Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M's girl said:Nah, proost allemaal.
What's up? Iemand nog iets spannends te melden?
lastmanonearth said:Ik moet weer eens naar de kapper, geloof ik. Spannend genoeg...?
lastmanonearth said:Ik moet weer eens naar de kapper, geloof ik. Spannend genoeg...?
Ravennera said:Sure
Eens zien, wat heb ik voor nieuws... oh ja, m'n tattoo is 1 week oud vandaag
E's Toy said:Ik heb net mijn partner klaargelikt op de bank
2 uurtjes geleden, en ja zij is klaar, maar vast alweer readyM's girl said:Nu? Net? Hmmmm.... spannend... wat doe je hier op Lit dan? Was je al klaar?
E's Toy said:2 uurtjes geleden, en ja zij is klaar, maar vast alweer ready
mmm we hebben het over kuisheidsgordels gehad, dus ze mag nog even wachtenM's girl said:Dat zeg ik! Wat doe je hier dan?!
E's Toy said:mmm we hebben het over kuisheidsgordels gehad, dus ze mag nog even wachten
Ja het idee is er, nu eens kijken waar je die dingen kan kopen en het moet er ook een beetje uitzien natuurlijk maar vertel wel mijn ervaringen hier als het zover isM's girl said:Had ik je op een goed idee gebracht? Kennelijk! Je blijft het er over hebben... Cool... Realwanderer vond het maar niks. Ik blijf het idee spannend vinden en de grap is dat ik er nooit eerder aan/over gedacht had voordat meisje met die lijst kwam!
(zie BDSM thread for those of you who want to know what I'm talking about)....
Maar goed... en nu? Gaan jullie er één kopen dan ofzo? Waar koop/bestel je die dingen eigenlijk? Geen idee. Hmmmm... ik moet het er thuis ook maar eens over hebben. Hé, als je er ééntje hebt (enzo) kom je het dan wel hier (op Lit) vertellen?
E's Toy said:Ja het idee is er, nu eens kijken waar je die dingen kan kopen en het moet er ook een beetje uitzien natuurlijk maar vertel wel mijn ervaringen hier als het zover is
M's girl said:Gefeliciteerd !
Daar drinken we op!
Doet ie nog zeer trouwens?
Wel goed smeren hè? Vooral in het begin! Mooie klus voor je man, kan ie meteen de rest van je rug (en nek en billen en bovenbenen, hihi) meenemen!
Ravennera said:Hehe dank je Nee hij doet geen pijn meer, ( was verbazingwekkend snel over eigenlijk ), het smeren mag ik zelf doen en wat er dan met de rest gebeurt kan je al raden... niente...
Hey BT, whas up? eeuh een borrel helpt, of een kopje warme thee? Een knuffel, of lul het hier f lekker van je afBlack Tulip said:Hallo allemaal,
Iemand een recept tegen een rothumeur?
E's Toy said:Hey BT, whas up? eeuh een borrel helpt, of een kopje warme thee? Een knuffel, of lul het hier f lekker van je af
Hier heb je een kopje thee, lijkt mij beter....Later is mischien beter voor een borrel. Oke familie sadness, nu weten we nog niks?Black Tulip said:Ach, een borrel denk ik, maar wat?
Zo eentje die je een tik achter het oor geeft.
Familie sadness, niks aan te doen.
En zaterdagavond ... thuis ... alleen.
Black Tulip said:Ach, een borrel denk ik, maar wat?
Zo eentje die je een tik achter het oor geeft.
Familie sadness, niks aan te doen.
En zaterdagavond ... thuis ... alleen.
Hmmm oke, dat is inderdaad shit. Nah een beetje rum in de thee dan maar en een massage......Black Tulip said:De onvolprezen Rita Verdonk is bezig het geluk van een dierbaar familielid in de vernieling te helpen.
Kopje thee, huh? Nou, vooruit dan maar.
E's Toy said:Hmmm oke, dat is inderdaad shit. Nah een beetje rum in de thee dan maar en een massage......
Hihi krijg het nog druk met masseren, nog iets anders gewenst?Black Tulip said:Kijk, rum in de thee, dat klinkt al beter.
En een massage? Wow, graag!