E's Toy
Literotica Guru
Maar het werkt wel hoorBlack Tulip said:ROFL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar het werkt wel hoorBlack Tulip said:ROFL
M's girl said:Mijn eerste, en echt Hollandse, reactie is: schuift dat wél dan?
Ik ga straks even kijken.... is dat in de VS? Misschien is het wel leuk/interessant om dat in NL ook te doen anders? (Maar misschien moet ik straks eerst even jouw links bekijken, ik ga zo eerst even brunchen met mijn M)
Black Tulip said:Ja, het schuift, maar richting het goede doel ---> Free Speech.
M's girl said:Haha, nou ja, daar is ook wat voor te zeggen.
Maar erotiek/sex sells.... en jij schrijft zo mooi, dus ik heb zo maar het idee dat er voor jou ook écht een goede boterham in te verdienen zou zijn.... zou je dat niet (erbij) willen doen dan?
Ik zeg Hans Anders even bezoeken morgen, maar hoe krijg je het voor elkaar dat je bril gebroken is? of ben ben je er gewoon op gaan zittenBlack Tulip said:Ja, het schuift, maar richting het goede doel ---> Free Speech.
En nee, in dit geval kan er niet getaped worden.
Ik heb nog een zonnebril op sterkte.
E's Toy said:Ik zeg Hans Anders even bezoeken morgen, maar hoe krijg je het voor elkaar dat je bril gebroken is? of ben ben je er gewoon op gaan zitten
Black Tulip said:ROFLMAO
Hartelijk dank voor het compliment, maar tot nu toe heb ik nog geen uitgever kunnen vinden die erin trapt.
Af en toe doe ik een poging.
Black Tulip said:Voor zover ik weet, is die Literotica uitgave eenmalig geweest.
Deze boeken 'Coming Together' worden door ons in eigen beheer uitgegeven.
Leuke titel, hè? Heb ik bedacht.
In Windhoos heb je ook een slechtziende modeBlack Tulip said:LOL Ik zit vermoedelijk de hele dag achter de pc.
Lezen zit er niet in, maar het beeldscherm kan ik met mijn neus bovenop zitten.
E's Toy said:In Windhoos heb je ook een slechtziende mode
E's Toy said:zo de afwas is weer weg, doe mij maar een borrel MG
E's Toy said:In Windhoos heb je ook een slechtziende mode
meisje1983 said:Ola! Heb je ook energiedrankjes? En heb je verder nog klusjes?
goodieBlack Tulip said:Geen idee wat dat is, maar ik heb wel 'large font style' opgezet.
Verder zeg ik niks.
Black Tulip said:Wat doe je op een regenachtige zondagmiddag?
<-----
meisje1983 said:Je vriendje "ontvangen" die terug komt van vakantie!! Ik ben weg! mzzls