E's Toy
Literotica Guru
okay, thanks MG.....he het cafe ziet er cool uit hoor zo, bijna klaar?M's girl said:Haha, die zien we hier vanavond niet meer terug.... denk ik.....
Ik maak koffie. Even geduld E's....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
okay, thanks MG.....he het cafe ziet er cool uit hoor zo, bijna klaar?M's girl said:Haha, die zien we hier vanavond niet meer terug.... denk ik.....
Ik maak koffie. Even geduld E's....
E's Toy said:okay, thanks MG.....he het cafe ziet er cool uit hoor zo, bijna klaar?
nee niet het cafe klaar, jij natuurlijk gekkieM's girl said:Het café, of ik ?
Café schiet op, thanks for your help.... Ik heb wat nieuwe inventaris besteld, komt pas over drie weken (je kent het wel)... Dan is het af.
Moesten we maar een grote house... eh.... café-warming-party houden, nietwaar? Wie kunnen we allemaal uitnodigen, naast de regular clan? VIP-suggestions welkom, mét motivatie graag
Rita valt af, heb ik begrepen....
E's Toy said:nee niet het cafe klaar, jij natuurlijk gekkie
ow maar daar gaat M toch wel verandering inbrengen? Ja goed he, ik zal wannabe weghalen als het eenmaal zover isM's girl said:LOL
Ook niet.....
Maar de koffie wel!
Hé! Je hebt je title aangepast Cool!
E's Toy said:ow maar daar gaat M toch wel verandering inbrengen?
haha, daar kom je vast wel mee wegM's girl said:I sure hope so.... ik was eigenlijk onderweg naar de douche. Maar een goede mod ( ) checkt natuurlijk regelmatig of alle gasten het nog naar de zin hebben, nietwaar?
(Hoe vond je mijn excuus?)
E's Toy said:haha, daar kom je vast wel mee weg
ha dat is mooi, enne laat mij weten waar jullie het over gehad hebben ...........M's girl said:Ik stuur hem wel naar jou door als ie gaat klagen. Maar het is een lieverd, dat doet hij meestal niet. Hij vindt het wel leuk dat ik op deze manier met sex, en met onze sex, bezig ben, zeg maar. Hij moet vaak wel lachen om wat ik schrijf en we praten er vaak over. Zo hebben we er uiteindelijk beiden plezier van.
We hebben wel weer iets te bespreken .... strap-ons, double-dongs enzo
E's Toy said:ha dat is mooi, enne laat mij weten waar jullie het over gehad hebben ...........
..........M's girl said:Dirty young Man!
[oh.... het mag, want dit is Lit ]
proest, die staat er al naast, maar die zie je niet heBlack Tulip said:Hallo,
Laat voor mij de koffie maar zitten, alhoewel ...
een Cointreau erbij is natuurlijk wel lekker.
Black Tulip said:Hallo,
Laat voor mij de koffie maar zitten, alhoewel ...
een Cointreau erbij is natuurlijk wel lekker.
E's Toy said:proest, die staat er al naast, maar die zie je niet he
Sorry *bloost* MG is van de kleurtjes enzo, Is Lit ook zo langzaam bij jullie?Black Tulip said:
Pestkop!
Zeg, was er al verf? Kleurtje? En moest er nog behangen worden?
Ik gavoor zwart behang met een grijstint. Het zal wel aan de servers van Lit liggen, andere sites gaan rap hier.Black Tulip said:Zit hier wat bij?
En ja, ontzettend traag.
Maar ik heb de hele dag al ruzie met mijn pc.
Defragmenteren hielp niet veel.
Lekker, Cointreautje.
E's Toy said:Het zal wel aan de servers van Lit liggen......
Ik ben voor zal ik helpen met insmeren van de banen?Black Tulip said:Hm, grijs ...
Hele mooie gevonden, zonder de bloemetjes. LOL
In 't donkerrood? Met de zwartleren banken?
Is wel een bitch om goed te plakken, maar alla.
He BT, MG is weg. Wat dacht je van rose in het cafe, met gele bankenBlack Tulip said:LOL
Ga maar lekker douchen. Ik klooi nog wel even door.
Zit me toch anders te vervelen.