me verder uitkleden.. met 1 hand ziet het er zo klungelig uit.. Wil wel een beetje een goeie indruk maken..

meisje1983 said:
Da's prima maar dan moet jij of iemand anders me verder uitkleden.. met 1 hand ziet het er zo klungelig uit.. Wil wel een beetje een goeie indruk maken..
oke draai om mij heen dan help ik met de kleding uittrekken, he je corsetje is al weg, mmmm dan bkijft er weinig over, hoever ga je meisje?

meisje1983 said:
.... Wil wel een beetje een goeie indruk maken..

Voorlopig gaat het prima zo :D E's, wees es een Gentleman en help meisje eens een beetje? We moeten wel samenwerken natuurlijk.

We zijn hier met het grote Dutch Lit Café Marketingplan bezig....

E's Toy said:
oke draai om mij heen dan help ik met de kleding uittrekken, he je corsetje is al weg, mmmm dan bkijft er weinig over, hoever ga je meisje?

Ligt eraan.. Krijg ik nog wat te drinken?

meisje1983 said:
tuurlijk en schuift je slipje plagend een stukje van je billen, mmmm mooie kont, meisje

meisje1983 said:

Wacht! Ik schenk in.
In de tussentijd heb ik wat studiemateriaal opgedoken ;) (zie vorige post)

Moeten jullie even kijken, is erg grappig!

realwanderer said:
doe my dan maar weer een Frenet Menta, terwyl ik naar dit vrouwlyk schoon zit te kyken.

Komt er aan..... sjeeeez, ik krijg het nog druk ;)
Proost!

M's girl said:
Wacht! Ik schenk in.
In de tussentijd heb ik wat studiemateriaal opgedoken ;) (zie vorige post)

Moeten jullie even kijken, is erg grappig!

idd grappig! ze trekt alleen wel hele enge gezichten!

meisje1983 said:
idd grappig! ze trekt alleen wel hele enge gezichten!

Yep, true... :D

En nu, goed op studeren oké? Niet op die gezichten, maar op de rest.
Ik zal rode zakdoeken bestellen ;)

Zo dat was dat. :) Ik ga nog ff aan de bar hangen.. En dan maar es slapen! Waar zijn m'n kleren?

meisje1983 said:
Zo dat was dat. :) Ik ga nog ff aan de bar hangen.. En dan maar es slapen! Waar zijn m'n kleren?

Kamertje, naast de toiletten, weet je nog?

Benchmark results:

Final score : Meisje - E's 8-6

:D :p

M's girl said:
Oh Lordie....

[hebben we hier vergunningen voor nodig :D ?]
hey dit is toch Lit, dus naast een stijve lul, ook een open rose kut ;) geen vergunning nodig :D

E's Toy said:
hey dit is toch Lit, dus naast een stijve lul, ook een open rose kut ;) geen vergunning nodig :D

Tsssssss...... :D

Nou, de show is over. Ik wens jullie een goede nacht, ik ga mijn M eens even opzoeken..... Vermaak jullie nog en wie weet tot morgen?

Trusten allemaal ! :kiss:

Ik ga ook slapen, ik heb weer gezien wat ik wilde zien.

Laat die kleren maar zitten meisje. Alles wat je hebt is reclame voor de zaak :D

welterusten allemaal. en bedankt voor de gastvryheid M's girl!!

That's OK real, trusten!

By the way... we gaan goed.... richting de 5000 posts (als de kleren er af vliegen, vliegen de posts er aan, zo zie je maar :D )

We mogen wel 'oppassen'; niet dat het echt belangrijk is, maar straks schuiven we German Lit nog voorbij.... oei :D

En meisje is in één dagje posten op Lit verheven van virgin naar experienced. Je moet er wel wat voor uit doen, maar dan heb je ook wat :p (of gewoon 30 posts maken, kan ook :D )

Trusten allemaal :kiss:

Goedemorgen zeg!

Zo..... werd het toch nog gezellig gisterenavond en vannacht ;) Nah, die plannetjes (goeie try-out 'guys'!) moeten we maar eens wat meer vorm gaan geven denk ik.

Ik begin maar met de koffie (en thee) voor de liefhebbers. Even wakker worden hoor! Waar is iedereen?

:confused:

Back