E's Toy
Literotica Guru
mag ik dat zijn, als ik uitgenaaid ben?M's girl said:Roep eens wat leuks?
Oh hey! Wie wordt de disc-jockey dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mag ik dat zijn, als ik uitgenaaid ben?M's girl said:Roep eens wat leuks?
Oh hey! Wie wordt de disc-jockey dan?
Black Tulip said:Hihihi,
E's maakt de tafelkleedjes en de gordijnen ...
Meisje houdt de lastpakken op afstand ...
M's zit aan tafel de planning door te nemen ...
BT staat te verven en te behangen ...
Uh ... kan ik daar hulp bij krijgen dan?
E's Toy said:mag ik dat zijn, als ik uitgenaaid ben?
wat mij opvalt dat alle Lit mannen hun snor drukken nu, dames iemand een massage voor het harde werkenM's girl said:Tuurlijk, ik kom je helpen hoor. Ik laat je niet alleen ploeteren! Maar ik ben ook van de catering dus moet tussendoor wel even het buffetje klaarzetten dat ik van te voren in elkaar gedraaid heb.
We moeten wel goed eten en drinken tussendoor natuurlijk. Af en toe nieuwe energie opdoen. We maken er een weekendje van, want er is veel te doen, dus matrassen mee. Er kunnen er twee op de pooltafel en we hebben de loungebank nog, dus.....
als jij begint, dan doe ik meemeisje1983 said:krijgen we ook een stripper? of is het niet zo'n tent?
E's Toy said:wat mij opvalt dat alle Lit mannen hun snor drukken nu, dames iemand een massage voor het harde werken
geloof het wel, jij eerst? Als benchmark...........M's girl said:Hmmmm ja, ben je daar goed in?
E's Toy said:als jij begint, dan doe ik mee
E's Toy said:als jij begint, dan doe ik mee
meisje1983 said:krijgen we ook een stripper? of is het niet zo'n tent?
E's Toy said:geloof het wel, jij eerst? Als benchmark...........
meisje1983 said:halsbrekende toeren uithalen, hangend aan een paal in in me ondergoed hmm misschien als ik genoeg gedronken heb
okay point taken, nah ervaar het dan maarM's girl said:Ho ho! Voor een benchmark moet je vergelijkingsmateriaal hebben. Niks ik eerst, je komt sowieso aan de beurt so you might as well kick things off ! Ha!
realwanderer said:dat hebben we nog niet gehad. We hebben wel BDSM twister gehad, dus we zyn open voor suggesties. Ik zou je niet tegen houden in elk geval
kruip achter de bar en schenkt nog een dubble Jameson-cola in voor meisjemeisje1983 said:halsbrekende toeren uithalen, hangend aan een paal in in me ondergoed hmm misschien als ik genoeg gedronken heb
E's Toy said:okay point taken, nah ervaar het dan maar
M's girl said:Roger! Nog een Cola-mét voor onze jongedame
E's Toy said:kruip achter de bar en schenkt nog een dubble Jameson-cola in voor meisje
meisje1983 said:eej! en mijn uitsmijteren dan? kan geen 2 dingen tegelijk doen ook al ben ik een vrouw...
mmmmm beetje bossa-nova oke? plaats handen op M's schouders en begint langzaam maar firm te maserenM's girl said:* gaat zitten met een fresh glas Cointreau met ijs voor de try out *
Go!
Oh, welke muziek moet er op?
M's girl said:Welja, valt best te combineren! Wordt het tóch meteen beuken... so what!
E's Toy said:mmmmm beetje bossa-nova oke? plaats handen op M's schouders en begint langzaam maar firm te masseren
meisje1983 said:Hmm dronken, dansend beuken.. welja!