The Dutch Lit Café

Jaja, Real :rolleyes: Je was een uur te laat! Ik lag al laaaaaaaang in mijn bedje toen jij binnen kwam rollen :p

Goedmorgen, overigens!
Koffie eerst dan maar weer?

Koffie is klaar!
Goedesmorgens allen!

BT, drukke dag gehad gisteren? Het was hier rustig (zonder jou ;) )....

Behang.... mmmmm... ik ben nog op de sfeerkaart aan het schuiven. Had wat uitgezocht, maar twijfel nu weer! Ik zal het staaltje zo even pakken, kan je het zien!

Drukke dag? Hm, meer een dure dag. :rolleyes:

Nieuwe bril uitgezocht, maar dat duurt 2 weken!
Vanmiddag terug om te kijken of de oude nog gerepareerd kon worden.

Pffft.

Hè, lekker. Koffie.

Ohja, balen. Duur geintje kan dat zijn. Maar aan de andere kant.... weer eens iets nieuws op je neus is ook wel weer eens leuk, toch?

Klopt, en het was ook wel nodig. :eek:
Het leesgedeelte moest aangepast.

Zeg, even wat anders ...
Ik overweeg mezelf maar weer eens aan te bieden bij een uitgever.
Maar deze wil het liefst dat je een website o.i.d. hebt.
Zou ik dat op de homepage van mijn provider kunnen doen?

Ideeën? Suggesties?

:D

Black Tulip said:
Klopt, en het was ook wel nodig. :eek:
Het leesgedeelte moest aangepast.

Zeg, even wat anders ...
Ik overweeg mezelf maar weer eens aan te bieden bij een uitgever.
Maar deze wil het liefst dat je een website o.i.d. hebt.
Zou ik dat op de homepage van mijn provider kunnen doen?

Ideeën? Suggesties?

Ligt eraan wat je met die site wil bereiken? Is het puur voor promo, dan zou ik een site bij je ISP aanmaken, moet je er ook mee verlopen dan zou ik een site laten bouwen!

Welke provider heb je? Tegenwoordig krijg je meestal een aantal MB's tot je beschikking om idd een homepage te maken. Hoe minder grafische aspecten je daar op/in verwerkt hoe langer je Mb's meegaan, zeg maar. Heb je al een idee hoe je home page er dan uit zou moeten gaan zien?

Ik denk wel dat je de hoeveelheid MB's kan oprekken dus van photobuckets enzo gebruik te maken en documenten elders te plaatsen en verwijzingen te maken. Hoe professioneel moet het dan worden?

Ik wil graag met je meedenken verder als je dat leuk vindt!

Eerst nog maar een bakkie?

Last edited:
Ja, schenk nog maar een keer in.

En natuurlijk vind ik het leuk als jullie meedenken.
Daarvoor gooi ik het toch hier op tafel?
Alle input is welkom.

Wat mij betreft is het alleen voor promotie.
Dus de 20MB van de provider lijkt mij wel genoeg, toch?

Bioblurb, link naar deze site en misschien een paar snippets uit verhalen?

Met 20 MB kom je best een eind volgens mij. En idd linken naar.... (komen er ook wat meer mensen op Lit :D ... stuur ze maar door, we profiteren hier graag van jouw succes straks! :p

Black Tulip said:
Ja, schenk nog maar een keer in.

En natuurlijk vind ik het leuk als jullie meedenken.
Daarvoor gooi ik het toch hier op tafel?
Alle input is welkom.

Wat mij betreft is het alleen voor promotie.
Dus de 20MB van de provider lijkt mij wel genoeg, toch?

Bioblurb, link naar deze site en misschien een paar snippets uit verhalen?

Ja dan is 20 mb voldoende, beetje opleuken met fonts enzo, ziet het er meteen profi uit........

E's Toy said:
Ja dan is 20 mb voldoende, beetje opleuken met fonts enzo, ziet het er meteen profi uit........

Precies, dat had ik ook in gedachten.

Beetje strakke pagina met mooie fonts.

:nana:

Vraagje: als je Black Tulip googled, krijg je bakken en bakken verwijzingen naar het boek van Alexandre Dumas.
Zou het slim zijn, mijn pseudoniem te veranderen?

