The Dutch Lit Café

M's girl said:
Ditto (ROFL) :D

Zag je het plaatje bij Wikipedia? Never mind het "peggen".....

Wat hangt daar toch rechts boven het bed?! :D
:D dat zal wel een klisma zijn, of in iedergeval zo'n zakje :rolleyes:

M's girl said:
Oepsiedaisy... :D

Ach, whatever! :D Het is weekend! Gaan we nog iets leuks doen? Of allemaal lekker lui weekend houden?

Morgenavond op stap, zondag weer thuis.

:D

En jullie?

Black Tulip said:

En jullie?
Hmm mischien even naar de markt morgen, verder geen plannen nog. Lekker rustig :D

Black Tulip said:

En jullie?

Moet nog steeds één deur schilderen, dus die staat op het program. En mijn compu dus. Die moet helemaal kaal en opnieuw ingericht, in de hoop dat alles, inclusief WORD, het nu eens eindelijk weer normaal gaat doen! :eek:

Nah.... ik hoor het nog wel. We willen uitgebreid verslag natuurlijk :D
Ik ga eens even een échte borrel doen nog....

Trusten voor straks allemaal!

Bijna goed ja. Maar het ding heeft nu dus de geest gegeven! Ik baal als een stekker! Heb nog wel een andere achter de hand, maar daar staat lang niet alles op enzo :eek:

Enfin, ik kan in ieder geval nog bij Lit, dus dat scheelt weer.

Koffie dan maar!?

Gefeliciteerd Iris!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria! :D

Iris is jarig! Vandaag taart bij de koffie!

M's girl said:
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de Gloria! :D

Iris is jarig! Vandaag taart bij de koffie!

Taart is altijd goed.
Maar ... Uh ... wie is Iris?

coz752 said:
als ik alles waar ik zin in heb zomaar zou bestellen .... :eek: :catroar: :catroar: :catroar:

Mwah... je kan tegenwoordig zo'n beetje alles waar je zin in hebt bestellen. Van een nieuwe auto tot een broodje zalm tot een vrouw (of man). De vraag die rest is altijd: kan je het ook betalen? Alles is te koop!

Ik houd het bij een drankje vandaag denk ik. Koffietijd voorbij, voor borreltijd is het nog te vroeg :eek: Uhm..... doe maar een smoothie ofzo.

Sportschool? Hoe zien die er uit, van binnen? :p

Hmmm da's een tijd geleden; ben niet zo'n sportief tiepje, niet op afspraak in ieder geval! Ik vind allerlei sportieve uitspattingen wel leuk en heb altijd veel aan sport gedaan (vroeger) maar dat per se moeten op woensdagavond van 19.00 tot 20.00 uur, zeg maar, dat staat me tegen.

Sportschool was mijn laatste try out, want ik bedacht dat als je een full time lidmaatschap had en je dus kon gaan wanneer je wilde dat het anders zou voelen. :eek: Niet dus. Ik ben uiteindelijk dus gewoon niet goed in discipline; dat is het. Ik vind dus nu iedereen die dat wel kan per definitie heel erg knap :D

Je hebt wel een spaatje verdiend dus, maar waarschijnlijk ben je inmiddels eerder aan koffie toe? (Ik ben een slechte bar-vrouw geweest de laatste paar dagen en geef mijn gecrashte notebook de schuld, haha)...

LOL

Ik heb absoluut de pest aan sporten.
Maar ik ga nu met collega's van mijn oude werkplek.
Fitness zaal van school, kost niks, verder niemand.
En anders word ik een plumpudding.

Nog wat leuks gedaan de afgelopen dagen?

:cool:

ja plumpudding dat is het probleeem met het klimmen der dagen.
Flink neuken, daar verbruik je ook energie mee.

realwanderer said:
ja plumpudding dat is het probleeem met het klimmen der dagen.
Flink neuken, daar verbruik je ook energie mee.

Plumpudding. Hmmm.... is dat lekker? Want if so, dan is er niks mis mee I guess :p

Eerst maar eens koffie, denk ik. Kan ik iemand anders blij maken met een kopje? Wel snel zijn, anders verloopt mijn sessie en ben ik weer weg :rolleyes: (zie: Help! Mijn computer doet het! thread...)

Ohja, als flink neuken zou helpen zou ik nu Miss Twiggy moeten zijn. En dat ben ik niet! Hellup!

Ik vind het wel weer tijd voor een borrel!
Niemand iets spannends te melden? Saai hoor :D

Rustig hier....

Plus... ene garry heeft alle foreign language forums volgeplempt met spam-posts die niet in de forums zelf te raadplegen zijn. Ik heb het al gemeld, want ook ik kan er niets mee (als mod zijnde). Weird.

Misschien moeten we maar gewoon aan de borrel dan :eek:

:D Ja?

Back