The Dutch Lit Café

is er trouwens een roken of verboden te roken policy hier ?
en als je hier mag roken .. bezwaar tegen pijpen ?
k .. zonder gekheid .. jointje draait :p

coz752 said:
is er trouwens een roken of verboden te roken policy hier ?
en als je hier mag roken .. bezwaar tegen pijpen ?
k .. zonder gekheid .. jointje draait :p

Ga maar je gang. Maar kom niet klagen als je kanker hebt gekregen.
Intussen ga ik lekker in een Ierse pub zitten. Daar is roken verboden en nu ruiken de Ierse vrouwen zoals het moet :p en niet naar asbakken :confused:

Gezellig jongens :rolleyes:

Ik heb geen bezwaar tegen pijpen :D
Hoe zou ik kunnen; ik rook immers zelf sigaartjes. En bovendien vind ik pijp niet stinken (en heeft het voor mij een hoog opa-associatie-gehalte).... :eek:

Maar ja, ieder zijn ding. Maar om nou meteen met allemaal vreselijke ziektes te gaan smijten... :rolleyes: Helaas zijn er genoeg gevallen bekend van mensen die nog nooit gerookt hebben en die een gezond en sportief leven leiden en die toch kanker hebben of er inmiddels aan overleden zijn....

Hé, en dit is een virtueel café, remember? Dus wat nou Ierse Pub?

Iemand nog iets drinken? Ik lust wel wat!

Er lopen hier allemaal mensen rond en niemand die iets wil drinken?

:eek:

It's on me! [misschien helpt dat?]

doe mij maar een biertje en een pijp :rolleyes: met toffee-tabak jammie

Last edited:
Mmm, glaasje wijn graag.

En misschien moet ik toch eens een joint proberen.
Nog nooit gedaan. :eek:

Als mij direct in slaap wil hebben, dan moet je mij een joint geven :eek: Oke een beetje stuff is wel lekker, maar wiet, blegh...........

Black Tulip said:
Mmm, glaasje wijn graag.

En misschien moet ik toch eens een joint proberen.
Nog nooit gedaan. :eek:

Een wijntje voor mevrouw! Rood deze keer?

Ik heb ook nog nooit een joint gerookt. Ben het niet van plan ook. Eerlijk gezegd... ik vind het een nare lucht en ik houd er niet van de controle over mezelf kwijt te raken. In mijn leven te veel medicijnen geslikt die me dat gevoel te vaak gaven... niet grappig. Dus waarom zou ik dat willens en wetens doen? Dat is mijn filosofie.

Ik houd het bij sigaartjes en af en toe een borrel. Wazig genoeg, zou ik zo zeggen! :D Ik doe geen wijn mee, kan ik niet zo heel erg goed tegen (tannines en migraine gaan slecht samen). Doe mij maar mijn vertrouwde Cointreautje... mét ijs graag!

E's Toy said:
doe mij maar een biertje en een pijp :rolleyes: met toffee-tabak jammie

Jij? Een pijp? Ik zie ineens een baard :D Ohja, en mijn opa. Nou ja, was niet echt mijn opa, maar bij gebrek aan een eigen échte had ik een heel lieve surrogaat-opa, ooit. Da's lang geleden, jammer genoeg. Hij overleed toen ik negen was ofzo geloof ik. En ik wilde altijd zo graag opa's :eek:

Toffee tabak.... mmmm ruikt vast lekker, mag ik naast je zitten dan? Dan doe ik mijn ogen dicht en denk eventjes dat mijn opa E naast me zit. Zucht.

M's girl said:
Jij? Een pijp? Ik zie ineens een baard :D Ohja, en mijn opa. Nou ja, was niet echt mijn opa, maar bij gebrek aan een eigen échte had ik een heel lieve surrogaat-opa, ooit. Da's lang geleden, jammer genoeg. Hij overleed toen ik negen was ofzo geloof ik. En ik wilde altijd zo graag opa's :eek:

Toffee tabak.... mmmm ruikt vast lekker, mag ik naast je zitten dan? Dan doe ik mijn ogen dicht en denk eventjes dat mijn opa E naast me zit. Zucht.
Ik heb een tijdje pijp gerook, was hip toen :eek: En toffee tabak ruikt heerlijk en het stomme is dat het beter ruikt dan proeft...... ik heb nu ook een beetje een baard...

E's Toy said:
Ik heb een tijdje pijp gerook, was hip toen :eek: En toffee tabak ruikt heerlijk en het stomme is dat het beter ruikt dan proeft...... ik heb nu ook een beetje een baard...

