The Dutch Lit Café

Black Tulip said:
Hallo E's,

Als M's een binnenhuisarchitect is, is het een beetje overbodig links te sturen naar sites met tips voor zoiets. Zoals een slager wijzen waar het slachthuis is.

:eek:
Aha op die manier, kende die uitdrukking niet :eek: Bril weer gemaakt?

Goeiemiddag E's, BT :)

Vroeg me even af of in dit café ook belegde broodjes te krijgen zijn... ben weer eens vergeten te ontbijten en ik moet zo naar kantoor... :D

Rave

Mooie nieuwe Av! :D

Ja hoor, ik maak de lekkerste broodjes (al zeg ik het zelf) :D .... Wat had je gehad willen hebben? Zeg het maar!

M's girl said:
Mooie nieuwe Av! :D

Dank je M's :)

M's girl said:
Ja hoor, ik maak de lekkerste broodjes (al zeg ik het zelf) :D .... Wat had je gehad willen hebben? Zeg het maar!

Ooo dat klinkt goed M's, dank je ! Ik heb ineens ontzettend zin in een verse italiaanse bol met gerookte zalm en Petrella, hold the butter please :D

Ravennera said:
Dank je M's :)

Ooo dat klinkt goed M's, dank je ! Ik heb ineens ontzettend zin in een verse italiaanse bol met gerookte zalm en Petrella, hold the butter please :D

Je moet er even op wachten, maar dan heb je ook wat :D
Alstublieft, zonder boter! Eet smakelijk....

Ik heb er een frisse rosé naast gezet... hope you don't mind... cheers :D

Het is nu borreltijd, alleen is er niemand hier, ja kijkers maar geen posters :(

M's girl said:
Hé... ja ik ben er.
Hoe was je sollicitatie?

Verder rustig hier inderdaad..... :eek:
Hi, mwah ging wel, ben niet echt overtuigd of die baan/bedrijf wat voor mij is.....

Tsja, dat kan.... dat weet je niet voordat je er geweest bent. En nu? Op naar de volgende?

M's girl said:
Tsja, dat kan.... dat weet je niet voordat je er geweest bent. En nu? Op naar de volgende?
pffff nu ff niet aan denken, heb nu eerst vakantie, daarna zie ik wel verder.....wil je wat drinken van mij?

Oké.... ik doe een Malibu met jus denk ik, heb ik wel trek in :D
Vakantie? Ga je nog weg?

M's girl said:
Oké.... ik doe een Malibu met jus denk ik, heb ik wel trek in :D
Vakantie? Ga je nog weg?
nee ga niet weg, mijn kids zijn nu hier bij mij thuis, zie wel wat we gaan doen. Proost...

Proost! Nou ja, als het weer maar een beetje lekker is, dan vermaken ze zich al snel denk ik?

M's girl said:
Proost! Nou ja, als het weer maar een beetje lekker is, dan vermaken ze zich al snel denk ik?
Ja ze waren al lekker aan het rotzooien buiten, komt goed

Zo! Fles Whiskey op tafel....

Nu is het wachten op E's en Realwanderer. Ik wil niets meer over prostaten en Macs horen! We gaan zuipen! :D

M's girl said:
Zo! Fles Whiskey op tafel....

Nu is het wachten op E's en Realwanderer. Ik wil niets meer over prostaten en Macs horen! We gaan zuipen! :D
ik ga slapen

E's Toy said:
ik ga slapen

Da's ook nie gezellig :eek:
Ik had wel nèt bedacht dat ik NIET mee ging drinken! Niet met de Whisky in ieder geval. Doodeng! :D (zie attachment)

Real ook nie? Jammer.... :eek:
Ik moet zeggen...... dan ga ik mijn M ook maar eens opzoeken... en slapen (ofzo). Morgen weer een dag!

Voor wie van jullie zo tóch nog even doorzakken? Cheers! (Ik laat de fles wel op tafel staan!)

Ahh ik zie dat de PC gebruikers afgehaakt hebben door de vermoeingen van hun technologie. Nou dan moet ik zelf maar wat van achter de bar halen.

Is er nog een Rhum? Barbancour.... M's girl, kan je dat Googelen morgen?

Back