The Dutch Lit Café

Zie de bla bla thread. Ik vond ze wel grappig :D

Koffie? Ik heb net een kop achter de kiezen, met een Cointreau erbij. Ik denk dat ik aan de drank moet.....

Ik nog even geen drank. Genoeg gehad bij het eten.

Ga even kijken, schenk nog maar een koffie in.

:D

Oké, een koffie voor mevrouw.... iemand anders nog iets drinken?

Zal ik de bla bla thread maar sluiten voor de mannen? Ze zijn not amused ;)

Ik ook. Ik ben geen feminisme noch sexist (denk ik).... er zit wel een kern van waarheid in een hoop van de uitspraken die in dat boekje staan. En die van de verenigde naties... tsja....

Ik heb nog geen actuelere info gevonden trouwens.... zou er iets wezenlijk veranderd zijn in de pak 'm beet 25 jaar sindsdien? Hmmmmm....

Ik ben bang van niet.

Schiet me net iets te binnen. Sluit wel aan bij een thread aan de Engelse kant.
Never marry a career woman, of zoiets.
De beroemde amicus duikt er weer eens op. Zin om je te ergeren, ruzie te schoppen of te schelden? Dan moet je er vooral even gaan kijken.

Ik heb mijn best al weer gedaan.

:devil:

Black Tulip said:
..... Schiet me net iets te binnen. Sluit wel aan bij een thread aan de Engelse kant.
Never marry a career woman, of zoiets.
De beroemde amicus duikt er weer eens op. Zin om je te ergeren, ruzie te schoppen of te schelden? Dan moet je er vooral even gaan kijken.

Ik heb mijn best al weer gedaan.

:devil:

Laat me raden (ik heb nog niet gekeken, hè?) Euh..... zijn eten staat niet meer klaar als hij thuis komt en hij moet ineens helpen de afwas te doen? :D

M's girl said:
Laat me raden (ik heb nog niet gekeken, hè?) Euh..... zijn eten staat niet meer klaar als hij thuis komt en hij moet ineens helpen de afwas te doen? :D

Tut, tut, tut... mevrouw dient thuis te zijn om voor de kinderen te zorgen. Dat is historisch/genetisch bepaald.

WTF!

Hou op, daar word ik zo kwaad van. Niks historisch, sinds de 19e eeuw ja, bij de gegoede burgerij.

Waaaahhhh, geef maar een borrel.

https://forum.literotica.com/showthread.php?t=454301

Haha, toch wel hè? (borrel). Wat wil je drinken? Ik ga zo even in die thread kijken... Dat wordt lachen!

Haha, ja, ik heb stukken gelezen, maar niet alles. Tssssss... dat is toch niet meer van deze tijd? Ik heb niet eens iets gepost. Waar te beginnen, weet je wel....?

Laten we het maar op een zuipen zetten! :D

Goeiemorgen zeg! Was ik effe een beetje ingesukkeld :D
Maar goed, 'we' zijn er weer....

Ik ga koffie zetten. Djeeez, wat is het vroeg :D ..... het wachten is op de onderhoudsman die ergens tussen 08:00 en 13:00 kan komen. Met mijn mazzel zal het wel 13:00 worden en zit ik voor niks de slaap uit mijn ogen te wrijven achter de computer, maar ja....

Ok, koffie aan de kant.

GESLAAGD!!!

119_champagne.jpg

Ohhhh, wat een prachtige taart.

Ja, had vanmorgen een mailtje met het cijfer voor de scriptie. [ :rolleyes: ]

De rest van de verslagen zit wel goed.

:nana: :nana: :nana:

Mooi hè? Zelf.......... gekocht! :p

Maar wat goed zeg, en wat snel al, die uitslag! Feestje vanavond? Hè getver, moet je wéér uit eten..... zucht .... :D

Laten we eerst de champagne maar soldaat maken.

Zeg, by the way, kan ik weer van mijn laddertje afkomen?
In mijn AV dan. Ik wil wel een iets feestelijker exemplaar.

:p

Black Tulip said:
Laten we eerst de champagne maar soldaat maken.

Zeg, by the way, kan ik weer van mijn laddertje afkomen?
In mijn AV dan. Ik wil wel een iets feestelijker exemplaar.

:p

Goed idee.... plop jij 'm open, dan pak ik de glazen.
En kom idd maar van die ladder.... sowieso handig met een paar glaasjes achter de kiezen ;)

Ik blijf nog even de onschuld zelve (in mijn Av dan hè?)

hmm, champagne, kom geloof ik op het juiste moment om hoi te zeggen :)

Me'n meisje wees me op deze site, zij is al een tijdje into this stuff, ben zelf nog redelijk nat achter de oren op dit gebied, but I'm learning..

Maar gefeliciteerd Black Tulip! Zal ik de tafels en stoelen dan maar een beetje aan de kanten schuiven zodat we wat ruimte hebben om op de muziek te bewegen als we straks wat van die champagne op hebben? ;)

Hey Shadowz! Ja, je komt zeker op het goede moment binnenvallen!
BT's heeft iets te vieren!

Doe gezellig mee.

blijf wel even bij de deuropening hangen, toch wel bijzonder zo die eerste stapjes een nieuwe wereld in! Maar champagne zal de reis zeker makkelijker maken :p

Welke opleiding heb je net gehaald, if I may be so bold..

Is dit het eerste forum waar je op post? Als je vragen hebt...? Shoot!
't Is niet nodig in de deuropening te blijven hangen hoor, zulk lekker weer is het niet! ;)

Back