Haha, een echte? Ik bedoel ééntje die lang genoeg is om sliertjes van te draaien? Dat is wat ik bedoel. Trouwens.... waar blijft die harige benen-foto van je? We moeten nog stemmen!

M's girl said:

Een van mijn broers heeft jaren pijp gerookt, met toffee tabak, Glens of zoiets?
En ja, hij had lang haar en een lange baard.

:rolleyes:

Ik houd het bij wijn en nicotine.
Af en toe een neus vol als er op zolder geblowed wordt.
Dan volgt een vriendelijk verzoek/brul of de deur ook dicht kan.

:D :D :D

M's girl said:
Haha, een echte? Ik bedoel ééntje die lang genoeg is om sliertjes van te draaien? Dat is wat ik bedoel. Trouwens.... waar blijft die harige benen-foto van je? We moeten nog stemmen!
nee dan heb ik geen echte baard, ow ja mijn beenharen moeten op de foto, even vragen of ze wel willen, ze zijn erg verlegen namelijk en niet zo fotogeniek :p

E's Toy said:
nee dan heb ik geen echte baard, ow ja mijn beenharen moeten op de foto, even vragen of ze wel willen, ze zijn erg verlegen namelijk en niet zo fotogeniek :p

Die haren of je benen? :D

M's girl said:
Die haren of je benen? :D
die haren, en dan gaan ze stemmen of zew el op de foto willen en dat kan een heel gedoe zijn, want er is bijna nooit een meerderheid :rolleyes:

E's Toy said:
die haren, en dan gaan ze stemmen of zew el op de foto willen en dat kan een heel gedoe zijn, want er is bijna nooit een meerderheid :rolleyes:

Tsssss...... gewoon overrulen. Jij bent de baas! Geen gezeur.

Anyway.... verder nog iets spannends te melden? Roddels? Sterke verhalen?

Black Tulip said:
Af en toe een neus vol als er op zolder geblowed wordt.
Dan volgt een vriendelijk verzoek/brul of de deur ook dicht kan.

Dus jij hebt blowend nageslacht op zolder? :D

Nah, dan verdien je nóg een wijntje!

M's girl said:
Tsssss...... gewoon overrulen. Jij bent de baas! Geen gezeur.

Anyway.... verder nog iets spannends te melden? Roddels? Sterke verhalen?
nee niet echt, ben er wel net achter dat er een nieuw woordje voor strapon is; Pegging, of met andere woorden, een man neuken met dildo :rolleyes:Pegging

E's Toy said:
nee niet echt, ben er wel net achter dat er een nieuw woordje voor strapon is; Pegging, of met andere woorden, een man neuken met dildo :rolleyes:

:eek: Heb ik iets gemist? :D Hoe komen we daar nou ineens weer terecht? En hoe kom je ineens aan die term dan? Echt nog noooooooooit van gehoord!

Pegging......

Hmmmmmmm......

Waar is mijn etymologisch Engels woordenboek? :D

M's girl said:
Dus jij hebt blowend nageslacht op zolder? :D

Nah, dan verdien je nóg een wijntje!

Als het nou nog alleen mijn eigen nageslacht was. :cool:

Bij mij mag het, dus ... :nana:

Ja lekker, schenk nog maar eens in.
Goed om bij te komen van gisteren.
Collega kon vanmorgen nog zien hoe gezellig het was geweest.

M's girl said:
:eek: Heb ik iets gemist? :D Hoe komen we daar nou ineens weer terecht? En hoe kom je ineens aan die term dan? Echt nog noooooooooit van gehoord!

Pegging......

Hmmmmmmm......

kijk hier maar pegging en ja ik was op zoek naar strapon movies f/m :eek:

M's girl said:

Pegging......

Hmmmmmmm......

ROFL

Pegging ---> op een stokje steken.

Black Tulip said:
Ja lekker, schenk nog maar eens in.
Goed om bij te komen van gisteren.
Collega kon vanmorgen nog zien hoe gezellig het was geweest.

Oepsiedaisy... :D

Ach, whatever! :D Het is weekend! Gaan we nog iets leuks doen? Of allemaal lekker lui weekend houden?

Black Tulip said:
ROFL

Pegging ---> op een stokje steken.

Ditto (ROFL) :D

Zag je het plaatje bij Wikipedia? Never mind het "peggen".....

Wat hangt daar toch rechts boven het bed?! :D

Back