Black Tulip
Not so delicate flower
Ik masseer zelf ook, maar bij gebrek aan een partner, krijg ik er zelden één.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Roger, ben jij eerst aan de beurt. Dat kan je wel gebruiken, nah de banken zijn prima volgens MG om te masseren, dus ga lekker liggen en ontspan je.........Black Tulip said:Ik masseer zelf ook, maar bij gebrek aan een partner, krijg ik er zelden één.
Black Tulip said:De onvolprezen Rita Verdonk is bezig het geluk van een dierbaar familielid in de vernieling te helpen.
Kopje thee, huh? Nou, vooruit dan maar.
E's Toy said:Roger, ben jij eerst aan de beurt. Dat kan je wel gebruiken, nah de banken zijn prima volgens MG om te masseren, dus ga lekker liggen en ontspan je.........
M's girl said:Zag haar vanmiddag nog even op TV. Het is me er ééntje ja. Tsja, het vreemdelingenbeleid... moeilijke kwestie. Vooral als het persoonlijk wordt. Ik hoop dat het in jouw geval (voor jouw familie) goed uitpakt.
We gaan er maar op toasten, wat jij?
Ja dat helpt he, kijk eens met een beetje extra rum Hmmm dat is balen hoor BT...Black Tulip said:Helaas zijn we dat stadium al voorbij. Het land uit, na 7 jaar.
Die thee met rum is lekker, geef me d'r nog maar een.
Black Tulip said:Helaas zijn we dat stadium al voorbij. Het land uit, na 7 jaar.
Die thee met rum is lekker, geef me d'r nog maar een.
meisje1983 said:Als we Rita nou uitzetten! Droppen we d'r in een Islamitisch land zonder kleren maar wel met hoofddoek natuurlijk.. Leggen we er een hoopje stenen naast..
E's Toy said:Nah jullie lopen niet echt warm voor een stripshow helaas pindakaas dan
strippesten dan? gaan we allemaal uit de kleren!
okay omdat je het zo lief vraagt *loopt het podium op*Black Tulip said:Ja, sorry hoor. Ik kon even niet kiezen.
Kan het niet allemaal?
De fles op tafel, moppen en E's die stript?