The Dutch Lit Café

lastmanonearth said:
Ik moet weer eens naar de kapper, geloof ik. Spannend genoeg...?

Mwah...... ik kán er spannende dingen bij bedenken... Maar je kan ook zélf met iets 'beters' komen .... ;)

lastmanonearth said:
Ik moet weer eens naar de kapper, geloof ik. Spannend genoeg...?

Sure :)

Eens zien, wat heb ik voor nieuws... oh ja, m'n tattoo is 1 week oud vandaag :D

Ravennera said:
Sure :)

Eens zien, wat heb ik voor nieuws... oh ja, m'n tattoo is 1 week oud vandaag :D

Gefeliciteerd !

Daar drinken we op!

Doet ie nog zeer trouwens? :eek:
Wel goed smeren hè? Vooral in het begin! Mooie klus voor je man, kan ie meteen de rest van je rug (en nek en billen en bovenbenen, hihi) meenemen!

:p

M's girl said:
Nu? Net? Hmmmm.... spannend... wat doe je hier op Lit dan? Was je al klaar? :rolleyes:
2 uurtjes geleden, en ja zij is klaar, maar vast alweer ready ;)

E's Toy said:
mmm we hebben het over kuisheidsgordels gehad, dus ze mag nog even wachten :devil:

Had ik je op een goed idee gebracht? Kennelijk! Je blijft het er over hebben... Cool... Realwanderer vond het maar niks. Ik blijf het idee spannend vinden en de grap is dat ik er nooit eerder aan/over gedacht had voordat meisje met die lijst kwam!

(zie BDSM thread for those of you who want to know what I'm talking about)....

Maar goed... en nu? Gaan jullie er één kopen dan ofzo? Waar koop/bestel je die dingen eigenlijk? Geen idee. Hmmmm... ik moet het er thuis ook maar eens over hebben. Hé, als je er ééntje hebt (enzo) kom je het dan wel hier (op Lit) vertellen? :D

M's girl said:
Had ik je op een goed idee gebracht? Kennelijk! Je blijft het er over hebben... Cool... Realwanderer vond het maar niks. Ik blijf het idee spannend vinden en de grap is dat ik er nooit eerder aan/over gedacht had voordat meisje met die lijst kwam!

(zie BDSM thread for those of you who want to know what I'm talking about)....

Maar goed... en nu? Gaan jullie er één kopen dan ofzo? Waar koop/bestel je die dingen eigenlijk? Geen idee. Hmmmm... ik moet het er thuis ook maar eens over hebben. Hé, als je er ééntje hebt (enzo) kom je het dan wel hier (op Lit) vertellen? :D
Ja het idee is er, nu eens kijken waar je die dingen kan kopen en het moet er ook een beetje uitzien natuurlijk :D maar vertel wel mijn ervaringen hier ;) als het zover is

E's Toy said:
Ja het idee is er, nu eens kijken waar je die dingen kan kopen en het moet er ook een beetje uitzien natuurlijk :D maar vertel wel mijn ervaringen hier ;) als het zover is

Cool! :D

M's girl said:
Gefeliciteerd !

Daar drinken we op!

Doet ie nog zeer trouwens? :eek:
Wel goed smeren hè? Vooral in het begin! Mooie klus voor je man, kan ie meteen de rest van je rug (en nek en billen en bovenbenen, hihi) meenemen!

:p

Hehe dank je :) Nee hij doet geen pijn meer, ( was verbazingwekkend snel over eigenlijk ), het smeren mag ik zelf doen en wat er dan met de rest gebeurt kan je al raden... niente...

Ravennera said:
Hehe dank je :) Nee hij doet geen pijn meer, ( was verbazingwekkend snel over eigenlijk ), het smeren mag ik zelf doen en wat er dan met de rest gebeurt kan je al raden... niente...

Hmmmmm.... da's minder.

Black Tulip said:
Hallo allemaal,

Iemand een recept tegen een rothumeur?

:eek:
Hey BT, whas up? eeuh een borrel helpt, of een kopje warme thee? Een knuffel, of lul het hier f lekker van je af :rose:

E's Toy said:
Hey BT, whas up? eeuh een borrel helpt, of een kopje warme thee? Een knuffel, of lul het hier f lekker van je af :rose:

Ach, een borrel denk ik, maar wat?
Zo eentje die je een tik achter het oor geeft.

Familie sadness, niks aan te doen.
En zaterdagavond ... thuis ... alleen.

:(

Black Tulip said:

Hier heb je een kopje thee, lijkt mij beter....Later is mischien beter voor een borrel. Oke familie sadness, nu weten we nog niks?

Black Tulip said:

Hi BT..... hoe kunnen we je opvrolijken?

De onvolprezen Rita Verdonk is bezig het geluk van een dierbaar familielid in de vernieling te helpen.

Kopje thee, huh? Nou, vooruit dan maar.

:rolleyes:

Black Tulip said:
De onvolprezen Rita Verdonk is bezig het geluk van een dierbaar familielid in de vernieling te helpen.

Kopje thee, huh? Nou, vooruit dan maar.

:rolleyes:
Hmmm oke, dat is inderdaad shit. Nah een beetje rum in de thee dan maar :D en een massage......

E's Toy said:
Hmmm oke, dat is inderdaad shit. Nah een beetje rum in de thee dan maar :D en een massage......

Kijk, rum in de thee, dat klinkt al beter.

En een massage? Wow, graag!

:cool:

Black Tulip said:
Kijk, rum in de thee, dat klinkt al beter.

En een massage? Wow, graag!

:cool:
Hihi krijg het nog druk met masseren, nog iets anders gewenst?

Back