:confused:

M's girl said:
Paar testimonials van fervente lezers van jouw verhalen uit binnen- en buitenland :D

Knippen en plakken van sommige comments bij de verhalen hier. :D

Black Tulip said:
Vraagje: als je Black Tulip googled, krijg je bakken en bakken verwijzingen naar het boek van Alexandre Dumas.
Zou het slim zijn, mijn pseudoniem te veranderen?

:confused:

Het eerste resultaat dat IK krijg als ik Black Tulip Google is dit:

Black Tulip: Gay Leather & Art Hotel AMSTERDAM
The Black Tulip Amsterdam: The gay leather and Art hotel, combining luxury and lust. 2 'Classic' Rooms and 7 'Leather' rooms with beautiful crafted fun ...
www.blacktulip.nl/ - 4k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Ik ga even verder kijken.

Heeft Black Tulip, overigens, al een speciale betekenis voor jou? Ofwel, hoe heb je die naam gekozen? Als ik vragen mag?

Tja, ik ben er ondertussen wel aan gehecht geraakt.
En hier kennen ze me als BT.

Gewoon, voor hier wou ik toch iets met Nederland ... dus een tulp,
maar ja, ook weer niet al te gewoon ... dus een zwarte.

LOL

Nog even over de comments. De allerleukste vind ik deze, bij een verhaal over lessen in de liefde/Kama Sutra:

A boring old story
04/01/04 By: Anonymous in Critic's Hell
This is one hell of a boring story.
Everything is so wrong.
The author has no clue regarding the subject. I suggest that the author, at the very least, go to high-school and get educated.

:D :D :D

Black Tulip said:
Knippen en plakken van sommige comments bij de verhalen hier. :D

Precies, maar je kan die mensen gerust ook vragen hun commentaar te herschrijven speciaal voor jouw site ;)
Ik denk, overigens, dat het geen kwaad kan de mensen in kwestie te vragen of je hun commentaar voor dat doeleinde mag gebruiken, ook al is het copy-paste. De meesten zullen zelfs honored zijn en je maakt meteen een hele groep fans bewust van jouw site én boeken!

Ga je verhalen in het Engels of Nederlands uitgeven of beide? Je moet wel oppassen, aan de andere kant. Zijn de verhalen in dat boek straks andere dan die op Lit? Want anders is doorverwijzen misschien weer zonde: als mensen je verhalen hier gratis kunnen wegplukken komt dat de boekverkoop niet ten goede. Maar volgens mij kan je daar wel een draai aan geven... bovendien.... als mensen zijn zoals ik willen ze van dingen waar ze gek op zijn (boeken, muziek, DVD's) het origineel uiteindelijk hebben!

Black Tulip said:
Tja, ik ben er ondertussen wel aan gehecht geraakt.
En hier kennen ze me als BT.

Gewoon, voor hier wou ik toch iets met Nederland ... dus een tulp,
maar ja, ook weer niet al te gewoon ... dus een zwarte.

Ik heb even het boek van Dumas opgezocht en een samenvatting van het verhaal gelezen. Of je met het boek en/of Dumas geassocieert zou moeten willen worden? Hmmmm geen idee. Ik moet eerlijk bekennen: ik kende Dumas wel (van naam) maar zijn werk niet. Dus ook het boek "Black Tulip" niet, noch de significantie van het boek in de NL literatuur.

Wil je met hem en zijn werk geassocieert worden, eventueel? En waarom wel of niet?

Black Tulip op zich, is niet zo'n specifiek Dumas-ding dat het automatisch aan hem doet denken, in mijn optiek.

M's girl said:
Het eerste resultaat dat IK krijg als ik Black Tulip Google is dit:

Black Tulip: Gay Leather & Art Hotel AMSTERDAM
The Black Tulip Amsterdam: The gay leather and Art hotel, combining luxury and lust. 2 'Classic' Rooms and 7 'Leather' rooms with beautiful crafted fun ...
www.blacktulip.nl/ - 4k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Hey er is zelfs een Black Tulip butt plug :cool:

:D :D :D

Ik hou het maar op Black Tulip, niet te associëren met butt plugs of Dumas.

Ben weer weg ook. Scriptie doorspreken met de hulptroepen.

:cool:

Back