Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E's Toy said:euh iets met balletjes
okay, nah dan speel ik maar voor barman vanavond! Heb je die analbeads vandaag gekocht?Ravennera said:*grinnikt* Eerst de Baileys en dan de balletjes...
E's Toy said:Ik heb even naar behang lopen struinen, zie attachments enne doe mij maar een biertje
Meer seventies, dat is mijn bouwjaar, zoiets hadden wij vroeger thuis aan de muur geplaktRavennera said:
E's Toy said:okay, nah dan speel ik maar voor barman vanavond! Heb je die analbeads vandaag gekocht?
E's Toy said:Meer seventies, dat is mijn bouwjaar, zoiets hadden wij vroeger thuis aan de muur geplakt
LOL, ach ja, ik wist niet beter, in de jaren 80 had je jute en kurk, dat was erg......proost trouwensRavennera said:Haha ja dat herken ik wel... ben wel niet van hetzelfde bouwjaar als jij maar herinneringen aan die vreselijke patronen zitten nog wel ergens op mijn harde schijf verstopt
E's Toy said:LOL, ach ja, ik wist niet beter, in de jaren 80 had je jute en kurk, dat was erg......proost trouwens
Yep maar dat jute kan echt niet meer hoor, het behang is wel geinig uit de jaren 70, net als de muziek Ik doe nog een rondje.....Ravennera said:Oooh ja, je hebt gelijk... inderdaad vreselijk ! Toch opvallend trouwens, sommige dingen komen altijd weer terug, hoe hideous ook...
Proost E's
E's Toy said:Yep maar dat jute kan echt niet meer hoor, het behang is wel geinig uit de jaren 70, net als de muziek Ik doe nog een rondje.....
Hihi, ha jaren 80 qua muziek is ook leukRavennera said:Uitstekend idee *grijns*
Nah ik ben meer een 80-er jaren mens, wat betreft muziek dan... heb altijd een gruwelijke hekel gehad aan behang
E's Toy said:Hihi, ha jaren 80 qua muziek is ook leuk
jaaaaaaaaa de Simple Minds cool, mijn partner is nog naar het laatste concert van hun geweest in HMH, was erg goed... Zelf ben ik gek van Depeche Mode en Pink Floyd....See you on the darkside of the moon *neuriet nu* Don't you forget about me....Ravennera said:Zeker weten Simply Red, Simple Minds... Wat ik de laatste tijd doe op weg naar kantoor is het volume op 50 draaien en mee proberen te zingen, en andere bestuurders de stuipen op het lijf jagen door tegelijkertijd ook mee te swingen terwijl dat veiligheidstechnisch misschien niet zo'n goed idee zou zijn
E's Toy said:jaaaaaaaaa de Simple Minds cool, mijn partner is nog naar het laatste concert van hun geweest in HMH, was erg goed... Zelf ben ik gek van Depeche Mode en Pink Floyd....See you on the darkside of the moon *neuriet nu* Don't you forget about me....
ja lang leve de digitale wereld, hey het is wel erg rustig hier vanvondRavennera said:Oja, da's een goeie... net zoals Alive and Kicking, geweldig nummer thank Apple for iTunes... perfect voor auto-cd's maken !
E's Toy said:ja lang leve de digitale wereld, hey het is wel erg rustig hier vanvond
Hmmm dat is waar, doe mij maar een whisky, er staat ergens een fles MacallenRavennera said:Ik heb het in de gaten Voordeel is wel dat we het café + inhoud voor onszelf hebben *grinnikt*
Wil je nog eentje ? Dan loop ik even naar de bar
E's Toy said:Hmmm dat is waar, doe mij maar een whisky, er staat ergens een fles Macallen
Nee geen ijs, yekRavennera said:Oooo dan ga ik even kijken of er ook ergens Southern Comfort staat... yummie Wil je er ijs in trouwens ?
E's Toy said:Nee geen ijs, yek
euh ik denk de Amerikanen? waarom weet ik niet hoor, maar doe mij maar zonder. Romige drankjes zijn niet mijn ding...anyway proostRavennera said:Good boy
Wie heeft trouwens bedacht dat er ijs in drankjes moet om ze af te koelen... ongewenste verdunning Ik hou niet zo van dat hele waterige... ben meer voor zachte romige drankjes
E's Toy said:euh ik denk de Amerikanen? waarom weet ik niet hoor, maar doe mij maar zonder. Romige drankjes zijn niet mijn ding...anyway proost
yep me too, proost dan maar weer. Hey moet jij niet je nieuwe speelgoed testen of ben je moed aan het indrinkenRavennera said:Ja dat zou best eens kunnen... Nee ik ben ook geen ijs-mens, als ik een drankje koud wil hebben leg ik het wel in de koelkast
Proost
E's Toy said:yep me too, proost dan maar weer. Hey moet jij niet je nieuwe speelgoed testen of ben je moed aan het indrinken